League of Legends łatka 12.16: Zwiększenie obrażeń Diany, osłabienia Zeri


Główny projektant Riot, Phroxzon, opublikował pełny podgląd łatki, dając graczom przegląd zmian nadchodzących wraz z łatką 12.16 League of Legends. Phroxzon stwierdził, że te zmiany są stosunkowo mało istotne, a po turnieju MOBA Worlds pod koniec tego roku pojawi się wszystko, co poważne.

Chociaż zmiany te mogą wydawać się dość nieistotne, ekosystem Riftu jest tak delikatny, że kiedy motyl macha skrzydłami w Argentynie, Irelia dostaje Pentakill na dolnej linii.

League of Legends patch 12.16 notatki

Poniżej znajduje się pełny podgląd informacji o łatce League of Legends 12.16, jak wysłano autorstwa głównego projektanta Riot, Matta Leung-Harrison.

Wzmocnienia bohaterów

Tristana

  • Szybki ostrzał (Q): Szybkość ataku 50-110% > 65-125%

Zestaw Tristany jest bardziej skoncentrowany na wybuchu niż zwykły prowadzący, więc znaczne wzmocnienie prędkości ataku powinno znacznie ułatwić zdobycie maksymalnej liczby ładunków jej Ładunku Wybuchowego.

Zoe

  • Złodziej zaklęć (W): Częstotliwość wypadania stworów 1/12 > 1/10
  • Sleepy Trouble Bubble (E): Obrażenia 60-220 (+40% AP) > 70-230 (+45% AP)

Możliwość zbierania zaklęć przywoływacza od stworów to jeden z powodów, dla których Zoe może być tak przydatna jako środkowa.

Irelia

  • Pancerz na poziom: 4,2 > 4,7
  • Podstawowa odporność na magię: 28>30

Prosta premia, ale taka, z której gracze Irelii powinni być zadowoleni. Strach na górnej alei, który właściwie użyty nie ma problemów z zadawaniem obrażeń, więc zwiększenie jej odporności powinno pomóc w przetrwaniu w walkach.

Caitlyn

  • Strzał w głowę (Pasywny): Współczynnik obrażeń od ataku 60-110% > 60-120%
  • Ace in the Hole (R): Teraz zadaje do 25% dodatkowych obrażeń w oparciu o szansę na trafienie krytyczne

Te wzmocnienia dodają Caitlyn nieco więcej skalowania, szczególnie dla tych, którzy decydują się na build krytyczny, a nie na śmiertelną ścieżkę pierwszego ciosu, która okazała się popularna. Korzyści z tych zmian odczuje dopiero w dalszej części meczu, ale przy pełnej konfiguracji Caitlyn uderzy mocniej pod każdym względem.

Kai’sa

  • Druga skórka (pasywna): Obrażenia przy trafieniu 4-16 > 5-23
  • Druga Skórka (Pasywna): Dodatkowe obrażenia na stos 1-8 > 1-12
  • Icathian Rain (Q): Współczynnik mocy umiejętności 25% > 30%
  • Instynkt Zabójcy (R): Współczynnik mocy umiejętności 90% > 120%

Dość znaczne zwiększenie obrażeń Kai’sy dzięki tym wzmocnieniom, a także zapewnienie większej osłony, gdy wchodzi all-in z jej superumiejętnością (pod warunkiem, że masz wystarczająco dużo mocy umiejętności). Budowanie stosów na twojej umiejętności biernej nie będzie ważniejsze niż kiedykolwiek.

Jayce

  • Pancerz podstawowy: 22 > 24
  • W przestworza! (Q): Przelicznik bonusowego AD w walce wręcz 120% > 130%
  • Transform Mercury Cannon (R): Przelicznik bonusowego AD 25% > 30%

Wzrost zarówno zbroi, jak i zadawanych obrażeń powinien sprawić, że Jayce będzie miał silną pozycję po 12.16, niszczenie odporności za pomocą ataków dystansowych, a następnie rzucenie się na zabójstwo powinno być łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Malphite

  • Granitowa Tarcza (Pasywna): Czas odnowienia 10-6 s > 8-6 s
  • Thunderclap (W): Czas odnowienia 12s > 12-10s

Skrócenie czasu odnowienia umiejętności biernej Malphite’a o 2 sekundy we wczesnej fazie gry może nie wydawać się zbyt duże, ale posiadanie tej tarczy częściej w alei oznacza, że ​​wróg będzie miał trudności z utrzymaniem obrażeń. Będziesz mógł częściej handlować z niewielkimi wadami.

