League of Legends Przedsezon 2023 wprowadzi kilkanaście nowych i zaktualizowanych przedmiotów, a także zmiany w dżungli i pingach.
W tej przedsezonowej aktualizacji nie tylko poprawimy przedmioty, ale także powróci Chemtech Drake. Zmiany w dżungli mają na celu uczynienie tej roli bardziej przystępną dzięki dodaniu wskaźników zasięgu smyczy, zalecanych ścieżek w dżungli i zwierzaków w dżungli. Na koniec poprawiono komunikację, dodając łącznie 6 nowych pingów, w tym łatwiejszy sposób śledzenia wizji na mapie i głosowania nad przyjmowaniem celów.
Aby przeczytać więcej o innych dodatkach, które pojawią się w przedsezonie 2023, kliknij tutaj.
Główny projektant przedsezonowy Matt „Riot Phroxzon” Leung-Harrison zabrał się do Twittera, aby przedstawić więcej kontekstu tych zmian. „Przedmioty czołgów mają na celu umożliwienie graczom kupowania przede wszystkim przeciwko przeciwnikowi z linii oraz mieszankę mitycznego 1. i 2. miejsca w zależności od gry” – powiedział.
„Rzeczy będą w dość wczesnym stadium, gdy je zobaczysz po raz pierwszy, więc spodziewaj się zmian w takich rzeczach, jak ikony, nazwy przedmiotów i efektów, efekty wizualne i dźwiękowe, wartości statystyk i nie tylko, ponieważ będziemy kontynuować testowanie funkcji podczas PBE” Riot Games ’ Marketing Communications Lilu „Riot Riru” Cabreros powiedział w oficjalnym wpisie zapowiedzi. „Kiedy wyjdą informacje o łatce, wszystkie końcowe szczegóły będą jak zwykle”.
Zmiany będą miały największy wpływ na czołgi, ponieważ ich mityczne przedmioty zostały mocno zmienione. Sunfire Cape i Turbo Chemtank nie są już przedmiotami mitycznymi, Frostfire Gauntlet powrócił do postaci Iceborn Gauntlet (z powrotem efektu Spellblade na przedmiot) i dodano trzy nowe mityczne. Wraz z nimi powraca również Różdżka Wieków, która teraz zapewnia poziom, gdy jest w pełni skumulowany. Włócznia Shojin ponownie pojawia się w grze, ale z innym efektem niż poprzednia, obezwładniona iteracja.
League of Legends Przedsezon 2023 Nowe przedmioty
W oficjalnym wpisie z zapowiedzią przedsezonu 2023, te przedsezonowe statystyki przedmiotów, efekty, a nawet nazwy mogą ulec zmianie podczas testowania na serwerze PBE.
Wytrzymałość Icathii (przedmiot mityczny)
- 400 Zdrowia
- 30 Zbroi
- 30 odporności na magię
- 20 Pośpiech Umiejętności
- Odporność Zrodzonych z Pustki: Za każdą sekundę w walce z bohaterami zyskujesz kumulację, która daje 3 pkt. pancerza i odporności na magię, maksymalnie do 10. Przy maksymalnej kumulacji zyskaj wzmocnienie, natychmiastowo wysysając wrogów wokół ciebie, za każdego z nich, za 4% twojego maksymalnego zdrowia (zmniejszone do 1% przeciwko stworom i potworom) i podwajając twoją odporność z kumulacji do końca walki (60 sekund odnowienia).
- Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. pancerza i odporności na magię
Promienna cnota (przedmiot mityczny)
- 400 Zdrowia
- 30 Zbroi
- 30 odporności na magię
- 20 Pośpiech Umiejętności
- Światło przewodnie: Po rzuceniu superumiejętności Przekraczasz, zwiększając maksymalne zdrowie o 10% na 9 sekund. Podczas Transcendowania ciebie i sojuszników w promieniu 1200 jednostek od ciebie zyskujesz 25 nieostatecznej zdolności przyśpieszenia. Ty i sojusznicy będziecie leczyć się o 1,5% twojego maksymalnego zdrowia co 3 sekundy, zwiększone maksymalnie o 100% w zależności od brakującego zdrowia bohatera. Leczenie jest podwojone (90 sekund odnowienia).
- Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 100 zdrowia
Lodowa Rękawica (przedmiot mityczny)
- 400 Zdrowia
- 40 Pancerz
- 20 Pośpiech Umiejętności
- Spellblade: Po użyciu umiejętności twój następny atak zostaje wzmocniony o dodatkowe 100% podstawowych obrażeń fizycznych obszarowych i tworzy pole mrozu na 2,5 sekundy. Wrogowie poruszający się po polu są spowolnieni o 15% + 0,003% twojego maksymalnego zdrowia. Twój główny cel zostaje spowolniony dwukrotnie, a zadawane przez niego obrażenia są zmniejszone o 10% na 2,5 sek. (1,5 sek. odnowienia).
- Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 50 zdrowia, 5% wytrwałości i 5% spowolnienia
Uwaga: Jest to ten sam przedmiot, co Rękawica Mroźnego Ognia, tylko zmieniono jego nazwę z powrotem efektu Zaklęcia Ostrza na przedmiot.
Wniebowstąpienie Goliata (przedmiot mityczny)
- 800 zdrowia
- 200% podstawowej regeneracji zdrowia
- 20 Pośpiech Umiejętności
- Kolosalne Konsumpcja: Naładuj potężny atak przeciwko bohaterowi przez 3 sekundy, będąc w zasięgu 600 jednostek od niego. Naładowany atak wysysa cel, zadając 50 + 10% twojego maksymalnego zdrowia jako dodatkowe obrażenia fizyczne i lecząc cię o tę samą wartość. Zyskujesz na stałe maksymalne zdrowie równe 15% wysysania (30 sekund odnowienia na cel) (uwaga: maksymalne zdrowie zostanie utracone, jeśli przedmiot zostanie sprzedany).
- Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 1% zwiększonego zdrowia i 6% wielkości bohatera
Różdżka Wieków (mityczny przedmiot)
- 60 Moc umiejętności
- 300 zdrowia
- 300 many
- Ten przedmiot zyskuje 20 pkt. zdrowia, 20 pkt. many i 4 pkt. mocy umiejętności co minutę, do 10 razy, co daje maksymalnie 200 pkt. zdrowia, 200 pkt. many i 40 pkt. mocy umiejętności. Po osiągnięciu maksymalnej liczby stosów zyskaj poziom (uwaga: limit poziomu pozostanie na poziomie 18).
- Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 umiejętności Przyspieszenie
Katalizator Eonów
- 225 Zdrowie
- 300 many
- Wieczność: Przywraca manę równą 15% obrażeń otrzymywanych od bohaterów i zdrowie równe 20% wydanej many, do 15 zdrowia na rzucenie. Umiejętności przełączane mogą leczyć maksymalnie 15 pkt. zdrowia na sekundę.
Maska Otchłani
- 500 zdrowia
- 300 many
- 40 Odporność na magię
- 10 Pośpiech Umiejętności
- Wieczność: Przywraca manę równą 15% obrażeń otrzymywanych od bohaterów i zdrowie równe 20% wydanej many, do 15 zdrowia na rzucenie. Umiejętności przełączane mogą leczyć maksymalnie 15 pkt. zdrowia na sekundę.
- Unmake: Przeklina pobliskich wrogich bohaterów, zmniejszając odporność na magię o 5 + 1,5% dodatkowego zdrowia (maksymalnie 25). Za każdego przeklętego wroga zyskujesz 9 pkt. odporności na magię.
- Bohater może zostać przeklęty tylko przez jednego wroga na raz (priorytet dla najsilniejszej klątwy)
Sunfire Aegis (nie jest już przedmiotem mitycznym)
- 400 Zdrowia
- 50 Zbroi
- Podpalenie: Otrzymywanie lub zadawanie obrażeń powoduje, że zaczynasz zadawać 15 (+ 1,75% dodatkowego zdrowia) pkt. obrażeń magicznych pobliskim wrogom (zwiększone o 25% przeciwko stworom i 150% przeciwko potworom z dżungli) przez 3 sek. Zadawanie obrażeń bohaterom lub potężnym potworom w dżungli za pomocą tego efektu dodaje kumulację, zwiększając kolejne obrażenia od Podpalenia o 10% na 5 sekund (maksymalnie 6 kumulacji).
