LoL Arena przechodzi poważne zmiany wraz z łatką 14.9 League of Legends, gdy deweloper Riot testuje poważną modernizację trybu, aby przyciągnąć więcej zwykłych graczy.
Zmiany, które nadejdą
Główny projektant rozgrywki LoL, Matt „Phroxzon” Leung-Harrison, wyjaśnił w mediach społecznościowych wiele potencjalnych zmian nadchodzących w trybie, a także proces myślowy zespołu stojący za decyzjami.
Konkretne zmiany, które Riot testuje w ramach łatki 14.9, są następujące:
- Ruch pierwszej możliwej eliminacji R5 >>> R6
- Zmieniono turę, w której gracze otrzymują drugie ulepszenie z R6 >>> R5
- Dodano 500G do wież Stat Shard, aby pomóc graczom w większym zaangażowaniu się w system przedmiotów w dalszej części gry
- Kowadła pryzmatyczne: 3750g >>> 4000g
Podejście dla bardziej swobodnego odbiorcy
Phroxzon powiedział, że zmiany w trybie i przyszłe poprawki mają na celu dotarcie do bardziej swobodnej publiczności, na przykład osób grających w inne, mniej intensywne tryby League, takie jak ARAM i zwykłe gry. Urzędnik Riot wyjaśnił, że w poprzednich wersjach często występowały „przepocone” lobby, w których gracze nieustannie się ścierali, a baza graczy była podobna do skali rankingowej League.
Aby temu zaradzić, deweloper chce dodać więcej elementów szczęścia, jak w jednym ze swoich innych głównych tytułów, Teamfight Tactics.
Zmiany te są przeznaczone obecnie do testów na publicznym serwerze testowym gry i nie ma gwarancji, że pojawią się w łatce 14.9, która zostanie wydana w przyszłym tygodniu. Zapewnia jednak cenny wgląd w to, jak Riot zbliża się do uczynienia LoL Arena trybem stałym i czego gracze mogą się spodziewać, gdy powróci do klienta 1 maja.
Źródło: www.dexerto.com