Epos o Nunu: Rozdział 4 – Odkryj Ramsharę!

Zanurz się w czwartym rozdziale epickiej historii Nunu i Willumpa: Ramshara. W tym rozdziale nasi bohaterowie spotykają Volibeara w Chasmie, który otwiera im przejście do Ramshary, krainy Yeti. Postępuj zgodnie z naszym kompletnym przewodnikiem po rozdziale 4: Ramshara z Song of Nunu: Historia League of Legends.

Aktywuj Miasto Yeti

Rozdział zaczyna się od krótkiej scenki przerywnikowej, w której Willump odkrywa kamienne rzeźby Yeti i popada w smutek. Podążaj za Willumpem ścieżką, podczas gdy Nunu próbuje go pocieszyć. Gdy Nunu wsiądzie na grzbiet Willumpa, podążaj ścieżką pod górę, aby dotrzeć do Miasta Yeti, które nie było oświetlone od wieków. Wjedź na grzbiet Willumpa, aby się wspiąć i zagraj nutę na kamieniu, aby przesunąć platformę. Wskocz na platformę, aby przejść dalej i dotrzeć do posągu Anivii.

Rozświetl miasto Yetis

Aby rozświetlić miasto, graj dźwiękami zaznaczonymi na kamieniach platformy, a Willump wskazuje, które dźwięki zagrać, rzucając śnieżkami w bębny. Wejdź na platformę, stań pomiędzy kamieniami i poczekaj, aż Willump rzuci śnieżkami. Zagraj w dźwięki w sumie 3 razy, aby aktywować Statuę Anivii i rozświetlić Miasto Yeti. Idź w prawo, aby zejść na dół i zjeżdżać, aż dotrzesz do drzwi skarbów.

Otwórz drzwi skarbu

Schodząc w dół, automatycznie aktywujesz pierwszy przycisk, ale do aktywacji są jeszcze dwa przyciski. Idź w prawo i skorzystaj ze zjeżdżalni, by dotrzeć do pomieszczenia z dzwonkiem. Rzucaj śnieżkami w poruszający się kamień, aby trafić w dzwon i sprawić, że kamień wzniesie się z daleka. Podejdź do kamienia i poczekaj, aż opadnie, aby się na niego wspiąć, a następnie poczekaj, aż kamień ponownie uderzy w dzwon, tak aby się uniósł. Idź ścieżką przed siebie, a znajdziesz ścieżkę zaznaczoną na ziemi. Strzel w bębny, aby wyrównać ścieżkę, a następnie użyj kamiennej kuli, aby aktywować zjeżdżalnię. Przesuń się i podążaj ścieżką, aż dojdziesz do kolejnej ścieżki zaznaczonej na ziemi. Strzel w bębny, aby wykopać ścieżkę, a następnie użyj kamiennej kuli, aby aktywować zjeżdżalnię. Wsuń się i wskocz na bęben, aby aktywować drugi przycisk.

Teraz skieruj się w lewo, aby znaleźć korzenie. Wyłam korzenie rzucając śnieżkami i wspinaj się po ścianie. Ruszaj ścieżką przed siebie, przełam lód i zjedź po zjeżdżalni. Zagraj w notatkę, aby zdobyć prawdziwe lody do następnego portalu. Przesuwaj się i walcz z wrogami, a następnie wspinaj się po ścianie, aby kontynuować. Będziesz potrzebował kolejnego prawdziwego lodu, aby naprawić zjeżdżalnię, która zejdzie do bębna. Przejdź na przeciwną stronę zjeżdżalni i skocz w lewo, aby sterować Nunu. Idź ścieżką w górę, idź w prawo, aby wspiąć się wyżej i strzel w korzeń, aby uwolnić wodospad, aby Willump mógł się wspiąć.

Idź w lewo, zagraj w notatkę, aby zdobyć prawdziwe lody i przyklej ją do potłuczonej kamiennej kuli. Użyj kamiennej kuli, aby podnieść posąg z prawdziwym stojakiem na lód. Idź w prawo i użyj kamiennej kuli, aby obrócić podniesiony posąg. Teraz zagraj nutę na prawdziwym lodzie, aby ją zdobyć i umieść ją na posągu. Użyj ponownie kamiennych kul, aby zakręcić i opuścić posąg, aby zebrać prawdziwy lód i użyć go na zjeżdżalni. Przesuń palcem w dół do ostatniego bębna, aby aktywować trzeci przycisk i otworzyć drzwi.

Napraw murale

Skarby zawierają historię Yeti i możesz odkryć ich historię, rozwiązując cztery murale po pokonaniu wilków. Pokonaj wilki, a następnie podchodź do każdego muralu jeden po drugim i strzelaj w bęben, aby naprawić mural i poznać historię. Po naprawieniu 4 murali otworzysz drogę do skarbu. Podążaj ścieżką, dowiadując się więcej o historii Yeti, aby dotrzeć do skarbu, ale nie znajdziesz tam Serca Błękitu.

Usuń zaklęcie urzekające

Willump zostanie oczarowany latającymi fioletowymi stworzeniami i będziesz musiał usunąć zaklęcie, grając na bębnach. Podążaj za Willumpem i rzucaj śnieżkami w bębny, aby zniszczyć stworzenia na swojej drodze, aż dotrzesz do posągu z bębnem. Notatki będą się kręcić w kółku, musisz zagrać, aby naładować posąg i zagrać w bęben, aby zniszczyć otaczające stworzenia. Naładuj posąg 3 razy, aby przejść dalej, i zagraj notatkę, aby Willump mógł usunąć zaklęcie urzekające.

Rozpocznie się krótka scenka przerywnikowa, po której rozdział się zakończy, a Nunu będzie miał kolejny koszmar, aby rozpocząć ostatni rozdział, Cytadelę.

Źródło: nintendosmash.com