Riot Games ogłasza w swoich grach ostatni sezon Arcane

Arcane, uznany serial animowany Netflix, powraca z drugim sezonem zaplanowanym na 9 listopada. Aby przygotować fanów na tę długo oczekiwaną premierę, Riot Games intensyfikuje promocję, udostępniając serię nowej zawartości inspirowanej uniwersum Arcane za pośrednictwem różnych gier wideo. Gdy zbliża się ta data, odkryj wszystkie nowości i wydarzenia, które nadejdą w świecie gier wideo i nie tylko.

Wyczekiwany powrót: Arcane sezon 2

Sezon 2 Arcane pojawi się w serwisie Netflix, a część pierwsza – Akt pierwszy – będzie dostępna od 9 listopada, Akt drugi 16 listopada i Akt trzeci 23 listopada. To długo oczekiwane odrodzenie wiąże się z wciągającą strategią marketingową Riot Games, która zapewnia fanom wzbogacone doświadczenia zarówno w grach, jak i poza nimi.

Nowi bohaterowie i zawartość w League of Legends

Riot Games ujawnia także Ambessę Medardę, nową mistrzynię Noxian, która została wprowadzona w pierwszym sezonie serii. Postać ta będzie dostępna w kilku flagowych tytułach Riot, w tym League of Legends, Teamfight Tactics (TFT), League of Legends: Wild Rift, Valorant i Legends of Runeterra. Dodatkowo aktualizacja Arcane wprowadzi Bridge of Progress do głównego trybu ARAM gry, a także nowe skórki dla Jinx i Vi, umożliwiając graczom ponowne przeżycie kultowych przygód bohaterów.

Ekscytujące dodatki do Teamfight Tactics

W Teamfight Tactics kultowe postacie Arcane pojawią się jako mistrzowie. Gracze będą mogli wcielić się w Powdera, którego umiejętności będą inspirowane wydarzeniami z serii. Wprowadzone zostaną również przedmioty kosmetyczne, począwszy od aren po taktyki takie jak Chibi Caitlyn, które dodadzą rozgrywce szczypty Arkanum.

Aktualizacje w Wild Rift i zawartość dla Valorant

Bohaterowie Singed i Warwick skorzystają na ulepszeniach rozgrywki w Wild Rift, a Heimerdinger również zostanie dodany do składu po jego obecności w League of Legends i Legends of Runeterra. Jednak po stronie Valorant zawartość będzie ograniczona do zestawu kosmetycznego z motywem Arcane.

Merchandising i produkty pochodne

Riot Games nie ogranicza swojego podejścia do świata gier wideo. Premiera nowych towarów zbiegnie się z premierą Sezonu 2, w tym odzieży takich marek jak Uniqlo i Blackmilk, przedmiotów kolekcjonerskich od Funko i Tokidoki, a także kosmetyków do makijażu od Fenty Beauty. Można się spodziewać innych niespodzianek, które obiecują fanom znacznie więcej niż tylko cyfrowe wrażenia.

Wraz z nadejściem drugiego sezonu Arcane, fani mogą spodziewać się napływu ekscytujących zajęć, zarówno w grach, jak i merchandisingu. Pozostaje tylko poczekać do 9 listopada, aby ponownie zanurzyć się w tym fascynującym świecie.

Odczyty: 0