Najlepsze strategie League of Legends

Umiejętności mistrza

Mistrz ma kilka umiejętności, z których każda ma swoje zalety i wady.

Wzbierające przypływy

Wzbierające przypływy początkowo zapewnia niewielką prędkość ruchu, ale dobrze skaluje się z siłą umiejętności. Może to pomóc ci dogonić wroga, gdy użyjesz Błogosławieństwo Władcy Przypływów na przyjazny cel. Należy pamiętać, że WSZYSTKIE wymienione poniżej umiejętności działają na sojuszniczych bohaterów!

Wodne więzienie

Wodne więzienie może zmienić zasady gry, szczególnie jeśli złapiesz ich prowadzącego podczas starcia 2 na 2 na początku lub jeśli uda ci się trafić wiele celów podczas walki drużynowej w środkowej/późnej fazie gry, ponieważ czas trwania ogłuszenia jest długi, a efekt wizualny jest dobry dla aby Twoi sojusznicy zauważyli, kto został złapany. Jeśli twój ADC zostanie złapany przez wsparcie wroga, takie jak Thresh Q (Wyrok Śmierci), spróbuj uwięzić ADC, ponieważ anuluje to śledzenie. Jeśli spudłujesz, może to oznaczać, że Twój ADC będzie musiał użyć zaklęć przywoływacza, aby pozostać przy życiu. Lądować Wodne więzienie może być dość trudne. Możesz pomóc, korzystając ze swojego Błogosławieństwo Władcy Przypływów spowolnić cel, co trochę ułatwi sprawę. Kolejna wskazówka to poczekać, aż wrogi prowadzący będzie miał zamiar zabić stwora, a następnie rzucić bańkę. Najgorszy scenariusz jest taki, że prowadzący przegapi 1 stronnika. Inną opcją na łatwą bańkę jest ULT Fala pływowaa następnie, gdy zostaną wyrzucone w powietrze, rzuć swoją bańką, aby uzyskać kontrolę nad tłumem.

Odpływ i przypływ

Odpływ i przypływ ma stosunkowo wysoki koszt many, ale jego siła w fazie linii jest całkiem dobra. Jeśli obierzesz za cel siebie, masz potencjał, aby się wyleczyć, zadać obrażenia najbliższemu wrogiemu bohaterowi i wyleczyć partnera jednym zaklęciem. Jeśli chcesz być nieco bardziej agresywny w swoim nękaniu, możesz obrać za cel wrogiego bohatera, upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu leczenia odbicia i blisko innego wrogiego bohatera, jednak podwójne leczenie jest zazwyczaj najlepszą opcją. Obrażenia są w porządku na początku gry, ale nie są już tak dobre w dalszej części gry.

Błogosławieństwo Władcy Przypływów

Jest to całkiem przydatne na początku, ponieważ pozwala Twojemu ADC lepiej trafić pod wieżę i nękać wroga. Jest również bardzo przydatny przeciwko wrogiemu ADC jako ostatnie uderzenie, ponieważ daje dodatkowe trafienie twoim atakom automatycznym. Szczególnie przydatne w połączeniu z Wodne więzienie aby przejąć kontrolę i pomóc dżunglerowi dogonić przeciwnika podczas zasadzki.

Fala pływowa

Fala pływowa pozwala na wycofanie się lub wzięcie udziału w walkach drużynowych, a także może zostać użyte do anulowania podtrzymywanych superumiejętności na odległość, np. Jhin. Fala pływowa porusza się bardzo powoli, ale ma gigantyczną trajektorię, która pozwala na zastosowanie kontroli tłumu. Można go używać do blokowania korytarzy, podobnie jak ścianyAniwiaaby zmusić wroga w określonych kierunkach (lub w Wodne więzienie).

Źródło: www.mobafire.com