Informacje o łatce League of Legends 13.2 | Wszystkie wzmocnienia, osłabienia i zmiany nadchodzą w League Patch 13.2


Liga Legend Sezon 13 jest teraz w rozkwicie, a twórcy Riot Games już wprowadzają gruntowne zmiany w Liga meta przez stos wzmocnień, osłabień i zmian, gdy najlepsi i najgorsi bohaterowie roku zaczynają się ujawniać na Summoner’s Rift.

Następna w aktualizacjach League co dwa tygodnie jest łatka 13.2, która jest równie ważna — jeśli nie nawet bardziej⁠ — niż pierwsza łatka sezonu 13. Annie i Ahri prowadzą zwykłą serię zmian bohaterów, podczas gdy 23 przedmioty (i ta liczba wciąż rośnie) są pod lupą.

Oprócz bogatej listy zmian, twórcy Riot, jak zawsze, zablokowali więcej wydań skórek i elementów kosmetycznych na drugi cykl łatek miesiąca.

Oto wszystko, o czym musisz wiedzieć Liga Łatka 13.2.

Liga Data premiery łatki 13.2

Pierwsza aktualizacja 2023 roku zostanie wprowadzona w środę, 25 stycznia, zgodnie z harmonogramem łatek Riot. Jak zwykle, łatka zostanie wprowadzona na całym świecie w ciągu dnia, zaczynając w Australii około godziny 10:00 (AEDT). Oto kluczowe czasy wdrażania poprawek dla niektórych głównych Liga serwery:

  • 3:00 czasu pacyficznego (NA)
  • 5 rano GMT (UE Zachodnia)
  • 3:00 czasu środkowoeuropejskiego (UE północno-wschodnia)
  • 8 rano KR (Korea)

Po rozpoczęciu aktualizacji nastąpi kilka godzin przestoju. Dobieranie graczy i kolejki rywalizacji zostaną wyłączone na wszystkich serwerach League na trzy godziny przed oficjalnym wdrożeniem i uruchomieniem aktualizacji.

Zdjęcie za pośrednictwem Riot Games

Co wchodzi Liga Patch 13.2?

Riot rozpala współczynnik wygranych Annie dzięki wzmocnieniom

Annie jest na czele zmian w wersji 13.2 po tym, jak przez prawie rok nie wprowadzała żadnych poprawek w swoich umiejętnościach (ostatnim razem, gdy dostała zmiany, był to patch 12.12). Mroczne dziecko znalazło się w zasięgu „niszowego wyboru” na początku sezonu 13, a Riot próbuje naprawić tę aktualizację.

Aby zwiększyć zarówno jej współczynnik gry, jak i współczynnik wygranych, twórcy League podbijają liczby jej ogłuszającej umiejętności pasywnej (Piromania), W (spopielenie), E (Stopiona Tarcza) i jej słynnej superumiejętności Tibbers.

Czytać: Wszystkie niepewne zmiany w dostawie Annie Liga Łatka 13.2

Zdjęcie za pośrednictwem Riot Games

Więcej many (i wzmocnień) za tuzin prowadzących

Gracze z dolnej alei⁠ — a dokładniej prowadzący z AD⁠ — cieszą się sporym zainteresowaniem Liga Aktualizacja 13.2 z tuzinem strzelców otrzymujących wzmocnienia many i zmiany umiejętności.

Ogromne wzmocnienia prowadzącego, ujawnione przez komentatora LCS, który stał się twórcą Riot, Davidem „Phreakiem” Turleyem 14 stycznia, mają trafić do Ashe, Caitlyn, Ezreala, Jhina, Jinxa, Kai’Sa, Luciana, Miss Fortune, Senny, Sivir , Twitcha i Xayah. Skupią się na manie, w tym bazowych pulach początkowych, wzroście, regeneracji i nie tylko.

Czytać: Strzelcy otrzymują duże buffy many Liga Łatka 13.2

Zdjęcie za pośrednictwem Riot Games

Oto wszystkie wczesne informacje o łatce do nadchodzącej aktualizacji z 24 stycznia. Pamiętaj, dopóki Riot nie opublikuje oficjalnych notatek, wszelkie z tych zmian są nadal wstępne i mogą zostać przeniesione na później Liga aktualizować w dowolnym momencie.

