Lux Machina Consulting produkuje mistrzostwa świata e-sportu League of Legends firmy Riot Games – rAVe [PUBS]

Lux Machina Consulting zapewnia produkcję zawodów Mistrzostw Świata w e-sporcie dla gry League of Legends studia Riot Games

Lux Machina Consulting, specjalista ds. produkcji wirtualnej i oficjalny autoryzowany partner Stage Precision, niedawno zakończył produkcję zawodów e-sportowych League of Legends World Championship organizowanych przez Riot Games. Wdrażając flagowe oprogramowanie SP firmy Stage Precision do swojego przepływu pracy, zespół był w stanie z łatwością poradzić sobie ze złożoną, wielowarstwową produkcją w rzeczywistości rozszerzonej.

Najnowocześniejsze oprogramowanie

W swojej pracy w Lux Machina Consulting zespół korzystał ze wszystkich dostępnych narzędzi do śledzenia. Większość dostępnych przepływów pracy jest zastrzeżona, co oznacza, że ​​jesteś zamknięty w ekosystemie konkretnego producenta. Dowiedzieliśmy się o Stage Precision podczas poszukiwania platformy, która ustabilizowałaby nasze praktyki śledzenia kamer na rynku filmowym, telewizyjnym i wydarzeń na żywo, a po odkryciu ich funkcji kalibracji obiektywu i wtyczki Shield zdaliśmy sobie sprawę, że to jest dokładnie to, czego szukaliśmy!

Praca nad konkursem League of Legends

Zespół Lux Machina Consulting zdecydował się na kilka różnych rozwiązań śledzących dla projektu League of Legends, ale potrzebował narzędzia zapewniającego wspólne połączenie między źródłami danych z przesunięciami i profilami. SP okazało się idealnym rozwiązaniem. „SP zapewnia nam przestrzeń roboczą, w której możemy zobaczyć dane przychodzące i wychodzące” – wyjaśnia Jeptha Valcich, specjalistka ds. śledzenia kamer w Lux Machina Consulting. „Dzięki takiemu przeglądowi danych zespół śledzący kamery może pracować w innym środowisku niż zespół techniczny, co zapewnia lepsze poczucie organizacji projektów. »

Wydanie wersji SP 1.1.0 we wrześniu 2023 r. zawierało nowe i zaktualizowane funkcje kalibracji aparatu i obiektywu. Cechy te okazały się nieocenione podczas produkcji w Seulu.

Rewolucyjna kalibracja obiektywu

Proces kalibracji obiektywu w SP okazał się przełomowy dla Lux Machina Consulting. W przeciwieństwie do metodologii stosowanych wcześniej w innych procesach śledzenia, podejście SP zapewniło rozwiązanie przyjazne dla użytkownika i skalowalne.

Porównując SP z poprzednimi przepływami pracy, zespół Lux Machina Consulting podkreślił korzyści płynące z możliwości tworzenia unikalnych profili śledzenia i otwartości platformy.

Patrząc w przyszłość, Lux Machina Consulting widzi przyszłość, w której Stage Precision będzie nadal rozwijać swoje oprogramowanie. „Wyposażeni w SP możemy więcej; posiadanie większej liczby kamer, posiadanie różnych typów kamer i wprowadzanie do produkcji różnych technologii, do których wcześniej nie moglibyśmy uzyskać dostępu ze względu na czas potrzebny na ich konfigurację” – podsumowuje Bartel. „W League of Legends mieliśmy w sumie około 25 kamer, a dzięki SP w naszym przepływie pracy będziemy mogli w przyszłości zamieniać coraz więcej z nich w kamery XR. »

Źródło: www.ravepubs.com