LoL Arena 3.0: Nowe funkcje i ulepszenia już wkrótce
Trzecia wersja LoL Arena powróci w maju 2024 r. wraz z łatką 14.9 League of Legends i będzie dostępna przez całą drugą część Splitu 2 – najdłuższy okres, jaki tryb będzie dostępny do tej pory. LoL Arena nie jest trybem stałym w League of Legends, a Riot Games wciąż bada, jak to umożliwić.
Co nowego w LoL Arena 3.0?
Eduardo „Riot Cadmus” Cortejoso, menedżer produktu ds. trybów, opublikował aktualizację na blogu deweloperów Riot Games, zapewniając wgląd w opinie graczy, ich globalne procesy myślowe i zmiany, które zostaną wprowadzone w następnej aktualizacji.
Liczba drużyn podwoiła się z czterech do ośmiu
Zmiany w interfejsie użytkownika
Zmiany tempa nagród w złocie i dostosowania zdrowia
Nowe przedmioty z poziomu pryzmatycznego
Nowe doświadczenie zakupów z Kowadłami, przydatnymi materiałami eksploatacyjnymi oferującymi szansę na zdobycie potężnych przedmiotów
Nowa mapa „Koi Pond” oraz przeróbka oryginalnej mapy, aby pomieścić więcej drużyn z motywem Empireum
Aktualizacja rankingów i dobierania graczy
Występy epizodyczne, takie jak Lux, Sett, Thresh, Pyke i Jhin
Informacje zwrotne od społeczności i planowane ulepszenia
W opiniach społeczności podkreślono kilka obszarów, nad którymi Riot Games pracuje, aby poprawić wrażenia z gry:
Wyższy poziom, mniejsza różnorodność
Odkręcane łańcuchy
Niewiarygodny przypadek
W kółko to samo
Cele LoL Arena w najlepszej formie
Zdaniem Riot Cadmus LoL Arena powinna w idealnym przypadku opierać się na tych trzech filarach:
Szybka rozrywka
Wyzwolenie kreatywności
Adaptacja i podbój
Krótko mówiąc, LoL Arena stara się dostarczać wyjątkowe i ekscytujące gry, w których przez cały czas pojawiają się zaskakujące taktyki, jednocześnie utrzymując świeżość i wciągające wrażenia z gry dla graczy.
LoL Arena 2024: Więcej drużyn, więcej strategii
Wraz ze wzrostem z czterech do ośmiu zespołów twórcy dążą do stworzenia większej różnorodności składów i strategii zespołów. Dlatego każdy mecz powinien oferować wyjątkowe i wciągające wrażenia, z ciągle pojawiającymi się zaskakującymi taktykami i scenariuszami.
Oczekuje się również lepszego doświadczenia użytkownika dzięki ulepszeniom tablicy wyników, która teraz wyróżnia informacje o przeciwniku, pokazując jego ostatnie typy, strategie, a nawet przeszłe mecze.
Nowy pryzmatyczny system przedmiotów
Przedmioty pryzmatyczne nie będą dostępne w sklepie, ale będą oferowane podczas określonej rundy, podobnie jak ulepszenia. Oznacza to, że każda gra będzie wyjątkowa, będziesz musiał dostosować się do tego, co jest Ci oferowane, bez trzymania się z góry ustalonego przepisu na sukces.
Anvils, nowe doświadczenie zakupowe w LoL Arena 2024
Kowadła to materiały eksploatacyjne, które zapewniają trzy losowe opcje w określonej kategorii. Możesz także przerzucić typy, ale pamiętaj, że te przerzuty są wspólne z twoimi wyborami zwiększającymi, więc wybieraj mądrze.
Istnieją trzy podstawowe typy kowadeł: pryzmatyczne, legendarne i statystyczne, a każdy z nich oferuje inne korzyści dla strategii budowania przedmiotów.
Nowa mapa „Staw Koi”.
Ta nowa mapa oferuje wyjątkowe wyzwanie z tymczasowo niedostępnymi obszarami. Aby temu zaradzić, Most Bloom otwiera się okresowo, umożliwiając ryzykowne podróżowanie po mapie.
Inne elementy rozgrywki, takie jak portale i Wybuchowe Szyszki, zapewniają możliwość poruszania się, ale agresywne zagrania mogą narazić Cię na niebezpieczeństwo, jeśli Twoja drużyna nie będzie gotowa Cię wspierać.
Aktualizacja rankingów i dobierania graczy
Przed resetem sezonu rankingowego Sumoner Rift w patchu 14.10 LoL, Riot testuje grunt w ramach specjalnego dwutygodniowego „przedsezonowego” dla Areny. Gracze będą mogli ustawiać się w kolejce w grupach liczących od 1 do 8 graczy, z określonymi zmianami w grupach graczy.
Źródło: www.oneesports.gg