Potężny nowy mistrz League of Legends dzieli graczy

League of Legends: Odkryj Smoldera, nowego bohatera, który wywołuje sensację swoim skalowaniem na koniec gry.

ADC jak żaden inny

Najnowszy dodatek do League of Legends, Smolder, wywołuje zamieszanie ze względu na siłę jego skalowania w późnych fazach gry.

Pierwotnie zaprojektowany jako tradycyjny mistrz ADC, Smolder jest w rzeczywistości jednym z najdziwniejszych bohaterów w historii, z kilkoma różnymi konfiguracjami, które zmieniają go w rzucającego, a nie w klasycznego ADC. Możemy nawet zobaczyć popularną konstrukcję czołgu.

Specyfiką jego zestawu jest jego skalowanie: gdy osiągnie 225 ładunków pasywnych, korzysta z podpalenia i egzekucji obu części swojej umiejętności Q, co czyni go niezwykle potężnym narzędziem w walkach drużynowych na koniec gry.

Wyzwanie rzucone przez Smoldera

Jeden z graczy zwrócił uwagę na ten problem, sugerując, że można go zmienić tak, aby dodatkowe obrażenia nie powodowały podpalenia ani wykonania: „Po naciśnięciu Q na pierwotnym celu, bełty rozprzestrzeniają się za celem, co oznacza, że ​​możesz otrzymać obrażenia od jego Q w odległości około 1000 od Smoldera, które spowoduje zarówno podpalenie, jak i wykonanie z niemal odległości ekranu.

Jednym z rozważanych rozwiązań było usunięcie egzekucji i spalenia dodatkowych bełtów, które rozprzestrzeniały się za początkowym rzuceniem umiejętności, chociaż znacznie zmniejszyłoby to jej zdolność do walki drużynowej.

Mieszane opinie: „Według mnie te śruby nigdy nie powinny ulegać przepaleniu, zwłaszcza egzekucji. Myślę, że to prawdziwy problem z balansem, który bardzo utrudni mu utrzymanie równowagi i trzeba by go naprawdę osłabić gdzie indziej, żeby to zrekompensować. Myślę, że oddzielając jego egzekucję od spalenia i cofając go o około 100 ładunków, pozostałby bardzo mało interaktywny, a uczynienie go bardziej niezawodnym w zakresie ładunków nie byłoby dla nikogo zbyt zabawne.

Źródło: www.bing.com