Wcześnie Liga Informacje o łatce 13.2

Mistrzowie

Ahri

  • Wysłano aktualizację grafiki i zrównoważonego rozwoju.
  • Wróciły zmiany z 12.9, 12.17 i 12.21:
    • Zmniejszono koszt many Q z 60-100 do 55-95, skalowanie mocy umiejętności zmniejszono z 45 do 40 procent.
    • Skrócono czas odnowienia E z 14 do 12 sekund, Wydłużono czas trwania Uroku z 1,2-2 do 1,4-2 sekund.
    • Skrócono czas odnowienia R ze 140-90 sekund do 130-80 sekund.

Annie

  • Umiejętność bierna jest teraz ustawiona na pełne ładunki na początku gry i odrodzeniu.
  • Zmniejszono koszt many W z 90-110 do 70-110.
  • Nowa umiejętność E: teraz zadaje obrażenia, gdy otrzymuje jakiekolwiek obrażenia, ale tylko raz na wroga na jedno użycie. Zwiększono wartość odbijanych obrażeń E z 20-60 (+20% AP) do 20-60 (+40% AP). Zwiększono podstawową tarczę z 40-220 do 60-220. Rozpad pośpiechu zmniejszył się z 50 procent do 15-35 procent.
  • Zdrowie Ultimate (Tibbers) zwiększone z 1300-3100 do 1300-3100 (+75% AP), odporność zwiększona z 30-90 do 30-90 (+5% AP).

Ashe

  • Zwiększono skalowanie many z 32 do 35.
  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 4 do 6,5

Azira

  • Pociski R można teraz rzucać, gdy są martwe.

Caitlyn

  • Zwiększono skalowanie many z 35 do 40.
  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 5,5 do 7.

Ezreal

  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 0,65 do 1.

Jhin

  • Zmniejszono koszt many W z 50-90 do 50-70.

Pech

  • Zwiększono podstawową manę z 245 do 260.
  • Zwiększono przyrost many z 45 do 50.
  • Zmniejszono koszt many W z 50-90 do 50-70.

Kai’Sa

  • Zwiększono podstawową manę z 344,88 do 345.
  • Zwiększono skalowanie many z 38 do 40.
  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 0,45 do 0,7.

Lucjan

  • Zmniejszono podstawową manę z 349 do 340.
  • Zwiększono przyrost many z 38 do 45.
  • Zmniejszono podstawową regenerację many z 8,18 do 8.
  • Zwiększono przyrost regeneracji many z 0,7 do 0,85.

Pani Fortuna

  • Zwiększono przyrost many z 35 do 40.
  • Zmniejszono regenerację many z 8,05 do 8.
  • Zwiększono przyrost regeneracji many z 0,65 do 0,8.

Mordekaiser

  • Zmniejszono obrażenia W przy konwersji tarczy z 15 procent do 7,5.

Senna

  • Zwiększono przyrost regeneracji many z 0,4 do 0,7.

Sivir

  • Zwiększono skalowanie many z 40 do 45.
  • Zmniejszono koszt many W z 60-80 do 60 na wszystkich poziomach.

Syndra

  • Usunięto czas wyciszenia rzucenia W.

Skurcz

  • Zwiększono podstawową manę z 287,2 do 300.
  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 0,45 do 0,7.

Xayah

  • Zwiększono skalowanie regeneracji many z 0,75 do 0,8.

Zoe

  • E zmniejsza teraz 20-30% MR, gdy cel zasypia (dopóki się nie obudzi).

Przedmiotów

Kostur Archanioła

  • Podpowiedź wskazuje teraz, że jest unikatowa w stosunku do innych przedmiotów „Linia życia”.

Czarny Tasak

  • Zwiększono zdrowie z 350 do 400.
  • Zwiększono obrażenia od ataku z 45 do 50.

