League of Legends: Przeprojektowanie Olafa jest uważane przez Riot i graczy za zbyt mocne, osłabienie zostało już zastosowane


aktualna wskazówka League of Legends: Przeprojektowanie Olafa jest uważane przez Riot i graczy za zbyt mocne, osłabienie zostało już zastosowane

Olaf, wiesz o tym? Najbardziej obrzydliwy wiking w League of Legends doczeka się wielu zmian w oparciu o opinie graczy. Spis treści przedstawiamy w naszym przewodniku po słynnym Riot MOBA.

Olaf od 12 lat nawiguje Summoner’s Rift i jego słynną rampę. Symboliczna postać League of Legends, niekoniecznie wiedzie teraz swoje najlepsze życie. Dlatego Riot Games zdecydowało się na poważną zmianę. A na razie wygląda na kompletnie zniszczoną, zmuszając Riot Games do spowolnienia… Punkt wspólny z Zeri?

Streszczenie

  • Pierwszy nerd dla Olafa na jego edycji dostępny na PBE
  • Nerw, nerw i nerw

Pierwszy nerd dla Olafa na jego edycji dostępny na PBE

Kilka dni temu Riot Games ogłosiło utworzenie PBE, serwera testowego łatek w ramach przygotowań do League of Legends. A jedną z wprowadzonych zmian było bardzo dobre wzmocnienie dla Olaf, ulubiony wiking graczy LoL. Według Riot Games, Olaf rozwiązać dość pilne problemy. Gra się bardzo mało, a procent wygranych jest zbyt niski. Był również pod wpływem dramatycznych zmian w tym sezonie, być może bardziej niż większość innych postaci.

Zmiany wprowadzone przez programistów miały kilka celów: „Sprawić, aby gra była przyjemniejsza, jednocześnie usuwając to, co może sprawić, że będzie ona zbyt atrakcyjna dla profesjonalnych graczy, czyli łatwość ucieczki dzięki R oraz szybkość równoważenia jasności w dżungli, gdy w pełni zoptymalizowany). Ostatecznym celem było utrzymanie jego zdolności do gry w dżungli w bardziej przystępny sposób, przy jednoczesnej poprawie jego zdolności do gry na górnej alei.

Zmiany były następujące:

  • Ulepszenia jego statystyk ataku, życia i many
  • Bierne — Berserker’s Rage: Formuła matematyczna ulepszona, aby zapewnić maksymalną skuteczność prędkości ataku poniżej 30% zdrowia. Ale także dodanie mechaniki, która daje od 12 do 35% kradzieży życia (poziomy od 1 do 18), w zależności od brakujących punktów zdrowia Olafa
  • Renderer: Teraz zmniejsza pancerz trafionego bohatera o 25/27,5/30/32,5/35% na 4 sekundy. Zadaje nieco mniej obrażeń niż wcześniej, z wyjątkiem maksymalnego poziomu. Zwiększony zasięg (300 -> 425), zmniejszony koszt many (60 -> 40/45/50/55/60), wydłużony czas odnowienia (7 -> 8 sekund) i wreszcie zwiększony czas odnowienia umiejętności, gdy Olaf podnosi topór (4,5 -> 5 sekund)
  • Vicious Strike: Teraz resetuje podstawowy atak Olafa, obok niego 70/115/160/205/250 (+25% brakującego HP) jako tarczę na 2,5 sekundy. Z drugiej strony prędkość ataku jest zmniejszona o 10% na każdym poziomie, a czas regeneracji jest zmniejszony zgodnie z poziomem (16/14,5/13/11,5/10 sekund, w porównaniu z 16 sekundami za każdym razem).
  • Ragnarok: Trafienie bohatera atakiem podstawowym lub Dzikim Ciosem (E) wydłuża teraz czas działania Ragnarok o 2,5 sek. Olaf może przedłużyć Ragnarök w nieskończoność. Zmieniono czas trwania z 6 na 3 sekundy.

Czytając te zmiany, wszyscy mieli taką samą reakcję: Wow, Olaf jest załamany tymi zmianami.† I to było.

League of Legends: Przeprojektowanie Olafa jest uważane przez Riot i graczy za zbyt mocne, osłabienie zostało już zastosowane

Nerw, nerw i nerw

Nie minęło dużo czasu, zanim nastąpiły zmiany w PBE. 13 marca Riot opublikował listę zmian wraz z wiadomością: Krótko mówiąc, Olaf jest zbyt silny. Zmniejszymy jego moc!?

  • Vicious Strikes: Riot Games uznało, że Olaf trochę za dobrze nabiera sił we wczesnej fazie gry, zwłaszcza w dżungli. Więc obniżyli jego podstawową tarczę z 70/115/160/205/250 do 10/45/80/115/150. Dodatkowo, brakująca mechanika punktów życia osiąga maksymalny limit, pozostawiając 30% HP.
  • Ragnarök: Riot Games tutaj postanawia obniżyć swoje pasywne odporności z 20/30/40 do 25/10/40, ponieważ nie ryzykuje już ich utraty, a także premię AD, która wynosi 15/20/25 (+ 30% AD) do 20/10/30 (+25% AD), ponieważ ma teraz więcej bazy.

I… to nie wystarczyło. Kilka dni później, 18 kwietnia, Riot ogłosił również inne zmiany, określając, że będą one dalej obniżać moc na górnej alei, ale także ze względu na to, że trochę za bardzo rani czołgi.

  • Podstawowe statystyki: Riot Games wyjaśnia, że ​​fakt, że jego mana jest znacznie łatwiejsza do zarządzania, jest normalny, ale obecnie nabiera groteskowych proporcji. Więc jego przyrost many na poziom wzrasta z 60 do 50
  • Bierne – Berzerker’s Rage: Limit kradzieży życia zmieniony z 12-35% (na poziom) do 10-30% (na poziom)
  • Rozpruwacz: Oczywiście Olafowi zbyt łatwo jest zignorować mechanikę podnoszenia toporów na torze, a on jest trochę za łatwy z czołgami. W związku z tym czas odnowienia Rozpruwacza został skrócony z 8 do 9 sekund, a redukcja jego pancerza z 25/27,5/30/32,5/35% do 20/22,5/25/27,5/30%

To są wszystkie zmiany, jakie do tej pory przeszedł Olaf. Pamiętajcie, że wydanie jego przeróbki nie nastąpi przed następnym patchem, ale następnym! Deweloperzy mają więc mnóstwo czasu na testowanie różnych rzeczy na PBE. Tymczasem życzymy powodzenia na Summoner’s Rift!

Profil Tridash, Jeuxvideo.com

Przez TridashNapisz jeuxvideo.com

PO POŁUDNIU





Źródło : https://canada.tawdif.ma/league-of-legends-olafs-redesign-is-considered-way-too-strong-by-riot-and-the-players-a-nerf-already-applied/