League of Legends Patch 12.16: Pełne notatki i aktualizacje


League of Legends Patch 12.16 nie tylko podąża za typowym wzorcem balansowania bohaterów. To także pierwsza z kilku łatek, które będą miały wpływ na nadchodzące Mistrzostwa Świata. Co więcej, wraz z łatką 12.16 przeróbka Udyra trafi na serwery zwykłe, a bohater może ponownie zdominować Summoner’s Rift.

Riot atakuje również Zeriego, Dravena, Poppy i Yuumi z powodu zasłużonych osłabień, ponieważ ich obecność w profesjonalnych rozgrywkach jest już ponad dachem od kilku łatek. Tymczasem Caitlyn, Irelia, Jayce, Kai’Sa, Malphite, Tristana i Zoe otrzymują znaczące wzmocnienia, które z pewnością im pomogą. Diana, która ostatnio lubiła budować czołgi, również zostanie dostosowana do spełnienia fantazji zabójcy/harcownika w dżungli.

Wreszcie, aby przywrócić wsparcie obrońców do mety, twórcy wzmacniają wzmocnienie obrażeń Evenshrouda.

Liga Oczekuje się, że łatka 12.16 trafi na serwery live w środę, 24 sierpnia.

League of Legends Patch 12.16: Pełne notatki i aktualizacje

Mistrzowie

Udyra

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Długo oczekiwana przeróbka Udyra w końcu wejdzie w życie, więc oto opis możliwości, aby wyprzedzić krzywą.

Umiejętność bierna – most między

  • Awakened Spirit: Udyr ma cztery podstawowe umiejętności, które zmieniają postawy. Może okresowo zmieniać swoją aktywną postawę na: Obudzić to dla efektów bonusowych, z dzielonym czasem odnowienia między postawami.
  • Trening mnicha: Za każdym razem, gdy wchodzi Udyr lub Przebudzenie postawy, jego kolejne dwa ataki zyskują prędkość ataku i zwracają część Obudzićczas odnowienia.

Q — Dziki Pazur

  • Udyr zyskuje zwiększoną prędkość ataku, a jego kolejne dwa ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne.
  • Obudzić: Udyr zyskuje jeszcze większą prędkość ataku, a jego kolejne dwa ataki błyskawicznie odbijają się od celu, odbijając się do 6 razy. Błyskawica może wielokrotnie trafić ten sam cel, zadając ciężkie obrażenia odizolowanym celom.

W — Żelazna Opończa

  • Udyr zyskuje tarczę, a jego kolejne dwa ataki przywracają zdrowie.
  • Obudzić: Udyr zyskuje większą tarczę, jego następne dwa ataki leczą się jeszcze bardziej i przywraca procent swojego maksymalnego zdrowia w ciągu następnych kilku sekund.

E — Płonący Płomień

  • Udyr zyskuje zwiększoną prędkość ruchu. Jego pierwszy atak przeciwko każdemu celowi w tej postawie rzuca się na krótki dystans i ogłusza go (czas odnowienia na jednostkę).
  • Obudzić: Udyr zyskuje jeszcze większą prędkość ruchu i na krótko staje się odporny na kontrolę tłumu.

R — Skrzydlata Burza

  • Udyr tymczasowo przywołuje wokół siebie burzę, która spowalnia i zadaje obrażenia pobliskim jednostkom. Jego kolejne dwa ataki powodują pulsowanie burzy, zadając dodatkowe obrażenia magiczne.
  • Obudzić: Udyr wyzwala burzę, powodując, że zadaje dodatkowe obrażenia i ściga pobliskich wrogów.

Caitlyn

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Umiejętność bierna – Strzał w głowę

  • Współczynnik obrażeń od ataku: 60/85/110 procent (w zależności od poziomu) > 60/90/120 procent (na podstawie poziomu)

R — as w dołku

  • [New]: Obrażenia są teraz zwiększone o 0 do 25 procent na podstawie aktualnej szansy na trafienie krytyczne

Diana

Obraz za pośrednictwem Riot Games
  • Wzmocnione obrażenia rozszczepienia: 20 do 250 (w zależności od poziomu) (+50 procent AP) > 20 do 220 (w zależności od poziomu) (+50 procent AP)
  • (Uwaga: Porównanie podstawowych poziomów obrażeń: Poziom szósty: 55 > 45, Poziom 11: 120 > 95, Poziom 16: 210 > 170)

E — Księżycowy Pośpiech

  • Obrażenia magiczne: 50/70/90/110/130 (+45 procent AP) > 50/70/90/110/130 (+50 procent AP)

Draven

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Q — Wirujący Topór

  • Obrażenia podstawowe: 45/50/55/60/65 > 40/45/50/55/60

Irelia

Obraz za pośrednictwem Riot Games
  • Podstawowa odporność na magię: 28 > 30
  • Przyrost pancerza: 4,2 > 4,7

Jayce

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Q (Forma Młota) – Ku Niebiosom!

