Gracze LoL są zgodni: Riot musi naprawić rażący problem z wysokością na Rift

Problem z przejrzystością na Summoner’s Rift

Mimo że rozegrałem ponad 2000 gier w League of Legends, nigdy tak naprawdę nie opanowałem wznoszenia się na Summoner’s Rift i wygląda na to, że nie jestem jedynym graczem, który ma z tym problem. Omawiając największe problemy związane z przejrzystością League 4 stycznia, gracze na Reddicie zgodzili się, że Riot Games musi dokładnie przyjrzeć się wysokościom na Rift. Elewacja jest w grze od zawsze i można ją łatwo zauważyć, próbując trafić wroga w rzece. Umiejętności, które normalnie trafiłyby cię na linii, mijają swój cel i musisz celować nieco wyżej lub niżej, w zależności od twojej pozycji. Wzniesienie na Summoner’s Rift jest zauważalne tylko w rzece. Zrzut ekranu wykonany przez Dot Esports

Koncepcja sprzeczna z intuicją

Awansowanie w League jest sprzeczne z intuicją i jeśli nie jesteś weteranem, prawdopodobnie nawet nie wiesz o tej mechanice. Chociaż obiekty i obozy potworów można oglądać w 3D, koncepcja wysokości jest bardziej złożona. Na przykład, jeśli grasz Tristaną i spróbujesz wykonać Rakietowy Skok nad Płonącymi Pułapkami Jinx, nadal będziesz w nie złapany. Chociaż tak naprawdę nie możesz przeskakiwać przeszkód na ziemi, nadal musisz pamiętać o różnicy wysokości między tobą a wrogami w rzece i okolicach.

Riot Games ignoruje problem

Niestety Riot prawdopodobnie nie naprawi tego rażącego problemu w najbliższym czasie. Pod koniec listopada 2023 roku twórcy ogłosili, że elewacja pozostanie w grze, przynajmniej na jakiś czas, ponieważ jest to „za dużo pracy”. Zamiast naprawiać elewację, Riot planuje w 2024 roku skupić się na większych projektach, gdyż twórcy uważają, że byłoby to na tyle wymagające zadanie, że zajęłoby cały okres przedsezonowy prac.

Źródło: www.bing.com