Odkryj nowości Riot Games dla League of Legends, zainspirowane grą Vampire Survivors

League of Legends, słynna gra wideo stworzona przez Riot Games, wkrótce uruchomi nowy, ekscytujący tryb, inspirowany popularną grą Vampire Survivors. Możliwości jest wiele. Oto, co chcielibyśmy zobaczyć w nowym trybie „ocalałego z kuli nieba” od League.

Walki z bossami

Walka z Bossem Bel’Vethem byłaby idealna dla trybu Bullet Heaven w League of Legends. Istnieje już linia skórek przedstawiających bohaterów jako bossów gier wideo, którzy mogą służyć jako idealni antagoniści w tym trybie. Vampire Survivors oferuje walki z minibossami i elitarnymi wrogami, a wiele gier inspirowanych tą grą obejmuje nawet prawdziwe, dedykowane walki z bossami. Nawet jeśli pętla rozgrywki w League nie jest specjalnie dostosowana do tego typu mechaniki, być może Riot znajdzie rozwiązanie, które zaoferuje nam nowe doświadczenie, w którym zmierzymy się z gigantycznym finałowym bossem Veigarem.

Liczby uszkodzeń

Liczby obrażeń latające po ekranie mają kluczowe znaczenie dla tytułu Survivors. Wszyscy wiedzą, że tytuły typu roguelike, aRPG i Survivors są istotne z jednego powodu: liczby zadawanych obrażeń. Nic nie daje tyle satysfakcji, jak obserwowanie, jak twoja postać zadaje tysiące lub miliony obrażeń poprzez absurdalne kombinacje przedmiotów. To sprawia, że ​​czujesz się potężny i że twoja konfiguracja faktycznie wywiera wpływ, ale Riot może mieć trudności z wdrożeniem czegoś takiego w League. Ufamy jednak ich wiedzy.

Losowość

W Vampire Survivors każdy zdobyty przedmiot jest losowy, co sprawia, że ​​każda rozgrywka jest inna. Główną cechą każdej gry Survivor jest losowość. Każda gra jest odświeżająca, wyjątkowa i różni się od poprzedniej, ponieważ wszystko jest całkowicie losowe. Chociaż mapy i poziomy pozostają takie same w poszczególnych grach, gra w ten tryb byłaby o wiele przyjemniejsza, gdyby przedmioty i inne bonusy były losowo rozdawane graczom.

Kiedy wszystko „kliknie” i losowość obiektów zaczyna działać, mamy wrażenie, że jesteśmy w tej części, w której wszyscy uzyskujemy najlepsze wyniki. Zmusza to graczy do powtórzenia rozgrywki i spróbowania jeszcze raz, i mamy szczerą nadzieję, że Riot spełni oczekiwania, gdy pojawi się ten tryb.

Nowe przedmioty

Riot powinien zaprojektować nowe przedmioty dla trybu Bullet Heaven, aby uczynić go bardziej wyjątkowym. Obecne ustawienie przedmiotów w League jest w porządku, ale nie dla trybu podobnego do Vampire Survivors. Riot będzie musiał zaprojektować nowe przedmioty lub przemyśleć istniejące, aby lepiej dostosować się do takiego trybu. Będziesz musiał zadać wiele obrażeń, mieć szalone efekty na ekranie i efekty światłoczułe ze wszystkich stron, aby wrażenia naprawdę przypominały autentyczną grę Survivor.

Efekty snu gorączkowego

Jeśli potrafisz zrozumieć, co dzieje się na ekranie, nie jest to prawdziwe doświadczenie Survivors. W związku z powyższym bardzo chciałbym, aby nowy tryb Bullet Heaven w League of Legends zawierał efekty przedmiotów tak szalone, że podczas gry przypominały gorączkowy sen. Istnieją pewne kompilacje w Vampire Survivors, które mogą przytłoczyć ekran i sprawić, że wszystko będzie prawie niewidoczne. Gry takie jak Path of Exile i tym podobne również mają takie kompilacje i myślę, że Bullet Heaven, aby uzyskać najlepsze wrażenia, potrzebuje tak szerokiej gamy kompilacji i efektów, a także pozwala na szalone kombinacje, które uzasadnią ostrzeżenie o nadwrażliwości na światło.

Źródło: www.bing.com