League of Legends: Odkryj Smoldera, nowego, sensacyjnego mistrza

Smolder: niepokojący nowy dodatek do League of Legends

Najnowszy bohater dodany do League of Legends, Smolder, powoduje pewne zamieszanie ze względu na siłę, jaką zyskuje w późnej fazie gry.

Smolder był pierwotnie pomyślany jako tradycyjny mistrz ADC – powrót do normalności po dziwactwach ostatnich wycieczek. Jak na ironię, jest jednym z najdziwniejszych bohaterów, z kilkoma różnymi konfiguracjami, które zmieniają go w rzucającego, a nie w zwykłego ADC. Istnieje nawet popularna konstrukcja czołgu.

Najdziwniejszą częścią jego zestawu jest przyrost mocy: gdy osiągnie 225 ładunków pasywnych, zyskuje efekt podpalenia i wykonania na obu częściach swojego Q, co czyni go niezwykle potężnym narzędziem w walkach drużynowych w późnej fazie gry.

Krytyczny problem w zestawie Smoldera

Jeden z graczy zwrócił uwagę na ten problem, sugerując, że można go zmienić tak, aby dodatkowa seria nie powodowała jednoczesnego podpalenia i egzekucji: „Po naciśnięciu Q na jego początkowym celu, błyskawice rozprzestrzeniają się za celem, co oznacza, że ​​możesz otrzymać obrażenia od jego Q w odległości około 1000 od Smoldera, które spowoduje zarówno podpalenie, jak i wykonanie z niemal odległości ekranu. »

Zaawansowanym rozwiązaniem było usunięcie egzekucji i spalenia dodatkowej błyskawicy, która rozprzestrzenia się za początkowym rzuceniem umiejętności, mimo że znacznie ograniczyłoby to jej zdolność do walki drużynowej.

„Moim zdaniem te pioruny nigdy nie powinny powodować spalania, a zwłaszcza egzekucji. Myślę, że to prawdziwy problem z balansem, który bardzo utrudni mu utrzymanie równowagi i będzie wymagał, aby był naprawdę słaby gdzie indziej, aby to zrekompensować. Nawet coś, co ludzie proponują, a co moim zdaniem ma na pewnym poziomie sens, to oddzielenie jego egzekucji od spalenia i przesunięcie go o około 100 ładunków, myślę, że nadal byłby bardzo nieinteraktywny i jeszcze bardziej uzależniłby go od na stosach nie byłoby dla nikogo zabawą. »

Źródło: www.bing.com