League of Legends patch 11.24 osłabia Camille, wzmacnia Caitlyn, Ivern


Camille zdominowała metagrę League of Legends w sezonie 2021 i w rezultacie została uderzona młotem nerwowym w patchu 11.24. (Zdjęcie: Riot Games)

Ostatnia łatka dla League of Legends (LoL) w 2021 już jest!

Wraz z przedsezonem 2022, który wprowadza metagrę w tymczasowy chaos, Kupa śmiechu deweloper Riot Games skorzystał z okazji, aby dokonać ostatnich zmian w balansie w tym roku, jednocześnie naprawiając problemy, które gracze napotkali w przedsezonowej łatce.

W ćwierkać W zeszłym miesiącu Riot Phlox wspomniał, że „Przedsezon wyrzuca metę w powietrze” i stwierdził, że zespół zamierza kontynuować „dotykanie odstających elementów” i inne poprawki w łatce 11.24.

Następnie Phlox podzielił się podglądem zmian wprowadzonych w tym patchu, z kilkoma wzmocnieniami i osłabieniami kilku bohaterów, zmianami systemu, takimi jak niedawno dodana Chemtech Dragon Soul oraz niektórymi nowymi przedmiotami, które zostały wprowadzone w przedsezonowej aktualizacji.

Wprowadzono również kilka poprawek w balansie trybu ARAM, a także zaimplementowano aktualizacje Ultimate Spellbook.

Wiemy, że w okresie przedsezonowym łatwo się zgubić, dlatego jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci przejść przez te zmiany. Oto, czego możesz się spodziewać w Kupa śmiechuŁatka 11.24:

Wzmocnienia, osłabienia i dostosowania bohaterów

Camille zdominował metę w sezonie 2021, ciesząc się współczynnikiem wygranych 52,14% w kolejce solo i 61% w Mistrzostwach Świata LoL. Jednak twórcy uznali, że jest „zbyt mobilna, by wyrządzić szkody, które zadaje” i postanowili ograniczyć dostęp do swoich kresek.

Jej W Tactical Sweep został zmniejszony do 5-7 (+2,5 za 100 AD)% maksymalnego HP. Czas odnowienia E został wydłużony do 16-12. Czas odnowienia Hookshot również został zwiększony do 16/15/14/13/12 sek.

Wprowadzono również pewne poprawki do Kled aby upewnić się, że jego „styl gry jest zdrowszy i ciekawszy”. Podstawowe zdrowie Skarla Tchórzliwego Jaszczura liczy się teraz do podstawowego HP Kleda. Ponadto wszelkie przedmioty zdrowia kupione przez Kleda dodadzą do HP Skarla jako dodatkowe zdrowie.

Kled nie dosiada konia dwa razy częściej sprawdza, czy Odwaga Skaarl była przywracana, co skraca czas ponownego zjednoczenia. Aby to zrekompensować, czas odnowienia umiejętności Kleda E został skrócony do 13/12/11/10/9 sekund, a skalowanie obrażeń zwiększone do 65% dodatkowego AD.

Z drugiej strony niektórzy bohaterowie otrzymają wzmocnienia w tym patchu. Iwerna otrzymał kilka znaczących zmian, a jego Doświadczenie Wolności Kruga wzrosło z 37 do 95, a Złoto Wolności Kruga zwiększyło się z 39 do 85.

W międzyczasie, Samiry Koszt many R będzie teraz wynosił 0 na wszystkich poziomach. „Ten koszt many został pierwotnie zaprojektowany, aby kontrolować jej wczesne czyszczenie fal, ale ponieważ tak naprawdę nie stanowiło to problemu, stała się idealną okazją do przywrócenia jej z powrotem w dobrym stylu” – powiedzieli twórcy.

Do Skurcz, szczura Plagi z Zaun, zasięg jego sprayu i superumiejętności modlitwy skaluje się teraz z jego dodatkowym zasięgiem ataku.

Urgota pasywny, Echoing flames skaluje się teraz z dodatkowym zasięgiem ataku. Ponadto jego autonomiczny atak W, Czystka skaluje się teraz z dodatkowym zasięgiem ataku.

Wreszcie, Caitlyn również otrzymał trochę miłości. Kiedy zaatakuje wroga oznaczonego przez pułapki lub sieć, licznik następnego ataku automatycznego zostanie częściowo zresetowany. Wprowadzono również kilka poprawek błędów dotyczących Strzału w Głowę Szeryfa Piltover, którego można było wcześniej użyć podczas reanimacji.

