League of Legends Patch 12.7: Zmiany przedmiotów i run


W aktualizacji 12.7 nadejdą pewne zmiany dotyczące przedmiotów i run. (Zdjęcie: Riot Games)

League of Legends (LoL) Aktualizacja 12.7 pojawiła się we wtorek (12 kwietnia), wraz z aktualizacją składającą się głównie ze zmian bohaterów gry.

To powiedziawszy, łatka 12.7 ma do zaoferowania więcej niż tylko wzmocnienia bohaterów i osłabienia. Aktualizacja zawierała również poprawki w przedmiotach takich jak Fimbulwinter, Galeforce i Umbral Glaive, a także runiczny Tonik Time Warp.

Przyjrzyjmy się bliżej tym zmianom i zobaczmy, jak możesz skorzystać z tych wzmocnień lub obejść osłabienia.

Premie systemowe:

Umbral Glave i Abyssal Mask zostaną wzmocnione w 12.7 Photo: Riot Games

Umbral Glave i Abyssal Mask zostaną wzmocnione w 12.7 (zdjęcie: Riot Games)

Glewia Umbralna

Twórcy wzmocnili Umbral Glaive, zmniejszając jego koszt i skracając czas odnowienia.

Ta zmiana zapewnia zabójcom większą użyteczność dzięki unikalnej zdolności Zaciemnienie, która może wykrywać i wyłączać totemy i pułapki, jednocześnie dodając trochę obrażeń bohaterowi, który ją dzierży.

Mroczna Glaive miała w przeszłości pewne wzmocnienia, a zmniejszenie kosztu może zdecydowanie pomóc większej liczbie graczy wybrać ten przedmiot w zależności od stylu gry ich drużyny (chociaż żałujemy, że koszt również spadł nieco bardziej).

Jeśli jednak chcesz budować bohaterów z większą liczbą wybuchów, być może nadal będziesz musiał przepuścić ten przedmiot.

Koszt: 2400 > 2300

Czas odnowienia: 45 sekund > 35 sekund

Maska Otchłani

W związku z nadchodzącym poważnym osłabieniem Fimbulwinter, wydaje się, że jest to próba zrekompensowania czołgów Riot.

Zwiększy to ich osobiste obrażenia i zapewni trochę wzmocnienia obrażeń ich kolegom z drużyny.

Magowie bitewni również będą zadowoleni z tej drobnej poprawki, chociaż, szczerze mówiąc, bonus 0,2% HP jest ledwo zauważalny.

Maks. MR Shred: 20 > 25

Shred Ratio: 1% dodatkowego HP > 1,2% dodatkowego HP

Nerf systemu

Fimbulwinter, Moonstone's Renewer, Galeforce i Time Warp Tonic zostaną osłabione w 12.7.  Zdjęcie: Riot Games

Fimbulwinter, Moonstone’s Renewer, Galeforce i Time Warp Tonic zostaną osłabione w 12.7. (Zdjęcie: Riot Games)

Zimowe podejście/FimbulZima

Od czasu wydania tego przedmiotu w zeszłym roku, wielu graczy (zwłaszcza czołgistów) cieszyło się dodatkowym zdrowiem, maną i przyspieszeniem umiejętności, które daje, a także jego unikalną umiejętnością pasywną.

Dzięki temu przedmiotowi czołgi w końcu mogły nadążyć za myśliwcami.

To konkretne osłabienie jest ukierunkowane na jego koszt, więc zdobycie Zimowego Podejścia i ulepszenie go do FimbulWinter zajmie trochę więcej czasu.

W fazie gry w alei będzie to kosztować jedną falę stworów niebędących armatami, więc pamiętaj o tym, jak zarządzasz swoją falą, aby zapobiec cofnięciu się.

Osłabienie HP jest dość małe i tak naprawdę nie wpłynie zbytnio na czołgi. Konfiguracje Ryze’a również zwykle mają ten przedmiot, więc biorąc pod uwagę nadchodzące osłabienie bohatera w 12.7 i to, nagromadzenie się maga run również nieco zwolni.

Zobaczymy, czy te osłabienia wystarczą, by utrzymać Fimbulwinter w zgodzie z resztą przedmiotów, czy też czołgi będą dalej dominować na Summoner’s Rift.

Uważamy, że ten przedmiot można nieco poprawić, aby zachować równowagę.

Koszt: 2600 > 2700

Zdrowie: 400 > 350

Odnowienie kamienia księżycowego

Osłabienie tego przedmiotu będzie skierowane na jego dodatkowe leczenie i moc tarcz, zmniejszając je o 1%.

Oznacza to, że maksymalne dodatkowe leczenie i moc tarczy zmniejszą się ogólnie o 5%, co również cofnie poprzednie wzmocnienie.

Osłabienie nie będzie zbyt bolesne, ponieważ poprzednie zmiany zostały cofnięte. Jednak skromne osłabienie pozwala agresywnym wspierającym skoncentrować się bardziej na wychwytywaniu zabójstw, gdy trafiają swoimi krytycznymi umiejętnościami.

To powiedziawszy, ogólne zmniejszenie maksymalnego leczenia o 5% może być zauważalne, więc uzdrowiciele i ich koledzy z drużyny powinni odpowiednio dostosować się do walk drużynowych i potyczek.

Moc leczenia/tarczy na stos: 7% (maks. 35%) > 6% (maks. 30%)

Galeforce

Czas odnowienia aktywnego efektu Galeforce znacznie się wydłuża — 20 sekund.

To zła wiadomość dla strzelców, ponieważ będzie to miało bezpośredni wpływ na twoją rozgrywkę. Nie będziesz w stanie wykorzystać tej dodatkowej mobilności, aby zebrać jak najwięcej zabójstw i zdobyć przewagę ze względu na dłuższy czas przestoju.

To jednak nie koniec świata, ponieważ oznacza to tylko, że będziesz musiał dostosować schemat swoich umiejętności i autoataków, aby zrekompensować dodatkowe 20 sekund mniejszej mobilności.

Czas odnowienia: 90 sekund > 110 sekund

Tonik Zakrzywienia Czasu (Rune)

W walce, zwłaszcza w agresywnych pojedynkach, osłabienie Przywracania Mikstur sprawi, że ta runa będzie znacznie mniej ważna.

Jednak w niektórych przypadkach utrata 1% dodatkowej prędkości ruchu może w pewnych sytuacjach zmienić grę.

Natychmiastowa Regeneracja Mikstury: 50% > 30%

Dodatkowa prędkość ruchu: 5% > 4%

Więcej zmian nadchodzi wraz z wydaniem łatki 12.7, sprawdź tutaj pełną listę zmian.

Anna jest niezależną pisarką i fotografką. Jest graczem, który uwielbia gry RPG i platformówki, a także maniakiem League of Legends. Jest także miłośniczką jedzenia, która uwielbia filiżankę dobrej czarnej kawy.

Aby uzyskać więcej informacji o grach, odwiedź https://yhoo.it/YahooGamingSEA. Śledź nas również Świergotjak również nasz Kanał o grach w YouTubei sprawdź Yahoo Esports w Azji Południowo-Wschodniej Strona na Facebooku!



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=766FF22755F946F098FBDD32FAA77014&url=https%3A%2F%2Fnews.yahoo.com%2Fleague-of-legends-patch-127-item-rune-changes-101045019.html&c=9673785141010546226&mkt=fr-fr