LG przedstawia limitowaną edycję monitora do gier UltraGear dla fanów League of Legends

Czy jesteś fanem League of Legends? W takim razie z przyjemnością dowiesz się, że firma LG Electronics wprowadziła na rynek limitowaną edycję monitora do gier LG UltraGear OLED, w całości poświęconego tej popularnej grze wideo online. Model ten jest dostępny wyłącznie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Szwecji, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Korei Południowej i można go kupić na LG.com.

Limitowana edycja dla fanów LOL-a

Wydana w 2009 roku League of Legends (LoL) to wieloosobowa gra online oparta na arenie bitew, ciesząca się największą rzeszą fanów w e-sporcie. W ciągu ostatniej dekady w tę grę grało ponad 600 milionów ludzi, średnio 180 milionów graczy miesięcznie.

Funkcje przyjazne graczom

Dzięki 27-calowemu wyświetlaczowi OLED i częstotliwości odświeżania 240 Hz limitowana edycja monitora do gier LG UltraGear OLED (model 27GR95QL) jest wyposażona w funkcje zaprojektowane specjalnie dla graczy. Oferuje czas reakcji od szarego do szarego (GTG) wynoszący zaledwie 0,03 milisekundy.

Projekt inspirowany League of Legends

Ta limitowana edycja zawiera ikony i obrazy z League of Legends w eleganckim wyglądzie, a także w menu ekranowym. Z tyłu i z przodu stojaka monitora znajdują się dobrze znane symbole i projekty z gry.

Współpraca z Riot Games

Oprócz nowej, limitowanej edycji monitora do gier LG UltraGear OLED, firmy LG i Riot Games, twórca League of Legends, połączyły siły, aby opracować różne inicjatywy mające na celu promowanie e-sportu na arenie międzynarodowej.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością zaprezentowania naszego limitowanego monitora do gier LG UltraGear OLED w kolorach League of Legends, który zapewnia najwyższą wydajność i oszałamiający design stworzony specjalnie dla milionów fanów League of Legends na całym świecie. Firma LG angażuje się w promowanie kultury e-sportu na całym świecie i będzie w dalszym ciągu dostarczać wysokiej jakości produkty do gier UltraGear, które odpowiadają potrzebom graczy” – powiedział Sung Jun-ho, szef działu sprzedaży i marketingu w zagranicznej spółce LG Electronics Business Solutions Company.

Przygotujcie się, drodzy przywoływacze, na zanurzenie się w świecie League of Legends z LG UltraGear! Odkryj tę limitowaną edycję w kolorach Hextech i ekskluzywnym interfejsie League of Legends.

Źródło: www.devdiscourse.com