League of Legends (LoL) to bardzo popularna gra, ale wspinaczka w rankingach może być długim i trudnym procesem. Jednak twórcy Riot Games planują istotne zmiany, aby wspinaczka była łatwiejsza i satysfakcjonująca.
Zmiany ułatwiające poziomowanie
Rzecznik Riot Games ogłosił niedawno, że firma pracuje nad zmniejszeniem liczby gier potrzebnych do osiągnięcia przez gracza poziomu umiejętności, zwanego także Elo. Celem jest umożliwienie szybszego zbliżania się rankingów do prawdziwego poziomu każdego gracza, dzięki czemu zdobywanie poziomów będzie wydajniejsze i mniej czasochłonne.
Obecnie wielu graczy zgadza się, że aby osiągnąć swoją prawdziwą rangę, muszą spędzić dużo czasu grając solo, a nawet wtedy nic nie jest gwarantowane. Często stosowana przez niektórych graczy zasada 40-40-20 sugeruje, że 40% ich gier rankingowych to automatyczne porażki, 40% to łatwe wygrane, a pozostałe 20% to gry, na które mają one znaczący wpływ. Często jednak sprawia to wrażenie, że gracze znajdują się w kolejce zwycięzców lub przegranych, nie mając możliwości prawdziwego wpływu na swoje przeznaczenie.
Następna aktualizacja ma na celu zmniejszenie tej frustracji i zapewnienie graczom bardziej znaczących postępów od początku sezonu. Zmiana ta jest postrzegana jako pozytywny krok w kierunku bardziej płynnego i sprawiedliwego systemu rankingowego. Chociaż szczegółowe informacje na temat tych zmian są nadal ograniczone, oczekuje się, że Riot Games udostępni więcej informacji w miarę postępu prac nad grą, prawdopodobnie na początku sezonu 14.
Bardziej sprawiedliwy i bardziej satysfakcjonujący system rankingowy
Ostatecznie te obiecane zmiany dają nadzieję graczom League of Legends, którzy szukają bardziej sprawiedliwego i płynnego systemu rankingowego. Dzięki mniejszej ilości czasu spędzonego na szlifowaniu i większemu naciskowi na umiejętności gracze mogą spodziewać się przyjemniejszych i bardziej satysfakcjonujących wrażeń z rywalizacji.
Źródło: gameishard.gg