Przyszłość prowadzących w League of Legends: Riot planuje zaoferować więcej mocy w Split 2

Życie prowadzącego w League of Legends jest teraz trudne. Magowie kontrolujący mogą cię wyeliminować w mgnieniu oka, obrońcy mogą przyjąć wszystkie twoje obrażenia i wyjść bez szwanku, a po pojedynczym zabiciu aleja wydaje się przypominać kulę śnieżną. Jako wspierający, który raz po raz widział, jak jego duet błyszczy, ale wciąż przegrywał grę z powodu słabej gry innych, wydaje się, że AD Carry tak naprawdę nie ma już nic do zaoferowania. Riot zgadza się i chce zapewnić prowadzącym „skoki mocy” w Split 2 – i właśnie to chcemy usłyszeć.

Zmiany w przedmiotach ADC

W długiej prezentacji rozgrywki, omawiającej zarówno przedmioty ADC, jak i ogólny stan run, projektant gry Simon „Zhanos” LeBlanc Bastien szczegółowo opisuje, czego możemy się spodziewać po wejściu do 13. sezonu League of Legends Split 2 w środę, maja 15.

Riot przyznaje, że kiedy usunął przedmioty mityczne z MOBA, rola ADC straciła najwięcej. „W tamtym czasie nie byliśmy całkiem gotowi na wprowadzenie większych zmian, których wymagał system przedmiotów ADC, więc wprowadziliśmy mniejsze zmiany, aby ustawić klasę we właściwej pozycji na początek sezonu. » Jednak spowodowało to, że wyposażenie ADC znajdowało się w „nieoptymalnej pozycji przez kilka patchów”, o czym świadczą opinie graczy.

Większe skoki mocy

W rezultacie zespół zmienił kilka przedmiotów, zmniejszył statystyki ataku przedmiotów ADC do dwóch lub trzech i zwiększył obrażenia krytyczne niektórych legendarnych do 25% zamiast 20%. Celem jest „tworzenie większych kolców za każdym razem, gdy ukończony zostanie nowy przedmiot legendarny”. Naszym celem przy tych zmianach jest to, aby kombinacje przedmiotów naprawdę sprawiały wrażenie, jakby naprawdę wzmacniały twojego bohatera większymi kolcami, a nie powoli zwiększały moc w miarę upływu czasu.

Używając jako przykładu Widmowego Tancerza, Zhanos wskazuje, że przedmiot ten obecnie zapewnia obrażenia od ataku, prędkość ataku, szansę na trafienie krytyczne i prędkość ruchu, a także swoją pasywną zdolność Widmowego Walca. Dzięki nowemu systemowi zamiast tego będzie oferował „z góry prędkość ataku wynoszącą 60%, brak obrażeń od ataku i nie będzie już posiadał umiejętności biernej. »

W kierunku wzmocnienia ADC

Riot wprowadza także pewne zmiany w szybkości ruchu, aby była nieco bardziej zgodna z wymaganiami, a obecnie testuje zmiany w kompilacjach przy trafieniu. Cały wpis na blogu możesz przeczytać tutaj.

Źródło: www.bing.com