Kompleksowe aktualizacje LoL Patch 14.1: nowe Voidgruby, Voidmites i ulepszona Void

Ekscytujące nowe dodatki do Summoner’s Rift w League of Legends

Nowy sezon przynosi nowe dodatki do Summoner’s Rift w League of Legends. Riot Games wprowadziło nowe Stworzenia Pustki, w tym Grubaski Pustki i Mite Pustki. Te nowe istoty Pustki zajmą miejsce pierwszego Herolda Szczeliny w każdej grze i zaoferują nowy bonus zwany Głodem Pustki, który zapewni graczom znaczną przewagę na wczesnych etapach meczu. Grubaski Pustki i Mite Pustki wywierają presję na wieże drużyn już na początku i zapewniają stałą siłę pchania zamiast natychmiastowych obrażeń zadawanych przez Herolda Szczeliny. Jest jednak kilka ważnych szczegółów, o których warto wiedzieć, aby nie dać się przytłoczyć rojowi, gdy w tym sezonie wejdziesz na nową, ulepszoną Summoner’s Rift.

Jak działają Voidgruby i Voidmites w LoL Patch 14.1?

Pięć minut po rozpoczęciu meczu w Baron’s Pit pojawią się trzy Voidgruby. Wchodząc do walki, każdy Voidgrub będzie tworzył cztery Pustkowce co 12 sekund, gdy jest porażony, i mogą one odrodzić się raz na grę, przy indywidualnym czasie odradzania wynoszącym cztery minuty. Po śmierci każdy Voidgrub da innym pobliskim Voidgrubom zmniejszającą się tarczę składającą się z 25% maksymalnego zdrowia i tarczy o 25% brakującego zdrowia. Zabicie Grubasa Pustki zapewni graczowi i sojusznikom z drużyny stos wzmocnień Głodu Pustki, powodujących dodatkowe nieuchronne obrażenia budowli na cztery sekundy. Premia ta będzie się również skalować w zależności od liczby zabitych Grubasów Pustki, w tempie czterech (wręcz)/trzech (zasięg) nieuchronnych obrażeń co 0,5 sekundy na ładunek. Kiedy twoja drużyna zdobędzie pięć stosów bonusów, stworzysz Voidmite’a, który pomoże atakować wieże z 15-sekundowym cooldownem, a przy sześciu kumulacjach liczba Voidmite’ów wzrośnie do dwóch. Przywołane Pustki mają te same statystyki co stwory walczące w zwarciu, ale mają o 40% mniej zdrowia i 50% większą prędkość ruchu. Voidgrubs znikają w grze o 13:45, aby zrobić miejsce Heroldowi Szczeliny.

Statystyki Voidgrubs i Voidmites w League of Legends

Pustki:
– Punkty życia: 250 (+250 za minutę gry)
– Obrażenia od ataku: 10 (+2,5 na minutę gry)
– Szybkość ataku: 0,5
– Pancerz: Brak
– Odporność na magię: Brak
– Szybkość ruchu: 350
– Zasięg ataku: 500 jednostek
– Doświadczenie: 75 (+dwa procent na każdy poziom powyżej czwartego)
– Złoto przyznawane po eliminacji: 20 sztuk złota dla zabójcy plus 10 sztuk złota na gracza (łącznie z zabójcą)
Pustelnik:
– Punkty życia: 20 (+40 za minutę gry)
– Obrażenia od ataku: 6 (+0,5 na minutę gry)
– Szybkość ataku: 2
– Pancerz: Brak
– Odporność na magię: Brak
– Szybkość ruchu: 420
– Zasięg ataku: 125
– Doświadczenie: Brak
– Złoto przyznawane podczas eliminacji: Złota moneta dla zabójcy

Pojawienie się łatki 14.1

Aktualizacja 14.1 ma zostać wydana w środę, 10 stycznia i wprowadzi wszystkie nowe zmiany na Summoner’s Rift, a także znaczące poprawki Barona Nashora, ogólnego terenu mapy i przedmiotów.

Źródło: www.bing.com