Ostrze Zniszczonego Króla

  • Wydłużono czas odnowienia procesu z 20 do 30 sekund.
  • Zmniejszono obrażenia proc z 40-150 do 40-103.

Krwiopijca

  • Zmniejszono kradzież życia z 18% do 15%.
  • Zmieniono skalowanie tarczy z 50-320 z poziomu pierwszego na skalowanie 180-450 z poziomu dziewiątego.
  • Zmniejszono całkowity koszt z 3400 do 3200.

Kamizelka jeżynowa

  • Zwiększono obrażenia od odbicia z 4 do 6.
  • Bierny GW przy trafieniu zwiększony z 25 do 40 procent.

Chempunkowy Miecz Łańcuchowy

  • Pasywna moc GW nakładana na obrażenia fizyczne wzrosła z 25 procent do 40 procent, nie nakłada już dalszych 40 procent, gdy zdrowie jest poniżej 50 procent.

Odkurzacz Chemtech

  • Przepis zmieniono na Kula Zapomnienia i Zakazany Idol (wcześniej Kula Zagłady i Lustro Bandleglass).
  • Zmniejszono łączny koszt z 500 do 375.
  • Pasywna GW przy dowolnych obrażeniach zwiększona z 25% do 40%, nie nakłada już 40% GW na następne obrażenia poprzez leczenie i tarcze.
  • Zmniejszono przyspieszenie umiejętności z 20 do 15.
  • Zmniejszono moc umiejętności z 60 do 40.
  • Teraz zapewnia 8% HSP.

Taniec Śmierci

  • Przepis zmieniono na Kilof, Kamizelka Kolcza i Kilof (wcześniej Kilof, Kamizelka Kolcza i Młot Bojowy Caulfielda).
  • Zwiększono łączny koszt z 525 do 750.
  • Zmniejszono leczenie po zabiciu ze 120% bAD do 50% bAD.
  • Nie daje już 15 przyspieszenia umiejętności.
  • Zwiększono pancerz z 45 do 50.
  • Zwiększono obrażenia od ataku z 55 do 65.

Zaćmienie

  • Przepis zmieniono na Ząbkowany Sztylet i Młot Bojowy Caulfielda (poprzednio był to Ząbkowany Sztylet, Długi Miecz i Wampiryczne Berło).
  • Łączny koszt zwiększony z 750 do 900.
  • Skrócono czas odnowienia efektu walki wręcz z 8 do 6 sekund.
  • Skrócono czas odnowienia działania broni dystansowej z 16 do 12 sekund.
  • Nie daje już 7% omnivamp.
  • Daje teraz 15 przyspieszenia umiejętności.

Złodziej Esencji

  • Zwiększono obrażenia od ataku z 45 do 55.
  • Zwiększono koszt łączenia z 400 (łącznie 2800) do 500 (łącznie 2900).

Wezwanie kata

  • Bierny GW na obrażenia fizyczne zwiększony z 25 procent do 40 procent.
  • Zmniejszono obrażenia od ataku z 20 do 15.

Fimbulwinter

  • Zwiększono zdrowie z 350 do 400.

Goredpijący

  • Mityczna umiejętność pasywna za legendarnego daje teraz 3 przyspieszenie umiejętności zamiast 7.
  • Teraz zapewnia dodatkowe 50 punktów zdrowia za każdy przedmiot.

Krawędź nieskończoności

  • Zmniejszono wymaganą zmianę trafienia krytycznego z 60 procent do 40 procent.

Pozdrowienia Lorda Dominika

  • Zwiększono obrażenia od ataku z 30 do 35.

Paszcza Malmortiusa

  • Przepis zmieniono na Hexdrinker, Pickaxe i Long Sword (wcześniej był to Hexdrinker i Caulfield’s Warhammer).
  • Łączny koszt zmniejszony z 500 do 375.
  • Pasywna umiejętność Lifeline nie daje już 10% over-vamp, teraz zapewnia 12% kradzieży życia.
  • Zmniejszono przyspieszenie umiejętności z 20 do zera.
  • Zwiększono obrażenia od ataku z 55 do 65.

