Olympic Esports Series 2023 będzie zawierać najdziwniejsze gry wideo: oto dlaczego League Of Legends nie jest uwzględnione – Sony Group (NYSE:SONY), Konami Group (OTC:KONMY)


The Międzynarodowy Komitet Olimpijski (IOC) ogłosiło, że zanurzy się w scenę e-sportową z Olimpijska seria e-sportowa.
Ale wbrew oczekiwaniom wielu osób szanowana organizacja sportowa nie wybrała popularnych gier na swoją edycję 2023, więc pożegnaj się z nadziejami na zobaczenie Dziesięć centów TCEHY „Liga legend”, Valve „Dota 2”, „Valorant” czy „Counter-Strike” w tegorocznym olimpijskim e-sporcie.

Zobacz też: Dlaczego drużyny e-sportowe zatrudniają więcej kobiet-graczy niż kiedykolwiek wcześniej
Jakie gry będą zatem reprezentowane? Głównie gry wideo, które są symulacjami prawdziwych sportów, np Sony Group Corp SONY „Gran Turismo,” Ubisoft Entertainment UBSFF „Po prostu tańcz”, Konami Group Corp KONMY „WBSC eBaseball: Power Pros”, „Virtual Regatta”, „Virtual Taekwondo”, „Tennis Clash” i „Tic Tac Bow”, a także gra wideo w szachy i trener jazdy na rowerze stacjonarnym.

Olympic Esports 2023: przyczyna tego wszystkiego

Polygon, strona internetowa poświęcona grom, zwróciła się do MKOl z prośbą o wyjaśnienie kontrowersyjnych gier wideo, w których jako jeden z głównych powodów odrzucania najpopularniejszych gier e-sportowych wymieniono przemoc. Komitet zwrócił również uwagę na „inkluzywność” i „techniczne bariery wejścia”, które mogą odnosić się do tytułów, które do działania wymagają wysokiej klasy komputera PC.

„Rozważając te propozycje, ważne jest dla nas, aby prezentowane gry w Olympic Esports Series były zgodne z wartościami olimpijskimi. Obejmuje to integrację uczestnictwa, taką jak techniczne bariery wejścia, podział bazy graczy ze względu na płeć i unikanie wszelkiej przemocy osobistej, na tle misji MKOl, która polega na zjednoczeniu świata w pokojowej rywalizacji” – powiedział MKOl portalowi Polygon.

Ponadto MKOl wyjaśnił, że współpracował z międzynarodowymi federacjami sportowymi przy wyborze gier i że popularność tytułów nie była czynnikiem branym pod uwagę.

„Igrzyska Olimpijskie zawsze oferowały różnorodny program, w tym sporty, których zawodnicy nie korzystają z platformy innych prestiżowych zawodów. Aby zbudować podobnie różnorodny program dla Olympic Esports Series 2023, nawiązaliśmy współpracę z międzynarodowymi federacjami (IF), które z kolei proponują partnerstwo z twórcami gier. Chociaż sporty nie są obecnie w programie olimpijskim, zarówno szachy, jak i sporty motorowe są uznanymi federacjami międzynarodowymi, dlatego zostały zaproszone do składania propozycji udziału w konkursie „- dodał MKOl.

Rundy kwalifikacyjne Olympic Esports Series rozpoczęły się 1 marca, a wydarzenie zakończy się finałami na żywo podczas pierwszego Olympic Esports Week, który odbędzie się od 22 do 25 czerwca w Singapurze.

Dalej: Czym są e-sporty i dokąd zmierza branża? Wszystko co musisz wiedzieć

Kredyty obrazkowe: Yan Krukau na Pexels i logo na Twitterze



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6418eca8975547078590a8bc0dc806b0&url=https%3A%2F%2Fwww.benzinga.com%2Fgeneral%2Fgaming%2F23%2F03%2F31426969%2Folympic-esports-series-2023-will-feature-the-strangest-video-games-heres-why-league-of-legends-isn&c=4779947161008242551&mkt=fr-fr