  • Obrażenia: 55/95/135/175/215/255 (+120 procent bonusowego AD) > 55/100/145/190/235/280 (+120 procent bonusowego AD)

E (Forma Młota) – Uderzenie Grzmotu

  • Obrażenia: 8/10,4/12,8/15,2/17,6/20 procent maksymalnego zdrowia celu (100 procent bonusowego AD) > 8/10,8/13,6/16,4/19,2/22 procent maksymalnego zdrowia celu (100 procent bonusowego AD)

Kai’Sa

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Umiejętność bierna – druga skóra

  • Podstawowe obrażenia przy trafieniu plazmą: od 4 do 16 (w zależności od poziomu) > pięć do 23 (na podstawie poziomu)
  • Rany żrące dodatkowe obrażenia na stos Plazmy przed zastosowaniem: od jednego do ośmiu (w zależności od poziomu) > jeden do 12 (na podstawie poziomu)

Q — Icathiański Deszcz

  • Obrażenia na pocisk: 40/55/70/85/100 (+50 procent bonusowego AD) (+25 procent AP) > 40/55/70/85/100 (+ 50 procent bonusowego AD) (+30 procent AP)

R — Instynkt Zabójcy

  • Siła tarczy: 70/90/110 (+90/135/180% AD) (+ 90 procent AP) > 70/90/110 (+ 90/135/180 procent AD) (+ 120 procent AP)

Malphite

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Umiejętność bierna – Granitowa Tarcza

  • Czas odnowienia (poziomy 1/7/13): 10/8/6 sek. >>> 8/7/6 sekundy

W — Grzmot

Czas odnowienia: 12 na wszystkich poziomach > 12/11,5/11/10,5/10 sekundy

MAK

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Q — Uderzenie Młota

  • Procentowy limit obrażeń od stworów/potworów: 50/80/110/140/170 > 30/60/90/120/150

Tristana

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Q — Szybki Ogień

Dodatkowa prędkość ataku: 50/65/80/95/110 procent > 65/80/95/110/125 procent

Yuumi

Obraz za pośrednictwem Riot Games

E – Zbliżenia

Dodatkowa prędkość ruchu: 20 procent (+6 procent za 100 AP) > 20 procent (+dwa procent za 100 AP)

Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund > 12/11,5/11/10,5/10 sekund

Zeri

Obraz za pośrednictwem Riot Games

Q — Wybuchowy Ogień

  • Obrażenia: 8/11/14/17/20 (+105/110/115/120/120/125% AD) (+60 procent AP) > 8.11.14.17.20 (+ 100/105/110/115/120 procent AD) (+60 procent AP)

W — Laser Ultrawstrząsowy

  • Obrażenia: 20/55/90/125/160 (+130 procent AD) (+ 60 procent AP) > 20/55/90/125/160 (+100 procent AD) (+40 procent AP)

Zoe

Obraz za pośrednictwem Riot Games

W — Złodziejka Zaklęć

  • [New]Stwory zabite przez sojuszniczych bohaterów będą teraz również upuszczać kule, gdy Zoe jest w pobliżu 1500 zasięg

E — Senna Bańka Kłopotów

  • Obrażenia magiczne: 60/100/140/180/220 (+40 procent AP) > 70/110/150/190/230 (+45 procent)
  • Maksymalne obrażenia od popu: 60/100/140/180/220 (+40 procent AP) > 70/110/150/190/230 (+45 procent)

Zyra

Obraz za pośrednictwem Riot Games

E — Korzenie Chwytania

  • Blokada po rzucie: 0,15 do 0,4 sekundy > 0,15 sekundy

Przedmiotów

Wieczorny całun

  • Czas trwania korusacji: cztery sekundy > pięć sekund
  • Wzmocnienie uszkodzeń spowodowanych przez skażenie: dziewięć procent > 10 procent

Pełna lista aktualizacji dla Liga Aktualizacja 12.16, w tym zmiany w trybach gry, Clash, poprawki błędów i nie tylko, można znaleźć tutaj.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=630517b5e2b5419ea1d20a6804fa86a9&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fleague-of-legends%2Fnews%2Fhere-are-the-notes-and-updates-for-league-of-legends-patch-12-16&c=13911871420249508355&mkt=fr-fr