Faza pucharowa odbędzie się od 12 do 14 listopada
VANCOUVER, Kolumbia Brytyjska, 09 listopada 2021 (GLOBE NEWSWIRE) — ESE Entertainment Inc. (TSXV:ESE) (OTCQB:ENTEF) („Spółka&ZamknijCurlyDoubleQuote; lub “ESE”) ma przyjemność ogłosić, że Trinity Force Puchar Polski, oficjalny turniej League of Legends organizowany przez przejętą spółkę ESE’ firmę Frenzy sp. z o.o. ogród zoologiczny (“Szał”), wszedł w ostatnią fazę. Play-offy potrwają od 12 do 14 listopada i będą transmitowane na kanałach Polsat Games.
Trinity Force Puchar Polski to turniej, który ma wypełnić pozasezonową lukę w polskim kalendarzu League of Legends. W zawodach wzięło udział ponad 315 zawodników z 63 drużyn. Drużyny składały się z co najmniej dwóch zawodników z Polski lub krajów bałtyckich. Każdy uczestnik musi posiadać co najmniej rangę Diamond 4 League of Legends.
Frenzy odpowiada za organizację i produkcję turniejów kwalifikacyjnych i finałowego etapu. Główny etap turnieju rozpoczął się 26 października meczami grupowymi. Kwalifikacje, fazy grupowe i play-offy odbywają się online. Frenzy wyprodukuje do 43 godzin transmisji z wydarzenia z udziałem ekspertów i komentatorów działających w studiu.
„Trinity Force Puchar Polski to doskonała okazja dla młodych talentów do wykazania się swoimi umiejętnościami. Pięć z ośmiu drużyn zostało wyłonionych w otwartych kwalifikacjach. Cieszymy się, że wraz z naszym partnerem Riot Games jesteśmy w stanie stworzyć początkującym graczom możliwości sprawdzenia swoich umiejętności z polską elitą,” wyjaśnia Marcin Kilar, Dyrektor Zarządzający Frenzy.
O szał
Frenzy to firma zajmująca się infrastrukturą medialną i produkcyjną z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia związane z e-sportami i grami, transmisje oraz treści medialne. Obsługuje również profesjonalny mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki czemu może produkować programy typu reality show z każdego zakątka globu.
Więcej informacji na temat przejęcia Frenzy przez ESE&CloseCurlyQuote można znaleźć w komunikatach prasowych Spółki&CloseCurlyQuote z dnia 30 września 2021 r. i 25 października 2021 r. Zamknięcie przejęcia Frenzy przez ESE&CloseCurlyQuote podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia, w tym zatwierdzeniu przez TSX Venture Exchange .
O ESE
ESE to europejska firma rozrywkowa i technologiczna skoncentrowana na grach, w szczególności na e-sporcie. Firma świadczy szereg usług wiodącym twórcom, wydawcom i markom gier wideo, dostarczając technologię, infrastrukturę i usługi angażowania fanów na arenie międzynarodowej. ESE prowadzi również własne kanały e-commerce, drużyny e-sportowe i ligi gier. Oprócz możliwości rozwoju organicznego Company’, Spółka rozważa selektywne przejęcia, które są zgodne z jej celem, jakim jest stanie się dominującym globalnym graczem w technologii i infrastrukturze e-sportowej. | www.esegaming.com
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszystkie stwierdzenia, inne niż te dotyczące faktów historycznych, które odnoszą się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, wydajności lub osiągnięć, które ESE przewiduje lub oczekuje, mogą lub będą miały miejsce w przyszłości (w całości lub w części), należy uznać za wybiegające w przyszłość Informacja. Takie informacje mogą obejmować między innymi oświadczenia dotyczące: formatu i czasu rozgrywek; oraz proponowane przez Spółkę i CloseCurlyQuote; przejęcie Frenzy, a także termin i prawdopodobieństwo jego zakończenia. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą słów takich jak „plany”, „oczekuje”, „jest oczekiwany”, „budżet”, „zaplanowany”, „szacunki”, „prognozy”, „ zamierza, „przewiduje” lub „uważa” lub wariacje (w tym odmiany negatywne) takich słów i wyrażeń, lub stwierdzenia utworzone w czasie przyszłym lub wskazujące, że pewne działania, zdarzenia lub wyniki „mogą”, „mogłyby”, „mogłyby” „, „może” lub „będzie” (lub inne odmiany powyższego) zostaną podjęte, nastąpią, zostaną osiągnięte lub zajdą. Informacje dotyczące przyszłości są oparte na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych oraz planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na dzień publikacji niniejszego komunikatu, ale wiążą się ze znanym i nieznanym ryzykiem, niepewnością, założeniami i innymi czynnikami, które mogą spowodować rzeczywiste wyniki , wyniki lub osiągnięcia ESE mogą się istotnie różnić od wszelkich przyszłych wyników, wyników lub osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości. Takie czynniki mogą opierać się na informacjach dostępnych obecnie ESE, w tym informacji uzyskanych od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, oraz na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego rozwoju, wyników działalności, przyszłego kapitału (w tym wysokość, charakter i źródła ich finansowania) oraz wydatki. Wszelkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są wyraźnie objęte niniejszym ostrzeżeniem. Obrót papierami wartościowymi ESE należy uznać za wysoce spekulacyjny.
Ani TSX Venture Exchange, ani jej dostawca usług regulacyjnych (zgodnie z definicją tego terminu w polityce TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej wersji.
ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
W celu uzyskania dalszych informacji na temat ESE prosimy o kontakt:
Daniel Mogil, Relacje Inwestorskie
inwestorzy@esegaming.com
647-492-1535
Grafika towarzysząca temu ogłoszeniu jest dostępna pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d0036da8-cafb-4919-9d71-5cf0ed067202
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E021ECED75042FB834FE11D826CC2E5&url=https%3A%2F%2Fstockhouse.com%2Fnews%2Fpress-releases%2F2021%2F11%2F09%2Fese-acquisition-target-frenzy-to-produce-league-of-legends-competition-with-riot&c=17111796188503527921&mkt=fr-fr