Aurora: wszystko, co musisz wiedzieć o wiedźmie między światami
Aurora podbiła serca świata jako wiedźma-królik Vastaya podróżująca do Freljordu, pierwsza osoba, której udało się zaprzyjaźnić z Ornnem. Dzieje się tak nie tylko ze względu na jego wiedzę i wygląd (który wywołał wiele emocji), ale także z powodu jego unikalnych zdolności. Podobnie jak w przypadku Hwei, tutaj znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o Wiedźmie Między Światami!
Historia
Rzućmy okiem na to, czym była Aurora. Wierzcie lub nie, ale prace nad tym mistrzem trwają już sześć lat, a jego historia jest dość obszerna. Zaczynała jako przywoływacz (nie, nie przez duże „S” — one już wymarły!), który potrafił przyzywać towarzyszy do bitwy. Potem została magiem, który potrafił odgadnąć, czym jest zaklęcie, po prostu na niego patrząc, a następnie go odtwarzając. Była duchową wiedźmą o pogodnym temperamencie, która podróżowała po Królestwie Duchów…
…i wszystko zostało rozebrane. Jego zdolności kradzieży magii zostały wykorzystane w bohaterze, którego znamy teraz jako Sylas. Częścią jej osobowości stała się urocza jeleń Lillia. Wszystko, co dotyczyło Królestwa Duchów, stało się podstawą historii Yone, Duchowego Rozkwitu, a nawet nowej wiedzy Fiddlesticksa i wydawało się, że stracono wszelką nadzieję. Ale kiedy Riot Lexical został liderem zespołu mistrzów, Riot nie był gotowy zrezygnować z Aurory — dopóki nie mogli spróbować ponownie. Po prostu musieli zacząć wszystko od nowa.
Nowa Aurora: projekt rozgrywki, historia, fabuła i nie tylko
Aurora może być jedną z wielu obecnych obecnie postaci Vasstayan (Sett, Xayah, Rakan…), ale zespół chciał popracować nad jedną rzeczą – jej naturą ofiary. W przeciwieństwie do innych, jako pierwsza przyjęła bardziej uległą rolę w królestwie zwierząt, będąc zwierzęciem i w ogóle. Dlatego zespół stworzył dla niej szybszy zestaw, obejmujący latanie, zwinność i szybkie umiejętności przechytrzania przeciwnika (bardzo podobny do Lillii).
Mając to na uwadze, jej zestaw powoli ewoluował poza typowe elementy rozgrywki i wiele rzeczy zainspirowało jej umiejętności (takie jak Zaginiony Las z The Legend of Zelda: Ocarina of Time, który był inspiracją dla jej superumiejętności), a jej bardziej magiczne i duchowe umiejętności Połączenia między wymiarami wynikają z pragnienia bycia kimś więcej niż tylko mieszkańcem Vastayashai’rei (obecnie znanej jako Ionia). Zatem jej koncepcja była prosta: wiedźma Vastayi, która mogła pochodzić z Vastayashai’rei, ale dorastała w surowym klimacie Freljordu (co jest idealne dla Brynis, biorąc pod uwagę jej futro).
W ten sposób Aurora została przyjaciółką Ornna. Nawet najlepsza przyjaciółka, jeśli ją spytasz. Podobnie jak wielu innych bohaterów, zespół chciał podkreślić różne aspekty uniwersum League of Legends za pomocą najnowszego bohatera i przyczyniając się do tego, stała się ona dziwaczną postacią, którą jest teraz, połączoną z Królestwem Duchów, co stanowi nowe podejście do Vastayanie, zbudowani z mentalnością ofiary. Jest także pierwszą oficjalnie autystyczną postacią w Runeterze, a wielu członków Riot Games dzieli się swoimi doświadczeniami jako osób ze spektrum autyzmu.
Co to jest Aurora?
Po zapoznaniu się z jego historią nadszedł czas, aby zagłębić się we wszystko inne. Jest magiem-zabójcą środkowej linii, posiadającym unikalne zdolności i możliwości przemierzania, które zapewnią jej wspaniałe możliwości poruszania się. Ma mnóstwo opcji ruchu, a umiejętności przychodzenia i wychodzenia zapewniają jej bezpieczeństwo potrzebne jako bohaterka o stosunkowo krótkim zasięgu, z szturchaniem i ulubioną mechaniką Riot na świecie: umiejętnością pasywną kumulującą się trzema trafieniami.
Ogólnie rzecz biorąc, jest kruchą bohaterką z dużymi obrażeniami i mobilnością, przeciętną kontrolą tłumu oraz minimalnymi zdolnościami użytkowymi i obronnymi (chyba że liczysz śmierć jako użyteczną rzecz, jak sądzę!). Jego unikalny, szybki styl zapewni graczom o dużej szybkości grę na całej mapie Summoner’s Rift, z rozsądnym usuwaniem fal w postaci kilku umiejętności obszarowych.
