The League of Legends przedsezon rusza jeszcze w tym roku i z każdym nowym sezonem Liga nadchodzą poważne zmiany. Dwa lata temu twórcy gry gruntownie zmienili elementy gry, dodając nowy wielopoziomowy system przedmiotów, który pozwalał na kreatywne i szeroko zakrojone kompilacje Ligapięć pozycji.
W tym przedsezonie na Summoner’s Rift pojawią się trzy nowe mityczne przedmioty, a kilka innych również zostanie zaktualizowanych. Gracze mogą również spodziewać się powrotu niektórych starszych przedmiotów do sklepu. Niektóre mityczne przedmioty są obniżane i usuwane są także ich mityczne umiejętności bierne.
Oto wszystkie nadchodzące aktualizacje i dodatki League of Legends’ przedmioty z rozpoczęciem przedsezonu 2023.
Wszystkie nowe, powracające i zaktualizowane przedmioty w 2023 r. League of Legends przedsezonowy
Wytrzymałość Icathii (nowy mityczny przedmiot)
⦁ 400 punktów zdrowia
⦁ 30 Zbroi
⦁30 odporności na magię
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ Wytrzymałość Zrodzonego z Pustki: Za każdą sekundę w walce z bohaterami zyskujesz kumulację zapewniającą 3 pkt. pancerza i odporności na magię, maksymalnie do 10 pkt. Przy maksymalnej kumulacji zyskaj wzmocnienie, natychmiastowo wysysając wrogów wokół ciebie, za każdego z nich, za 4% twojego maksymalnego zdrowia (zmniejszone do 1% przeciwko stworom i potworom) i podwajając twoją odporność z kumulacji do końca walki (60 sekund odnowienia).
⦁ Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. pancerza i odporności na magię
Promienna cnota (nowy przedmiot mityczny)
⦁ 400 punktów zdrowia
⦁ 30 Zbroi
⦁30 odporności na magię
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ Światło przewodnie: Po rzuceniu superumiejętności Przekraczasz, zwiększając maksymalne zdrowie o 10% na 9 sekund. Podczas Transcendowania ciebie i sojuszników w promieniu 1200 jednostek od ciebie zyskujesz 25 nieostatecznej zdolności przyśpieszenia. Ty i sojusznicy będziecie leczyć się o 1,5% twojego maksymalnego zdrowia co 3 sekundy, zwiększone maksymalnie o 100% w zależności od brakującego zdrowia bohatera. Leczenie jest podwojone (90 sekund odnowienia).
⦁ Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 100 zdrowia
Ascendiary Goliata (nowy przedmiot mityczny)
⦁ 800 zdrowia
⦁ 200% podstawowej regeneracji zdrowia
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ Kolosalne Konsumpcja: Naładuj potężny atak przeciwko bohaterowi przez 3 sekundy, gdy znajdujesz się w zasięgu 600 jednostek od niego. Naładowany atak wysysa cel, zadając 50 + 10% twojego maksymalnego zdrowia jako dodatkowe obrażenia fizyczne i lecząc cię o tę samą wartość. Zyskujesz na stałe maksymalne zdrowie równe 15% wysysania (30 sekund odnowienia na cel) (uwaga: maksymalne zdrowie zostanie utracone, jeśli przedmiot zostanie sprzedany).
⦁ Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom o 1% większe zdrowie i 6% rozmiar bohatera
Różdżka Wieków (powracająca jako Mityczny Przedmiot)
⦁60 mocy umiejętności
⦁ 300 zdrowia
⦁ 300 pkt. many
⦁ Ten przedmiot zyskuje 20 pkt. zdrowia, 20 pkt. many i 4 pkt. mocy umiejętności co minutę, do 10 razy, co daje maksymalnie 200 pkt. zdrowia, 200 pkt. many i 40 pkt. mocy umiejętności. Po osiągnięciu maksymalnej liczby stosów zyskaj poziom (uwaga: limit poziomu pozostanie na poziomie 18).
⦁ Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 umiejętności Przyspieszenie
Katalizator Eonów (powracający)
⦁ 225 Zdrowie
⦁ 300 pkt. many
⦁ Wieczność: Przywraca manę równą 15% obrażeń otrzymanych od bohaterów i zdrowie równe 20% wydanej many, do 15 zdrowia na rzucenie. Umiejętności przełączane mogą leczyć maksymalnie 15 pkt. zdrowia na sekundę.
