Nowy szef League of Legends Riot omawia aktualizację starej zawartości i eksperymentowanie z PvE


Andrei Van Roon, wieloletni doświadczony projektant postaci, został awansowany na szefa League Studios w Riot Games, podsekcji firmy zajmującej się zarządzaniem League of Legends obok portu mobilnego Dzika Szczelina i styl autoszachy Taktyka walki drużynowej. Oznacza to, że Van Roon jest tym, który odpowiada za równowagę i zmiany w najbardziej czcigodnym i najbardziej udanym projekcie studia, a Polygon usiadł z nim, aby zorientować się, jakie są cele Van Roona, jeśli chodzi o ciągły rozwój omawianych tytułów. .

Jedną z rzeczy, które zauważył w wywiadzie, jest to, że zwodniczo trudno jest zbalansować starsze postacie, gdy niektórzy gracze chcą zobaczyć ulepszenia, aby zaktualizować swoje stare ulubione postacie, niektórzy chcą, aby ich znajome postacie pozostały niezmienione, a niektórzy chcą po prostu nowych postaci nieważne co. Innymi słowy, jest to równoważenie równowagi. Zauważa również, że chociaż studio eksperymentowało z trybami PvE, tryby te mogą mieć problemy z utrzymaniem graczy, a studio wciąż pracuje nad znalezieniem przyzwoitych sposobów na radzenie sobie z fabułą i alternatywnymi stylami gry, zachowując jednocześnie rdzeń rozgrywki.

Niestety dla obserwatorów nadchodzącego Riot MMO, Van Roon nie zajmuje się tym konkretnie. Zajrzyj do pełnego wywiadu, jeśli jesteś ciekawy, jak nowy szef studia patrzy na obecny stan gry.

Reklama



Źródło : https://massivelyop.com/2022/09/02/riots-new-league-of-legends-head-honcho-discusses-updating-old-content-and-experimenting-with-pve/