League of Legends i Dota 2 odnotowały wzrost oglądalności e-sportu w październiku


Dołącz do liderów gier online na GamesBeat Summit Next, który odbędzie się w dniach 9-10 listopada. Dowiedz się więcej o tym, co będzie dalej.


StreamElements opublikował dziś raport o stanie strumienia za październik. Dzięki spostrzeżeniom Rainmaker.gg, partnera analitycznego StreamElements, wiemy, że wśród najchętniej oglądanych gier miesiąca znajdują się dwa tytuły e-sportowe, które niedawno miały duże konkursy.

Według Rainmakera, godziny oglądania na Twitchu wzrosły w październiku, do 1,9 miliarda godzin oglądania, chociaż szczyt w dotychczasowym roku był nadal w maju. Godziny pracy Facebook Gaming również są nadal wysokie, a platforma odnotowała 61% wzrost rok do roku. Godziny oglądania dla obu spadły nieznacznie we wrześniu od bardzo obfitującego w oglądanie sierpnia.

Dota 2 i League of Legends podniosły się w rankingach najczęściej oglądanych gier, najprawdopodobniej dlatego, że The International 10 i finał League of Legends World Championship odbyły się w październiku. Liczba wyświetleń gier wzrosła odpowiednio o 189% i 98%. New World, któremu udało się wspiąć się w pierwszej dziesiątce w zeszłym miesiącu, utrzymało się dość wysoko w rankingach.

Jeśli chodzi o same streamery, StreamElements informuje, że Vtubery stają się coraz bardziej popularne, ponieważ Ironmouse i Veibae złamali dziesięć najczęściej oglądanych streamerów żeńskich. Amouranth nadal zajmuje najwyższą pozycję w tej kategorii.

Seminarium internetowe

Trzech najlepszych profesjonalistów od inwestycji opowiada o tym, czego potrzeba, aby sfinansować swoją grę wideo.

Oglądaj na żądanie

Na liście najczęściej oglądanych streamerów, streamer CSGO Gaules właśnie zdołał wyprzedzić xQc, chociaż obaj mieli ogromną przewagę nad wszystkimi innymi na liście. Według Rainmakera, niemiecki streamer xRohat awansował w rankingu dzięki strumieniowi maratonu, który był kontynuowany przez subskrypcje Twitcha.

GryBeat

Credo GamesBeat dotyczące branży gier brzmi „gdzie pasja spotyka się z biznesem”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jakie znaczenie mają dla Ciebie wiadomości — nie tylko jako osoba podejmująca decyzje w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i cieszyć się jej zaangażowaniem.

Jak to zrobisz? Członkostwo obejmuje dostęp do:

  • Newslettery, takie jak DeanBeat
  • Wspaniali, edukacyjni i zabawni mówcy na naszych wydarzeniach
  • Możliwości nawiązywania kontaktów
  • Wywiady tylko dla członków specjalnych, czaty i wydarzenia „otwartego biura” z personelem GamesBeat
  • Rozmowa z członkami społeczności, personelem GamesBeat i innymi gośćmi na naszym Discord
  • A może nawet fajna nagroda lub dwie
  • Przedstawienia do stron o podobnych poglądach

Zostań członkiem



Source : https://venturebeat.com/2021/11/15/league-of-legends-and-dota-2-saw-boost-in-esports-viewing-in-october/