Zyra

  • Korzenie chwytania (E): Blokada podcastu 0,15-0,4 s > 0,15 s

Ta zmiana, choć początkowo nieco myląca, ma na celu ujednolicenie czasu, przez jaki Zyra pozostaje w miejscu po rzuceniu Korzeni Uścisku.

Bohaterowie nerfy

Zeri

  • Laser ultraszokowy (W): Współczynnik mocy umiejętności 60% > 40%
  • Burst Fire (Q): Współczynnik obrażeń od ataku 105-125% > 100-120%

Zeri znów znajduje się na bloku do rąbania. Dalsze osłabienie jej skalowania z mocą umiejętności powinno sprawić, że jej sąsiad będzie bezużyteczny w środkowej alei, podczas gdy osłabienia Q powinny spowodować zmniejszenie jej obrażeń w dolnej alei.

Yuumi

  • Zoomies (E): Prędkość ruchu 20% (+6% za 100 AP) > 20% (+2% za 100 AP)
  • Zoomies (E): Czas odnowienia 12-8s – 12-10s

Chociaż nie wpływa bezpośrednio na ilość leczenia zapewnianego przez Yuumi, to osłabienie zmieni częstotliwość i alternatywną użyteczność jej Zoomies. Bycie ściganym przez bohatera z nieograniczonym zdrowiem i absurdalną prędkością ruchu nigdy nie jest przyjemne, miejmy nadzieję, że zmniejszy to szanse na to.

Draven

  • Wirujący Topór (Q): Obrażenia podstawowe 45-65 > 40-60

Niewielkie osłabienie obrażeń Dravena powinno sprawić, że przeciwnicy będą mieli nieco łatwiejszą wczesną grę przeciwko niemu – jednak nie tak zauważalne, gdy ma kilka przedmiotów za pasem.

MAK

  • Hammer Shock (Q): Obrażenia potworów 50-170 > 30-150

Kolejna zmiana, której Poppy nie zauważy, gdy będzie miała przedmiot lub dwa, ale osłabienie jej we wczesnej fazie gry w czyszczeniu dżungli jest dość duże – wolniejsze czyszczenie oznacza mniejszą presję w alei, co zmniejsza jej przydatność jako dżunglera.

Zmiany bohaterów

Diana

  • Ostrze Księżycowej Poświaty (Pasywna): Obrażenia 20-250 (+50% AP) > 20-220 (+55% AP)
  • Lunar Rush (E): Współczynnik mocy umiejętności 45%50%

Ta zmiana jest próbą odwrócenia Diany od osiłka w postaci zwykłego zabójcy. Gracze są teraz nagradzani za budowanie większej liczby AP, więc być może widzieliśmy ostatnią z dżungli Słonecznej Egidy… miejmy nadzieję.

Premie systemowe

Wieczorny całun

  • Wzmocnienie obrażeń: 9% > 10%
  • Czas trwania wzmocnienia obrażeń: 4s > 5s

To wszystkie aktualne informacje, które mamy na nadchodzącą łatkę 12.16 – chociaż zmiany nie są przełomowe, ciekawie będzie zobaczyć, jak się sprawy potoczą. Jeśli są tam jakieś sieciówki Zeri, współczuję wam; Zastanawiam się, czy Riot próbuje ustanowić rekord „nerfów z rzędu”. Badź silny. Jeśli chcesz wiedzieć, które zmiany są aktualnie aktywne, zapoznaj się z informacjami o łatce 12.15 League of Legends, a skoro już przy tym jesteś, dlaczego nie zobaczyć, ile wydałeś do tej pory w League of Legends.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=62fced841afa424982cf2927aa65b59c&url=https%3A%2F%2Fwww.pcgamesn.com%2Fleague-of-legends%2Fpatch-12-16-notes&c=2895981059016442631&mkt=fr-fr