„Kilka „resetów” ataków na strzały w głowę Caitlyn zostało usuniętych podczas jej ASU (aktualizacje dotyczące sztuki i zrównoważonego rozwoju). Te resety były niezwykle trudne do manewrowania i nie były częścią oryginalnego projektu Caitlyn” – wspomniał zespół programistów.

„Utrzymanie jej umiejętności biernej w obecnym stanie nie było trwałe – a nawet zdrowe – więc zamiast tego refaktorujemy jej resetowanie trafienia w głowę w taki sposób, aby wyglądało to płynniej i było łatwiejsze do wykonania”.

Wzmocnienia systemowe i osłabienia

Dodano również pewne wzmocnienia systemowe, aby wzmocnić niektóre efekty kilku przedmiotów i run w grze.

Dodatkowo gracze skarżyli się, że niektóre przedmioty i wzmocnienia mają zbyt duży wpływ na grę, więc niektóre osłabienia zostały zaimplementowane dla niektórych przedmiotów w grze, run i Chemtech Dragon Soul.

Zespół ds. balansu postawił także na ulepszenie dwóch nowych smoków na Summoner’s Rift. Jedną z godnych uwagi zmian jest to, że wszystkie smocze tereny powróciły do ​​normalnego tempa selekcji.

Smoki:

Chemtech Drake

  • Zwiększono wzmocnienie obrażeń z maksymalnie 5% do maksymalnie 6%

  • Chemtechowa dusza smoka – Okres wykrwawiania zostaje skrócony do 4 sekund, a zadawane obrażenia o 40%.

  • Wskaźnik Duszy Chemtechowej (nowość) – Bohaterowie wskrzeszeni przez Duszę Chemtechowego Smoka będą teraz mieli na pasku zdrowia wskaźnik stanu zombie.

Hextechowy smok

Rzeczy:

  • Kostur Archanioła – Koszt połączenia zmniejszony z 950 (łącznie 3000 sztuk złota) do 550 (łącznie 2600 sztuk złota).

  • Axion Arc – Refundacja Ultimate zmniejszona do 20% (z 25%).

  • Korona Rozbitej Królowej – Moc umiejętności zmniejszona do 60.

  • Kosmiczny napęd – Moc umiejętności zmniejszona do 65 z 75, zdrowie zmniejszono do 200, a prędkość ruchu Spelldance zmniejszona z 20-10% do 15-5%.

  • Równina — Zmniejszono wzrost obrażeń z 12% do 9%, a czas trwania został skrócony do 4 sekund.

  • Rękawice Mroźnego Ognia – Obrażenia zostały zmniejszone do 12-85, bez współczynnika HP jak poprzednio.

Runy

  • Ulepszenia lodowcowe – Spowolnienie zostało zmniejszone do 30%, podczas gdy współczynnik obrażeń od ataku został zwiększony do 4% na 100 obrażeń umiejętności, a moc umiejętności zwiększona do 3% na 100 pkt. mocy umiejętności.

  • Śmiertelne tempo – Prędkość ataku w zwarciu na ładunek została zmniejszona do 13%, prędkość ataku dystansowego na ładunek została zmniejszona do 7%, a premia do zasięgu ataku została zmniejszona do 75%.

  • Zdobywca – Czas trwania został zwiększony do 5 sekund, a adaptacja na stos została zwiększona do 2-4,5.

  • Drapieżnik – Twórcy wspomnieli, że „stało się jasne, że ta potężna wersja Predatora podcina kontratak”. Postanowili cofnąć zmiany, aby temu zaradzić. Maksymalna prędkość ruchu została zmniejszona z 60% do 45%, a czas rozpędzania został zwiększony do 1,5 sekundy.

Więcej informacji na temat łatki 11.24 można znaleźć pod tym linkiem.

Anna jest niezależną pisarką i fotografką. Jest graczem, który uwielbia gry RPG i platformówki, a także maniakiem League of Legends. Jest także miłośniczką jedzenia, która uwielbia filiżankę dobrej czarnej kawy.

Aby uzyskać więcej informacji o grach, odwiedź https://yhoo.it/YahooGamingSEA. Śledź nas również Świergot, jak również nasz Kanał o grach w YouTube.





Source : https://sg.news.yahoo.com/league-of-legends-patch-11-24-nerfs-camille-buffs-caitlyn-ivern-022401665.html