Innowacyjny nowy produkt LG dla League of Legends – warto!

Poznaj zupełnie nowy monitor do gier LG UltraGear OLED, który zachwyci fanów League of Legends, niezwykle popularnej gry MMO. Ta limitowana edycja monitoruje projekty i ikony League of Legends zarówno na zewnętrznej obudowie, jak i interfejsie. Posiada 27-calowy wyświetlacz, niewiarygodnie wysoką częstotliwość odświeżania 240 Hz i niesamowicie szybki czas reakcji od szarości do szarości (GTG) wynoszący 0,03 milisekundy. Ma także wyświetlacz OLED o rozdzielczości QHD (2560 x 1440), obsługuje HDR10 i pokrywa 98,5% przestrzeni barw DCI-P3.

Wysokiej klasy specyfikacje dla profesjonalnych graczy

LG twierdzi, że ten monitor został opracowany z uwzględnieniem opinii społeczności graczy, co wyraźnie widać dzięki jego wysokiej klasy specyfikacjom zaprojektowanym specjalnie dla profesjonalnych graczy. Wysoka częstotliwość odświeżania i krótki czas reakcji są szczególnie przydatne w przypadku szybkich, konkurencyjnych gier. Ponadto rozszerzona przestrzeń barw sprawia, że ​​jest to również doskonały monitor do kreatywnych projektów.

Dostępne wyłącznie w niektórych krajach

Od dziś, 11 września, ten monitor do gier można kupić wyłącznie w oficjalnych sklepach internetowych LG w następujących krajach: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Hiszpania, Szwecja, Włochy, Arabia Saudyjska i Korea Południowa. Osoby, które zamówią monitor w przedsprzedaży, otrzymają także trzy popularne kody skórek bohaterów League of Legends.

Kilka głośnych partnerstw z Riot Games

To nie pierwsza tak głośna współpraca ze studiem League of Legends Riot Games. Niedawno Coca-Cola wprowadziła na rynek własny produkt typu spin-off o nazwie Coca-Cola Ultimate. Sam produkt oferuje kilka korzyści w grze, w tym premie XP, emotki w grze i dodatkowe misje. Smak Coca-Coli Ultimate pozostaje tajemnicą, ale zgodnie z opisem ma „odblokować graczom smak +XP”.

Kolejnym bardzo oczekiwanym projektem jest bijatyka League of Legends Project L, w którą można było grać podczas wydarzenia EVO 2023 w sierpniu. Był to pierwszy raz, kiedy bijatyka była dostępna publicznie, a w wersji demonstracyjnej dostępne były tylko cztery postacie, a mianowicie Ahri, Ekko, Darius i Yasuo. Potwierdzono także obecność w grze dwóch innych bohaterek, Jinx i Illaoi.

Wreszcie, kto może zapomnieć o wielkim sukcesie animowanego serialu prequel na platformie Netflix, Arcane, który eksploruje uniwersum i postacie League of Legends w zupełnie nowy sposób?

Oczywiście jego popularność czyni go również głównym celem cyberprzestępców. W styczniu 2023 roku hakerzy, którzy zaatakowali Riot Games, ogłosili, że wystawiają na aukcji kod źródłowy gry MMO, żądając okupu w wysokości 10 milionów dolarów. Riot Games oświadczyło jednak publicznie, że nie zapłaci.

Źródło: www.bing.com