Aktualizacja 14.8 League of Legends jest już dostępna, a wraz z wprowadzeniem aktualizacji na serwery aktywne wprowadzane są zmiany w balansie dla kilkunastu bohaterów. Oprócz zmian w Summoner’s Rift, ARAM otrzyma także własny zestaw aktualizacji, co jest typowe dla Bridge of Howling Range. Gracze ARAM-u nie powinni tym razem spodziewać się zbyt dużej aktualizacji, ponieważ tylko siedmiu bohaterów otrzyma zmiany w aktualizacji 14.8. Więcej bohaterów zostało wzmocnionych (pięciu) niż osłabionych (dwa) w aktualizacji 14.8, ponieważ Riot pracuje nad tym, aby niektórzy bohaterowie byli podobni do tych z Summoner’s Rift.
Wzmocnienia i osłabienia w aktualizacji League of Legends Patch 14.8 ARAM
Niektórzy bohaterowie nękania otrzymają niewielkie wzmocnienie Mostu Howling Range w aktualizacji 14.8.
Illaoi: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.
Leona: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.
Łodzik: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.
Xerath: Wszystkie zadawane obrażenia zwiększone o dwa procent.
Ziggsa: Wszystkie zadawane obrażenia zwiększone o pięć procent.
Dwóch bohaterów, którzy otrzymają premie do bezpośrednich obrażeń w aktualizacji 14.8, to Xerath i Ziggs, którzy otrzymali odpowiednio dwa i pięć procent premii do wszystkich zadawanych przez siebie obrażeń. Xerath i Ziggs zawsze byli dwoma najbardziej niezawodnymi bohaterami nękającymi w ARAM-ie, więc fakt, że w tym patchu zadają jeszcze więcej obrażeń, z pewnością sprawi, że walka z nimi stanie się jeszcze bardziej irytująca.
Nerfy w łatce League of Legends 14.8 ARAM
Zira będzie teraz mieć ujemne opóźnienie redukcji pojemności w pamięci ARAM, począwszy od aktualizacji 14.8.
Tylko dwóch bohaterów otrzymało osłabienia ARAM w patchu 14.8, a Zyra i Vi zostały osłabione w związku z opóźnieniem redukcji umiejętności. Obaj bohaterowie otrzymali 10 procent osłabień Opóźnienia Redukcji Umiejętności, przy czym Vi spadło z 10 do zera, a Zyra od zera do minus 10 procent. „W ostatniej aktualizacji nadmiernie wzmocniliśmy Zyrę, co sprawiło, że jej strefa kontroli stała się nieco bardziej frustrująca niż w przypadku innych magów, więc obniżamy ich klasę” – oznajmił Riot w oficjalnych uwagach do aktualizacji 14.8. „W międzyczasie Vi skorzystało z obecnych ulepszeń, dlatego staramy się powoli usuwać dodatki. »
VI: Opóźnienie redukcji wydajności podstawowej zmniejszone o 10
Zira: Opóźnienie redukcji wydajności podstawowej zmniejszone o 10
Nierzadko zdarza się, że bohaterowie w ARAM-ie mają zawyżone lub zaniżone statystyki podstawowe, które przekraczają typową skalę od zera do 100. Zasady równoważenia ARAM-u są ogólnie luźniejsze, ponieważ rozgrywka w tym trybie nie jest tak sztywna ani techniczna jak w Summoner’s Rift.
Źródło: dotesports.com