Revelation: anulowana superumiejętność LoL, która cofnęła całą grę

Deweloper League of Legends ujawnia ostateczną wersję Ekko, która mogła wszystko zmienić

League of Legends jest pełne dziwacznych i unikalnych postaci. Od smutnej mumii po dosłowne demony ukryte w broni – w grze dostępnych jest wiele różnych postaci. Dlatego Riot stara się odróżnić każdą postać od innych pod względem rozgrywki, estetyki, projektu i nie tylko.

W rezultacie powstała kolorowa obsada postaci, każda z unikalnymi zestawami i umiejętnościami, w których gracze się zakochali. Jednak zaprojektowanie tych bohaterów wymaga dużo czasu i pracy ze strony programistów, a wielu bohaterów przechodzi wiele iteracji, zanim trafią na aktywne serwery.

Ekko: ambitny mistrz z rewolucyjną, starą superumiejętnością

Ekko, Chłopiec, Który Roztrzaskał Czas, był prawdopodobnie jednym z najbardziej ambitnych bohaterów stworzonych przez Riot, posiadającym zdolność zmieniania czasu za pomocą swojego Z-Drive. Twórcy byli tak ambitni, że poprzednia superumiejętność Ekko cofnęła cały mecz o 8 sekund, jak ujawnił Riot August.

Riot August wyjaśnia starą superumiejętność Ekko

Za stworzeniem Ekko stał August, główny projektant w Riot Games. W związku z tym to on zaproponował możliwość cofnięcia się Ekko w całym meczu o 8 sekund.

„Jedną z pierwszych rzeczy, jakie próbowałem, było przewinięcie całej gry. Działało to tak, że Ekko używał swojej superumiejętności i zanurzał całą mapę w strumieniu czasu na 8 sekund. Bralibyśmy wszystkie istotne statystyki na ich temat, ich zdrowie, czas odnowienia, ich pozycję na mapie i rejestrowaliśmy je” – wyjaśnia.

„8 sekund później wróciliśmy do pierwotnego stanu. Jedyną rzeczą, o której nie mogliśmy poruszyć, była śmierć, która spowodowała, że ​​wydarzyły się naprawdę fajne rzeczy. Byłyby szalone walki drużynowe, w których wszyscy od początku wykorzystywaliby wszystkie swoje czasy odnowienia, ponieważ wiedzieli, że odzyskają je w 8 sekund, a jedyne, co musieli zrobić, to kogoś zabić.

Choć na papierze finał wydawał się jednym z największych problemów, jakie kiedykolwiek pojawiły się w League, stwarzał pewne problemy, jak wyjaśnił August. „To bardzo zakłócało grę. Co więcej, cała mapa znalazła się w strumieniu czasu” , więc zdarzały się przypadki, gdy facet wracał na górną linię i zobaczył, że rzuciłeś superumiejętność, i powiedział: „Świetnie, za 8 sekund zamierzam się teleportować z powrotem, a potem będę musiał po prostu iść dalej w stronę górnego pasa.

Po groźbie stałego bana na Ekko ze strony testera kontroli jakości, August porzucił superumiejętność, co doprowadziło nas dzisiaj do aktualnej wersji Chronobreak.

Źródło: www.dexerto.com