League of Legends Worlds celuje w rekordową widownię

Duże zainteresowanie finałami mistrzostw e-sportu

Nadchodzący weekend będzie kulminacją Mistrzostw Świata League of Legends w Korei Południowej.

Według Riot Games finały Mistrzostw Świata League of Legends odnotowują dwucyfrowy wzrost liczby widzów na całym świecie w porównaniu z 2022 rokiem. Wzrost ten ma sens, biorąc pod uwagę, że wydarzenie odbywa się w najsilniejszym regionie League of Legends – w Azji.

Duża szansa na pobicie rekordu

Ponieważ drużyny T1 (Korea Południowa) i Weibo (Chiny) walczą o mistrzostwo, Riot ma dużą szansę na pobicie rekordu transmisji na żywo w ten weekend.

Oczekuje się, że mecz T1-Weibo zgromadzi największą widownię wynoszącą 5,4 miliona, co pobije rekord ustanowiony przez Free Fire World Series 2021 w Singapurze.

Rosnące zaangażowanie zawodowych sportowców w e-sport

Coraz więcej zawodowych sportowców, obecnych i byłych, interesuje się światem e-sportu i przyłącza się do organizacji e-sportowych.

Decyzja bostońskiej organizacji e-sportowej M80 o włączeniu do grupy właścicieli Daniiła Miedwiediewa, trzeciego tenisisty na świecie, podkreśla rosnącą atrakcyjność sportowców dla e-sportu.

Miedwiediew mówi: „Uwielbiam gry wideo i powoli rozszerzyliśmy moją działalność na ten obszar. Od lat jestem związany z HyperX, a w tym roku nawiązaliśmy wspaniałą współpracę z Rainbow Six, ponieważ jest to moja ulubiona gra. Kocham co [Marco Mereu, PDG de M80] chce budować i nie mogę się doczekać, aby być częścią tej podróży.

Miedwiediew widzi istotne wyzwania w branży i drogę do rentowności. – To sport pełnej młodości – podkreśla. „I mówię „sport”, ponieważ nim jest. Zespoły te trenują codziennie. Przygotowują się i żyją jak zawodowi sportowcy. »

Co nowego w świecie e-sportu

McLaren rozszerzył swoje dotychczasowe partnerstwo z saudyjskim projektem deweloperskim NEOM, który stanie się głównym partnerem McLarena Shadow, działu wyścigów symulacyjnych zespołu.

The Outlaws, dawniej Houston Outlaws z Overwatch League, odwracają się od e-sportu i skupiają się na tworzeniu treści, ale zespół nie wyklucza powrotu do e-sportu w przyszłości.

We współpracy z G2 Esports i Riot Games Mastercard ma nadzieję zapewnić uczestnikom „bezprecedensowy” dostęp do świata e-sportu i gier, mając jednocześnie na celu zapewnienie branży bardziej włączającej przyszłości.

Scotiabank Arena była gospodarzem wieczoru gier wideo sponsorowanego przez firmę Bell we współpracy z drużynami Toronto Ultra z ligi Call of Duty i Raptors Uprising GC z ligi NBA 2K League.

Wygląda na to, że w branży e-sportu nadchodzą bardzo ekscytujące zmiany!

Źródło: www.bing.com