Turbo Chemtank (nie jest już przedmiotem mitycznym)
- 450 zdrowia
- 50 odporności na magię
- 10 Pośpiech Umiejętności
- Aktywna – Supercharged: Zapewnia 40% prędkości ruchu w kierunku wrogów lub wrogich wieżyczek na 4 sekundy. W pobliżu wroga (lub po 4 sek.) emitowana jest fala uderzeniowa, która spowalnia pobliskich bohaterów o 40% na 1,5 sek. (90 sek. odnowienia).
Uwaga: Jest to podobne do przedmiotu Righteous Glory, który istniał przed przeróbką przedmiotu.
Omen Randuina
- 400 Zdrowia
- 70 Zbroja
- Aktywna – Pokora: Na krótko spowalnia pobliskich wrogów o 55% na 2 sekundy (60 sekund odnowienia)
- Twarda skała: Zmniejsz obrażenia zadawane przez ataki o maksymalnie 5 (+ 0,35% maksymalnego zdrowia)%, ograniczone do 40% obrażeń ataku
- Critical Resilience: Critical Strikes zadają ci 20% mniej obrażeń
Włócznia Shojin
- 65 obrażeń od ataku
- 300 zdrowia
- 20 Pośpiech Umiejętności
- Dragonforce: Twoje zaklęcia nie będące superumiejętnością zyskują (6 + 10% bonusowego AD dla bohaterów walczących w zwarciu / 4 + 6% bonusowego AD dla bohaterów walczących na dystans) Przyspieszenie umiejętności, zmniejszone do (3 + 5% bonusowego AD dla bohaterów walczących w zwarciu / 42+ 3% bonusowego AD dla Bohaterów dystansowych) Umiejętność Przyspieszenie dla unieruchamiających zaklęć
- Wymóg: Zyskaj do (15% dla bohaterów walczących w zwarciu / 10% dla bohaterów walczących z dystansu) zwiększonej prędkości ruchu w oparciu o twoje brakujące zdrowie (maksymalnie, gdy masz mniej niż 33% zdrowia)
Uwaga: Efekt Smoczej Siły Włóczni Shojina traktuje warunkowe zdolności kontroli tłumu jako zaklęcie unieruchamiające. Obejmuje to Q Riven i podstawowe E W. Rengara Jhina korzysta z pełnego efektu, ale może to być niepewne, ponieważ wzmocnione E jest korzeniem.
Wygłodniała Hydra
- 65 obrażeń od ataku
- 20 Pośpiech Umiejętności
- 9% Omniwam
- Cleave: Ataki i umiejętności zadają (60% dla bohaterów walczących w zwarciu / 30% dla bohaterów walczących na dystans) fizycznych obrażeń innym wrogom w promieniu 350 jednostek od trafionego celu
- Mięsożerny: Za każdym razem, gdy zabijesz wroga, zyskujesz 0,5 AD i 0,1% omnivamp, kumulując do 25 AD i 5% omnivamp. Tracisz 50% tych ładunków po śmierci.
- Każdy cel może trafić tylko raz na atak lub umiejętność co 10 sekund
- Rozszczepienie nie uruchamia się na strukturach
Szybkie ostrza Navori
- 60 obrażeń od ataku
- 20% szansa na trafienie krytyczne
- 30 Pośpiech Umiejętności
- Transcendencja: Jeśli masz co najmniej 60% szansy na trafienie krytyczne, twoje ataki skracają czas odnowienia umiejętności niebędących ostateczną o 15% pozostałego czasu odnowienia.
- Nietrwałość: Twoje umiejętności zadają do 20% zwiększone obrażenia w oparciu o szansę na trafienie krytyczne.
Zmiany zostały odnotowane w przypadku Seraph’s Embrace, ale nie zostały one ujawnione. Więcej szczegółów będzie dostępnych, gdy aktualizacja przedsezonowa pojawi się na PBE za kilka godzin.
Źródło : https://clutchpoints.com/league-of-legends-preseason-2023-items/