Przewodnik po aktualizacjach TFT 13.22 – League of Legends

Aktualizacja 13.22 dla Teamfight Tactics już tu jest!

Aktualizacja 13.22 dla TFT wprowadza zmiany w Skarbie Choncc, nowe systemy dla nowych graczy, zmiany systemowe i wiele więcej!

Zmiany w systemie skarbów Choncc

Po zniknięciu Karuzeli jednostka początkowa, którą otrzymujesz, ma teraz losowy koszt 4 lub 5. Po rundzie karuzelowej przyjdzie Choncc i wręczy ci specjalne kule z łupami. Im dalej postępujesz w grze, tym więcej nagród otrzymasz. Przy 50 HP Taktyka gracz otrzyma dużą złotą kulę ze specjalnymi przedmiotami, które pomogą mu wspiąć się z powrotem na górę. Dodano dwa nowe przedmioty: Pięść Choncc i Rakietowa Pięść Choncc. Spodziewajcie się, że pojawią się w specjalnych kroplach. Zaktualizowano łupy i wzory. Portale regionalne i zremasterowane portale są już dostępne.

Nowy system dla nowych graczy

Następujące zmiany zostaną wprowadzone wraz z aktualizacją 13.23 (uruchomienie Remix Rumble) i będą miały wpływ tylko na graczy, którzy rozegrali na swoim koncie 3 lub mniej gier innych niż samouczki: Nowi gracze będą mogli rejestrować się tylko do normalnych gier, wszystkie pozostałe kolejki będą zablokowany. Podczas pierwszych 3 gier gracz będzie widział w swoich grach boty. Boty te dostosują się do swojego poziomu umiejętności, zapewniając bardziej stopniowy rozwój. Gracze będą widzieć te boty tylko w pierwszych 3 grach i nie spotkają ich w kolejkach po pierwszych 3 grach. Gracze, którzy rozegrali już więcej niż 3 gry w TFT, nie zobaczą żadnych zmian, chyba że zarejestrują się z nowym graczem i nie będą mogli dołączyć do żadnej innej kolejki niż normalnie, gdy będą w lobby z nowym graczem.

Zmiany systemowe

Portale regionalne: Scuttle Puddle i Beats By Scuttle zostały ponownie włączone. Scuttle Dragon (XL Scuttle Crab) upuszcza teraz więcej złota i dodatkowy przedmiot. Wzmocnienie dogrywki: Wzmocnienie dogrywki URF nie daje już premii AP ani AD. Teraz przyznaje premię kumulującą się co sekundę, która daje 10% dodatkowych obrażeń, 10% prędkości ataku, 10% redukcji otrzymywanego leczenia (ograniczone do 70%), 10% skrócenie czasu trwania testu (ograniczone do 70%). Zapewnia również stałą (niezmienioną) premię do prędkości ruchu.

Główne zmiany

Cechy: Bilgewater Obrażenia: 33/60/70/135% >>> 40/60/70/135% itd.

Małe zmiany

Jednostki: Królewski Maelstrom Bel’Vetha obiera teraz za cel wszystkich 3-gwiazdkowych wrogów. Baza rzęs Royal Maelstrom’s Lashes firmy Bel’Veth została zmniejszona.

Jeśli chcesz przeczytać pełne informacje o łatkach, możesz to zrobić za pośrednictwem oficjalnego bloga z opisami łatek League of Legends/Teamfight Tactics.

Pozostań w kontakcie, aby uzyskać więcej aktualizacji!

Źródło: www.ign.com