League of Legends: Ogromne zmiany dla prowadzących w Split 2

ADC w League of Legends: więcej mocy na horyzoncie

Bycie prowadzącym w League of Legends jest teraz trudne. Magowie kontrolujący mogą cię zniszczyć w jednej chwili, obrońcy mogą przyjąć wszystkie twoje obrażenia i wyjść bez szwanku, a linia sprawia wrażenie, jakby pojedyncze zabójstwo prowadziło do pełnej lawiny. Jako support, który widział, jak jego duet raz po raz błyszczał, a mimo to przegrywał mecze z powodu błędów innych, mamy wrażenie, że AD Carry nie zasługuje na swoją nazwę. Riot zgadza się i chce zapewnić prowadzącym „więcej wzmocnień” w sezonie 13 – i właśnie to chcemy usłyszeć.

Zmiany w ADC w sezonie 13, Split 2

W szczegółowym opisie rozgrywki, obejmującym zarówno przedmioty ADC, jak i ogólny stan run, projektant gry Simon „Zhanos” LeBlanc Bastien przedstawia nam, co czeka nas w League of Legends Sezon 13, Split 2 w środę, 15 maja. Riot przyznaje, że kiedy z gry MOBA usunięto przedmioty mityczne, najbardziej ucierpiała rola ADC. „W tamtym czasie nie byliśmy jeszcze gotowi na wprowadzenie większych zmian, których potrzebował system przedmiotów ADC, więc wprowadziliśmy kilka drobnych zmian, aby na początku sezonu zapewnić klasę przyzwoity stan. Jednakże spowodowało to, że ADC znajdował się w „nieoptymalnym stanie przez kilka poprawek”, o czym świadczą opinie graczy.

W rezultacie zespół zmienił kilka przedmiotów, zmniejszył ofensywne statystyki przedmiotów ADC do dwóch lub trzech i zwiększył obrażenia krytyczne niektórych legendarnych przedmiotów do 25% z 20%. Celem jest „tworzenie większych wzmocnień za każdym razem, gdy ukończony zostanie nowy przedmiot legendarny”. Naszym celem przy tych zmianach jest sprawienie, aby kombinacje przedmiotów naprawdę wzmacniały twojego bohatera większymi skokami mocy, zamiast powoli gromadzić małe przyrosty mocy w czasie. »

Korekty poprawiające doświadczenie ADC

Używając jako przykładu Widmowego Tancerza, Zhanos zauważa, że ​​przedmiot ten obecnie zapewnia obrażenia od ataku, prędkość ataku, szansę na trafienie krytyczne i prędkość ruchu, a także zdolność Widmowego Walca. Dzięki nowemu systemowi zapewni „60% szybkości ataku od przodu, bez obrażeń od ataku i nie będzie już posiadał umiejętności biernej. Dzięki temu możemy uczynić go nieco tańszym i mieć jeszcze większą prędkość ruchu, aby utrwalić go jako nie tylko najlepszy sposób na uzyskanie dużej ilości [vitesse d’attaque] ale także świetny sposób na zachowanie mobilności zarówno w walce, jak i poza nią. »

Riot wprowadza również zmiany w szybkości ruchu, aby uczynić ją nieco bardziej satysfakcjonującą, i obecnie testuje zmiany w kompilacjach wroga opartych na trafieniach. Trudno sobie wyobrazić, jak będą wyglądać te zmiany w grze, ale jesteśmy ostrożnym optymistą. Wierzymy, że ponowne skupienie się i podkreślenie podstawowej fantazji prowadzących – szybkości ruchu, niszczycielskich trafień krytycznych – jest dokładnie tym, czego teraz potrzebujemy.

Źródło: www.bing.com