Przegląd informacji o aktualizacji LoL Patch 13.22

Aktualizacja 13.22 wprowadza wzmocnienia, osłabienia i dostosowania dla niektórych bohaterów. Sprawdź szczegóły poniżej:

Doktor Mundo, niekontrolowany mistrz

Twórcy Riot planują wzmocnić doktora Mundo, wycofując niektóre zmiany wprowadzone w poprzedniej aktualizacji.

Bohaterowie tacy jak Seraphine, którzy byli trochę za potężni na solowej linii, zostaną anulowani lub nawet zmodyfikowani w przypadku niektórych zmian.

Rammus, w końcu istotny w meta

Rammus, uroczy pancernik, również otrzyma zmiany, dzięki którym odzyska swoje znaczenie w grze.

Zwiększona prędkość ataku magów

Czas pomóc magom, którzy mają trudności z dopasowaniem podstawowych ataków do swoich umiejętności. Ta modyfikacja pozwoli im lepiej gospodarować i zachować konkurencyjność. Zwłaszcza dla bohaterów takich jak Syndra, którzy mają trudności z zarządzaniem swoją maną podczas wymian.

Magowie od jakiegoś czasu korzystają z runy szybkości ataku. To pokazuje, że magowie mają powolne ataki, które z biegiem czasu stają się przestarzałe i stanowią niepotrzebną barierę dla ich satysfakcji z gry.

Briar, wciąż w celowniku nerwów

Briar nie może odpocząć, ponieważ Riot wciąż planuje osłabienia tego bohatera pomimo jego karzącego stylu gry i umiejętności.

Poważnie, utrata mocy

Graves również doświadczy spadku statystyk, ponieważ ten bohater obecnie dominuje w dżungli.

Poprawki dla Kassadina, Nilah, Senny i Ziggsa

Niektóre statystyki tych bohaterów z późnym skalowaniem również zostaną obniżone, aby zrekompensować zmiany wprowadzone w aktualizacji 13.20.

Inni bohaterowie na tej liście bezpośrednio skorzystali na aktualizacji 13.20 i późniejszych zmianach w późnej fazie gry, na przykład Senna, Kassadin i Nilah, lub są po prostu zbyt potężni w tej wersji i należy ich osłabić.

Tahm Kench usunięty z gry

Gra przeciwko Tahmowi Kenchowi staje się bardzo frustrująca, ponieważ ten tyran z górnej płaszczyzny dominuje na polu bitwy, przekształcając się w potwora rangi S w środkowej fazie gry.

Marka w poszukiwaniu rentowności

Twórcy rozważają uczynienie Branda bardziej opłacalnym w dżungli i na środku, ponieważ obecnie ma on dobrą pozycję pod względem mocy jako wsparcia.

Zmiany Branda mają na celu wzmocnienie jego pozycji na środku i w dżungli, bez wzmacniania go jako wsparcia. Nie chcemy wzmacniać Branda w tej roli, więc zmiany będą ukierunkowane na jego wykorzystanie na środkowej alei i w dżungli.

Poprawki dla Serafiny

Seraphine skorzysta z pewnych zmian w swoim zestawie, aby zapewnić bardziej zrównoważoną rozgrywkę i sprawić, że będzie skuteczna zarówno na środkowej, jak i dolnej linii.

Wróć do starych ustawień Janny

Twórcy rozważają ponowne przyjrzenie się zmianom wprowadzonym do Janny w środku sezonu, aby umożliwić jej przyjęcie bardziej agresywnego stylu gry na linii i większy wpływ na dolną aleję, zamiast po prostu trzymać się wokół swojego prowadzącego i reagować w unikalny sposób.

Z biegiem czasu wrażenia z gry z Janną stawały się coraz mniej satysfakcjonujące. Wierzymy, że wcześniejsza wersja Janny, skupiająca się bardziej na W, z większym zasięgiem ataku i nieco większą szybkością, była bardziej satysfakcjonująca dla graczy. Zamierzamy więc ponownie przyjrzeć się niektórym ostatnim zmianom i skierować je z powrotem w tym kierunku.

Reakcja społeczności

Chociaż wielu graczy na Twitterze z zadowoleniem przyjmuje te zmiany, niektórzy wzywają do wprowadzenia dodatkowych poprawek dla K’Sante, ponieważ łatka nie do końca naprawiła dominację ogona mistrza na szczycie samolotu.

Dobra aktualizacja, poza brakiem osłabień Ksante (łatka nic nie dała)? Wow, imponujące. Czy wracacie także do wzmocnień dla Mundo i Rammusa? Nie do pomyślenia. Jaki jest następny krok? Usunąć pingi?

Inni gracze kwestionują brak osłabień Orianny, która jest obecnie jedną z najlepszych bohaterek na środkowej linii.

To nie do pomyślenia, żeby nie zdenerwować Orianny. Ten obrzydliwy mistrz wymaga drastycznego ograniczenia swoich umiejętności. No dalej, napraw to, proszę.

Wielu graczy na Reddicie jest zadowolonych z ulepszeń magów.

Wow, zmiana prędkości ataku naprawdę przyniesie korzyści wielu magom środkowej alei. Zdobycie Odłamka Prędkości Ataku na bohaterach takich jak Syndra zawsze było trochę rozczarowujące.

Źródło: www.gameleap.com