Kia rekrutuje graczy League of Legends do wyzwania „antyprzechyłowego”.

Zanurz się w wyjątkowym i oszałamiającym doświadczeniu dzięki wyzwaniu Tilt-Proof Challenge od Kia, głównego partnera Mistrzostw League of Legends EMEA. Entuzjaści e-sportu muszą zachować spokój w jadącym samochodzie, aby mieć szansę na jego wygraną. Prosta zasada z wyglądu, ale wymagająca wielkiego mistrzostwa: zachowaj spokój, gdy samochód pędzi po torze wyścigowym. Emocje gwarantowane! Uczestnicy, którzy stracą spokój – lub „tilt”, jak mówią gracze – wychodzą z pustymi rękami.

Wyjątkowe doświadczenie z najnowszymi technologiami

To zabawne wyzwanie ma na celu promowanie najnowszej aplikacji marki do analizy twarzy połączonej z czujnikiem tętna i pulsoksymetrem. Dzięki tej aplikacji każdy uczestnik jest monitorowany, aby wykryć najmniejsze reakcje emocjonalne podczas wyzwania.

„Ta kampania dała nam doskonałą okazję do połączenia dwóch koncepcji: zabezpieczenia przed przechyleniem, zgodnie z naszym partnerstwem z mistrzostwami League of Legends w regionie EMEA, oraz EV6 GT, naszego globalnego samochodu wyczynowego na rok 2023” – mówi David Hilbert, dyrektor marketingu w Kia Europa. „Rzucając uczestnikom wyzwanie, aby prowadzili EV6 GT bez przechylania się, mogliśmy pokazać, jak przyjemna i dynamiczna jest jazda EV6 GT. Fakt, że każdy z nich jest „przechylony”, świadczy o ekscytujących i dynamicznych osiągach EV6 GT. »

Kampania skupiona na portalach społecznościowych

Ta kampania, stworzona przez agencję komunikacyjną Innocean Berlin, jest specjalnie zaprojektowana dla sieci społecznościowych. Będzie transmitowany na Instagramie, TikToku i Twitchu, docierając tym samym do różnych rynków europejskich.

„To jeden z tych wspaniałych przypadków, w których najnowsza technologia wchodzi w interakcję z ludzkimi emocjami, a wszystko to wsparte wyjątkowym, wielokrotnie nagradzanym samochodem. Jestem pewien, że każdemu, kto odkryje nasze wyzwanie, zadajemy małe pytanie: „Czy mogę zachować odporność na przechylenie?” », dodaje Ricardo Wolff, dyrektor kreatywny w Innocean Berlin.

Ostrzeżenie od Kii

Należy zauważyć, że Kia ostrzega widzów, aby nie próbowali tego robić w domu, ponieważ film został nakręcony w ośrodku nauki jazdy w kontrolowanych warunkach. Uczestnikami reklamy są Jorge Casanaovas, Carmen Sanchez, Romain Jacques i Daniel Broekmann. Fani League of Legends natychmiast rozpoznają głos Aarona „Medica” Chamberlaina, dobrze znanego rzucającego.

Źródło: www.bing.com