Intensywna kontynuacja Lux Machiny na Mistrzostwach Świata League of Legends

Technologia śledzenia kamer do produkcji wirtualnej

Firma zajmująca się produkcją wirtualną, Lux Machina, wykorzystała niedawno technologię śledzenia kamery Stage Precision podczas Mistrzostw Świata League of Legends. Ta integracja umożliwiła zespołowi jeszcze efektywniejsze zarządzanie produkcją w rzeczywistości rozszerzonej.

Kompletne rozwiązanie do śledzenia kamer

Na potrzeby wydarzenia zespół Lux Machina zdecydował się na kilka różnych rozwiązań do śledzenia kamer, w tym wewnętrzny optyczny system śledzenia za pośrednictwem Mo-Sys, gąsienicową kamerę kablową i dźwig SuperTechno. Brakowało im jednak narzędzia, które mogłoby połączyć różne źródła danych z przesunięciami i profilami. I tu właśnie wkroczyło oprogramowanie SP firmy Stage Precision.

„SP zapewnia nam przestrzeń roboczą, w której możemy wizualizować dane przychodzące i wychodzące” – wyjaśniła Jeptha Valcich, specjalistka ds. śledzenia kamer w firmie Lux Machina. „Ten przegląd danych pozwala zespołowi śledzącemu kamerę pracować w innym środowisku niż zespół techniczny, co zapewnia lepszą organizację projektów. »

Udana współpraca z NEP Group Holandia

NEP Group Holandia, która współpracowała przy projekcie z zespołem konsultingowym Lux Machina, wykorzystała SP jako duży blender śledzący, przetwarzający wszystkie dostępne dane i umożliwiający zespołowi manipulowanie nimi przed odesłaniem.

„Dzięki SP mogliśmy zobaczyć wszystkie dane 3D z wielu źródeł, zsynchronizować lub opóźnić dane i wysłać je do Unreal Engine” – dodał Xander De Jong, specjalista ds. śledzenia kamer w NEP Group Holandia.

„Zastosowaliśmy profile obiektywów w SP w naszych pięciu kamerach, trzech systemach Mo-Sys, których używaliśmy, dźwigu i kamerze kablowej” – dodał De Jong. „Ponadto mieliśmy mechanicznie śledzące głowice kamer bez statywów, których wysokość musieliśmy kontrolować. Firma SP zaoferowała nam platformę do importowania danych, manipulowania nimi i kontrolowania wysokości kamer. Bez tego nie bylibyśmy w stanie połączyć tych pakietów danych. »

Źródło: www.tvbeurope.com