Koniec pełzania mocy w LoL: Zrównoważeni bohaterowie zostaną zrównoważeni!

Twórcy League of Legends chcą zrównoważyć grę, dostosowując poziomy mocy bohaterów w następnej łatce. Matt „Phroxzon” Leung-Harrison, główny projektant rozgrywki League, powiedział w X (wcześniej znanym jako Twitter), że łatka 14.9 celowo zajmie się problemem „pełzania mocy” wśród bohaterów, ponieważ ostatnie łatki mocno uwydatniły istniejące poziomy mocy. Trwa zmiana. Zdjęcie za pośrednictwem Riot Games

Co to jest „pełzanie mocy” i jakie środki są podejmowane?

Dla tych, którzy nie wiedzą, „pełzanie mocy” to balansowanie w grze, w którym nowi bohaterowie stają się silniejsi niż ich starsi poprzednicy, co utrudnia zlikwidowanie luki między nowym a starym. Zmniejszenie tego pozwoli graczom mieć równe szanse ze swoimi ulubionymi bohaterami. Zdaniem Phroxzona twórcy uporają się z tym problemem na trzy różne sposoby.

Po pierwsze, twórcy skoncentrują się na bohaterach z „poziomem frustracji nieproporcjonalnym do ich obecnego poziomu mocy”. » Ci bohaterowie są jak Zed i Draven, którzy powinni osiągnąć pewien poziom frustracji, aby gracze mogli dopasować się do swoich obecnych ról w meta.

Następnie przyjrzą się bohaterom o wysokim poziomie mistrzostwa, takim jak Azir, którzy powinni być trudniejsi do opanowania i nie powinni dawać jednakowych wyników dla wszystkich. Imperator Shuriman często osiąga ponad 50% współczynnika zwycięstw, co nie powinno mieć miejsca. Na koniec zapomniani bohaterowie, którzy utknęli na długi czas i są „technicznie zrównoważeni”, ale w rzeczywistości zostali przez jakiś czas pokonani.

Jaka będzie przyszłość gamingu po MSI 2024?

Riot Games ukształtuje metę po MSI 2024 i być może z cienia wyłonią się kilku interesujących bohaterów, którzy znajdą się w centrum uwagi.

Dot Esports jest wspierany przez naszą publiczność. Dokonując zakupów za pośrednictwem linków na naszej stronie, możemy otrzymać niewielką prowizję partnerską. Ucz się więcej

Źródło: dotesports.com