Wyparcie się duchów – pasywne
Zacznijmy od jego umiejętności biernej. Wyparcie się duchów to umiejętność wypędzania duchów wrogów, których zadaje obrażenia. Podobnie jak umiejętności pasywne i zaklęcia Vayne, Ekko, Gnara, Xin Zhao, Vi… (lista jest długa), po wycelowaniu trzech ataków na bohatera może zabrać ducha wrogowi, którego zadała obrażenia, co zwiększa jej prędkość ruchu i leczy ją, dając jej w ten sposób pewien opór na linii (i możliwość kontynuowania dzięki zwiększonej prędkości ruchu!).
Ta umiejętność bierna nagrodzi graczy za jej uruchomienie niewielkim leczeniem, czyniąc ją świetną bohaterką do handlu przeciwko postaciom, których zasięg przekracza, nagradzając ataki w kombinacjach. Jest to typowy styl trzech strzałów, który stał się tak sławny w zestawach League of Legends.
Fałszywy sześciokąt – Q
Jej charakterystyczną umiejętnością (bądźmy szczerzy; większość Q to umiejętności charakterystyczne wykraczające poza superumiejętności bohaterów) to Fałszywe Klątwy, dzięki którym może wystrzeliwać pociski, które trafiają wrogów na swojej drodze i tworzą kumulacje jej Wyparcia Duchów. Możesz ponownie użyć tej umiejętności, aby ponownie zadać obrażenia wrogom, dając jej możliwość dwukrotnego trafienia.
To prosty strzał umiejętności, chociaż warto zauważyć, że gif pokazuje, jak zyskuje pasywną proc w formie pasywnej. Jeśli trafisz trzech wrogów (i przywołanie), wydaje się, że daje ci to darmowe rzucenie Wyparcia Duchów, a co za tym idzie, leczenie i prędkość ruchu.
Przez zasłonę – W
Ta umiejętność pozwala Aurorze skoczyć i wejść do Królestwa Duchów, czyniąc ją niewidzialną na krótki czas. Chociaż nie jest tak istotna jak niektóre niewidzialne umiejętności (zwłaszcza Shaco i Twitch) ze względu na krótki czas trwania, jest to świetny sposób na zmianę pozycji w walce i manewrowanie wokół trudnych wrogów i ciasnych miejsc.
W szczególności skoki zdają się przenikać przez ściany, co będzie świetnym sposobem na ucieczkę od dość szczupłych graczy, dając ci możliwość agresywnej i defensywnej gry za pomocą tej umiejętności.
Fascynujące – E
Kolejny prosty strzał umiejętności, ale w przeciwieństwie do Fałszywego Klątwy, Fascynujący to umiejętność inspirowana lodowymi zdolnościami Freljordu. Wysyła przed siebie magię duchową, która zadaje obrażenia i spowalnia wrogów, powodując również, że dla bezpieczeństwa odskakuje do tyłu.
Będzie to doskonała zdolność do wycofania się, aby uniemożliwić ścigającym cię dogonienie, chociaż może być nieco destrukcyjna w czasach, gdy jego Wyparcie Duchów nie jest gotowe, ponieważ dogonienie wroga – pomimo spowolnienia – może również spowodować, że się w nim znajdziesz ryzykowna pozycja, szczególnie jeśli nie masz przygotowanego Through the Veil.
Między światami – R
Dzięki najwyższej umiejętności Aurora może skoczyć w dowolnym kierunku i wyzwolić falę uderzeniową, zadając obrażenia i spowalniając trafionych wrogów. Najważniejszą częścią tego obszaru jest jednak to, jak wrogowie i Aurora wchodzą w interakcję, dotykając krawędzi — wrogowie zostaną wciągnięci z powrotem do kręgu (podobnie jak superumiejętność Camille), podczas gdy Aurora będzie mogła manewrować, kierując się bezpośrednio na przeciwną stronę gdzie chodziła.
Jest to trudna umiejętność, której opanowanie zajmie trochę czasu, ale ta sama umiejętność będzie świetną okazją do uratowania sojuszników, zadawania dużych obrażeń, pułapek na posiadaczy, a nawet wykorzystania jej jako sposobu ucieczki przy sprytnym ustawianiu się. Chociaż jego czas trwania wydaje się stosunkowo krótki, aby móc chodzić po okręgu jako Aurora, działa jako stosunkowo długa, drużynowa superumiejętność Camille, znacznie większa niż Jarvana IV… i bez możliwości ucieczki.
To wszystko, co musisz wiedzieć o Aurorze, Wiedźmie Między Światami! Dajcie znać w komentarzach, czy się na niego zdecydujecie i jaką rolę będziecie z nim pełnić!
Źródło: www.gamegrin.com