League of Legends ma problem z wyszczególnieniem przedmiotów


Przedsezon League of Legends 2023 wprowadził wiele zmian, w tym nowe i przerobione przedmioty. Jednak te nowe elementy okazały się kontrowersyjne.


Liga LegendPrzedsezonowa łatka 2023 dodała mnóstwo zmian do gry, w tym całkowitą przeróbkę dżungli. Jednak żadna z nowych zmian nie jest tak kontrowersyjna jak nowe i przerobione przedmioty, które zostały dodane do gry.


Nowe przedmioty przedsezonowe są prawie w całości stworzone dla bohaterów czołgów, ponieważ w przeszłości bohaterowie czołgów mieli tylko dwa prawdziwe mityczne przedmioty, które mogli kupić w każdej grze, rujnując ich różnorodność buildów. Podczas gdy nowe mityczne obrońcy (Jak’Sho the Protean, Heartsteel i Radiant Virtue) świetnie nadają się do budowania na bohaterach-obrońcach i sprawiają, że gra tą klasą jest przyjemniejsza, świetnie sprawdzają się również w przypadku bohaterów niebędących obrońcami. zaczyna się problem z wyszczególnieniem.

POWIĄZANE: Fan League of Legends świętuje Kitsune Ahri czarującym cosplayem


Jak’Sho the Protean nadmiernie centralizuje buildy

Klasyczny portret Mastera Yi, League of Legends

Jak’Sho the Protean, nowy mityczny czołg, stał się metadefiniujący w przedsezonowej łatce. Sam przedmiot zapewnia dość normalne podstawowe statystyki dla mitycznego tanka, z 20 przyspieszeniem umiejętności, 400 zdrowiem, 30 pancerzem i 30 odpornością na magię. Prawdziwy problem wiąże się z umiejętnościami biernymi Jak’Sho. Nie tylko zapewnia 5 pkt. pancerza i odporności na magię za każdy legendarny przedmiot, który posiada gracz, ale także zwiększa odporność w trakcie walki, jeszcze bardziej wzmacniając odporność.

W każdej sekundzie, w której bohater z Jak’Sho the Protean walczy z wrogimi bohaterami, zyskuje on dodatkowe 2 pkt. pancerza i odporności na magię, kumulując się do ośmiu razy. Po osiągnięciu maksymalnej liczby ładunków po ośmiu sekundach walki, posiadacz wysysa 3% maksymalnego zdrowia ze wszystkich pobliskich wrogich bohaterów i zwiększa ich całkowitą odporność o 15% do końca walki. Zasadniczo, jeśli posiadacz Jak’Sho może wytrzymać osiem sekund w walce – wyczyn, który ten przedmiot ułatwia dzięki statystykom tankowania – zadaje obrażenia wrogom, leczy się i staje się znacznie bardziej odporny.

POWIĄZANE: Najlepsze bijatyki dla fanów League of Legends czekających na Project L

Bruisers i Assassins lepiej wykorzystują mity o czołgach

liga legend olafa

Ta umiejętność pasywna, choć dobra dla obrońców, nie jest przytłaczającym problemem, ponieważ bohaterowie-obrońcy generalnie mają niższe całkowite obrażenia i mobilność niż inne klasy i można nimi grać. Problem polega na tym, że osiłkowi i zabójcy bohaterowie mogą kupić Jak’Sho the Protean jako jedyny przedmiot dla tanków, zachowując większość zadawanych obrażeń i stając się prawie niemożliwymi do zabicia molochami. Kreatywność i różnorodność w budowaniu to dobra rzecz, ale kiedy najlepszym wyborem dla takich graczy jak Aatrox i Irelia jest prawie zawsze kupno mitycznego obrońcy, coś jest nie tak.

Bruisers mogą używać Jak’Sho the Protean bez żadnych wad. Stają się superodporne, zachowując jednocześnie wszystkie zaawansowane opcje ruchu, leczenia i obrażeń, które otrzymały klasy zamiast naturalnych statystyk czołgów. Gra przeciwko czołgowi, który ma trzy doskoki i wbudowane leczenie, nie jest zabawą dla nikogo. Kiedy najczęstszym mitem Irelii i mitem o najwyższym wskaźniku wygranych jest Jak’Sho the Protean, należy wprowadzić zmiany.

Niestety, nie ma żadnych oczywistych rozwiązań tego problemu. Zwykłe osłabienie mitycznych obrońców w ziemię z pewnością powstrzymałoby siniaków i zabójców przed ich nadużywaniem, ale to również stawia bohaterów obrońców w trudnej sytuacji. Idealnym scenariuszem jest taki, w którym bohaterowie nie mogą zbudować Proteana Jak’Sho jako jedynego przedmiotu dla obrońców, więc skalowanie go z całkowitymi odpornościami lub wymuszenie synergii z innymi przedmiotami dla obrońców może być sposobem na rozwiązanie problemu Liga Legendaktualny problem z wyszczególnieniem.



Źródło : https://www.cbr.com/league-of-legends-itemization-problem-riot-games/