Włócznia Shojin (powracająca)
⦁ 65 obrażeń od ataku
⦁ 300 zdrowia
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ Dragonforce: Twoje zaklęcia nie będące superumiejętnością zyskują (6 + 10% dodatkowego AD dla bohaterów walczących w zwarciu / 4 + 6% dodatkowego AD dla bohaterów walczących w zwarciu) Przyspieszenie umiejętności zmniejszone do (3 + 5% dodatkowego AD dla bohaterów walczących w zwarciu / 42 + 3% bonusowego AD dla Bohaterów dystansowych) Umiejętność Przyspieszenie do unieruchamiania zaklęć
⦁ Wymóg: Zwiększa prędkość ruchu do (15% dla bohaterów walczących w zwarciu / 10% dla bohaterów walczących z dystansu) na podstawie brakującego zdrowia (maksymalnie, gdy ma mniej niż 33% zdrowia)
Lodowa Rękawica (zaktualizowany)
⦁ 400 punktów zdrowia
⦁ 40 Zbroi
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ Spellblade: Po użyciu umiejętności twój następny atak zostaje wzmocniony o dodatkowe 100% podstawowych obrażeń fizycznych obszarowych i tworzy pole mrozu na 2,5 sekundy. Wrogowie poruszający się po polu są spowolnieni o 15% + 0,003% twojego maksymalnego zdrowia. Twój cel naczelnych zostaje spowolniony dwukrotnie, a zadawane przez niego obrażenia zostają zmniejszone o 10% na 2,5 sek. (1,5 sek. odnowienia).
⦁ Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 50 pkt. zdrowia, 5% wytrwałości i 5% odporności na spowolnienie
Maska Otchłani (zaktualizowana)
⦁ 500 zdrowia
⦁ 300 pkt. many
⦁40 odporności na magię
⦁10 Pośpiech Umiejętności
⦁ Wieczność: Przywraca manę równą 15% obrażeń otrzymanych od bohaterów i zdrowie równe 20% wydanej many, do 15 zdrowia na rzucenie. Umiejętności przełączane mogą leczyć maksymalnie 15 pkt. zdrowia na sekundę.
⦁ Unmake: Przeklina pobliskich wrogich bohaterów, zmniejszając odporność na magię o 5 + 1,5% dodatkowego zdrowia (maksymalnie 25). Za każdego przeklętego wroga zyskujesz 9 pkt. odporności na magię.
⦁ Bohater może zostać przeklęty tylko przez jednego wroga naraz (najważniejsza jest najpotężniejsza klątwa)
Omen Randuina (zaktualizowany)
⦁ 400 punktów zdrowia
⦁70 Zbroi
⦁ Aktywna — Pokora: Na krótko spowalnia pobliskich wrogów o 55% na 2 sekundy (60 sekund odnowienia)
⦁ Twarda skała: Zmniejsz obrażenia zadawane przez ataki o maksymalnie 5 (+0,35% maksymalnego zdrowia)%, ograniczone do 40% obrażeń od ataku
⦁ Critical Resilience: Critical Strikes zadają ci 20% mniej obrażeń
Wygłodniała Hydra (zaktualizowany)
⦁ 65 obrażeń od ataku
⦁ 20 Pośpiech umiejętności
⦁ 9% Omniwam
⦁ Rozpłatanie: Ataki i umiejętności zadają (60% w przypadku bohaterów walczących w zwarciu / 30% w przypadku bohaterów walczących z dystansu) fizyczne obrażenia innym wrogom w promieniu 350 jednostek od trafionego celu
⦁ Mięsożerny: Za każdym razem, gdy zabijesz wroga, zyskujesz 0,5 AD i 0,1% omniwampa, kumulując do 25 AD i 5% omniwampu. Tracisz 50% tych ładunków po śmierci.
⦁ Można trafić każdy cel tylko raz na atak lub umiejętność co 10 sekund
⦁ Cleave nie uruchamia się na strukturach
Sunfire Aegis (usunięty status mityczny)
⦁ 400 punktów zdrowia
⦁ 50 zbroi
⦁ Podpalenie: Otrzymywanie lub zadawanie obrażeń powoduje, że zaczynasz zadawać 15 (+ 1,75% dodatkowego zdrowia) obrażeń magicznych pobliskim wrogom (zwiększone o 25% przeciwko stworom i 150% przeciwko potworom z dżungli) przez 3 sek. Zadawanie obrażeń bohaterom lub potężnym potworom w dżungli za pomocą tego efektu dodaje kumulację, zwiększając kolejne obrażenia od Podpalenia o 10% na 5 sekund (maksymalnie 6 kumulacji).
Turbo Chemtank (usunięty status mityczny)
⦁ 450 punktów zdrowia
⦁ 50 odporności na magię
⦁10 Pośpiech Umiejętności
⦁ Aktywna – Supercharged: Zapewnia 40% prędkości ruchu w kierunku wrogów lub wrogich wież na 4 sekundy. W pobliżu wroga (lub po 4 sek.) emitowana jest fala uderzeniowa, która spowalnia pobliskich bohaterów o 40% na 1,5 sek. (90 sek. odnowienia).
Nazwy trzech nowych mitycznych przedmiotów, Icathian Endurance, Radiant Virtue i Goliath’s Ascendiary, mogą ulec zmianie przed rozpoczęciem przedsezonu. The Liga przedsezon rozpocznie się jeszcze w tym roku.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=633afa85522e46b88a3056ca0f5dbad7&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fleague-of-legends%2Fnews%2Fevery-new-returning-and-updated-item-in-2023-league-of-legends-preseason&c=3066237291538600639&mkt=fr-fr