Morellonomicon

  • Zmieniono recepturę na Kulę Zagłady, Alternator Hextech i Wzmacniającą Księgę (poprzednio Kula Zagłady, Różdżka Zniszczenia i Rubinowy Kryształ.
  • Łączny koszt zwiększony z 450 do 715.
  • Całkowity koszt wzrósł z 2500 do 3000.
  • Umiejętność bierna nakłada teraz 40% GW na obrażenia magiczne (wcześniej nakładała 25% GW na obrażenia magiczne, a obrażenia poniżej 50% zdrowia nakładały 40% obrażeń).
  • Zmniejszono zdrowie z 300 do 200.
  • Daje teraz 10 magicznych piór.

Śmiertelne przypomnienie

  • Receptura została zmieniona na Wezwanie Kata, Ostatni Szept i Płaszcz Zwinności (wcześniej Zew Kata i Zapał).
  • Zmniejszono łączny koszt z 750 do 150.
  • Całkowity koszt wzrósł z 2600 do 3000.
  • Umiejętność pasywna nakłada teraz 40% GW na obrażenia fizyczne, w porównaniu z 25% GW na obrażenia fizyczne. Nie stosuje już 40 procent po powtarzających się atakach na ten sam cel.
  • Nie daje już 7% prędkości.
  • Nie daje już 20% prędkości ataku.
  • Teraz daje 30% pióra pancerza.
  • Jest teraz „wyjątkowy” z innymi przedmiotami Ostatniego szeptu.

Szybkie Ostrza Navori

  • Zmniejszono wymaganą zmianę trafienia krytycznego z 60 procent do 40 procent.

Kula Zapomnienia

  • Zwiększono pasywne GW obrażeń magicznych z 25% do 40%.
  • Zmniejszono moc umiejętności z 35 do 25.

Wygłodniała Hydra

  • Zwiększono przyspieszenie umiejętności z 20 do 25.
  • Nie zapewnia już 10% omnivamp, zamiast tego daje 10% kradzieży życia.
  • Podpowiedź w grze mówi teraz, że „Rozpłatanie” będzie korzystać z kradzieży życia.

Uścisk Serafina

  • Podpowiedź wskazuje teraz, że jest unikatowa w stosunku do innych przedmiotów „Linia życia”.

Cierniowa kolczuga

  • Zwiększono skalowanie paska obrażeń odbicia z 20 do 25 procent.
  • Umiejętność bierna nakłada teraz 40% GW przy trafieniu, nie nakłada nic na unieruchomienie (wcześniej nakładała 25% GW na trafienie w plecy i unieruchamia nakładało dalsze 40% Głębokich Ran).
  • Zwiększono pancerz z 60 do 70.

Runy

Nadleczenie

  • Bazowa tarcza zwiększona do 20-300 (zależnie od poziomu) z 10 na wszystkich poziomach.
  • Tarcza nie skaluje się już z 9% maksymalnego zdrowia.

Systemy

Chemtechowa dusza smoka

  • Zwiększono redukcję obrażeń przy niskim poziomie zdrowia z 10 do 11 procent.
  • Zwiększono ap obrażeń przy niskim zdrowiu z 10 procent do 11 procent.

Plaga chemiczna

  • Nieustępliwość na stos Chemtech wzrosła z 5 procent do 6.
  • Zwiększono siłę leczenia i tarczy na ładunek z 5 do 6 procent.

Mossomper

  • Wartości podpowiedzi tarczy dla Porażenia zostały teraz zaktualizowane, aby odzwierciedlały poprawkę 12.23b.

Ogólny

  • W normalnych poczekalniach włączono nowe zasady „swobodnego poddania się”.
  • Po 15 minutach nastąpi poddanie się przy 4 głosach za i 1 przeciw.

Skórki

Do ogłoszenia

  • Nieznane skórki dla Aureliona Sola i Iverna.
  • Koty kontra psy skórki dla Kleda i Kindred.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c4e2d01cb44c42b332d5b3cd338ab3&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fleague-of-legends%2Fnews%2Fleague-patch-13-2-patch-notes&c=9079682456812572157&mkt=fr-fr