Durex podpisuje umowy partnerskie z LPL, MSI i Worlds – wiadomości e-sportowe

Durex podpisuje umowy partnerskie z League of Legends Pro League, MSI i Worlds

Marka prezerwatyw Durex ogłosiła, że podpisała wiele umów partnerskich z Riot Games dla League of Legends Pro League (LPL), Mid-Season Invitational (MSI) i League of Legends World Championship (Worlds). Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Durex jest własnością firmy Reckitt Benckiser z siedzibą w Wielkiej Brytanii i jest marką prezerwatyw i lubrykantów osobistych sprzedawanych i sprzedawanych na całym świecie. TJ Sports zarządza spółką joint venture LPL, Riot Games i Tencent w Chinach, podczas gdy Riot obsługuje MSI i Worlds jako dwa największe doroczne wydarzenia w e-sportowym ekosystemie League of Legends.

Partnerstwo Durex z LPL

To partnerstwo jest znaczącym kamieniem milowym dla Durex, ponieważ reprezentuje po raz pierwszy marka podpisała umowę dotyczącą znaku towarowego e-sportu League of Legends. LPL ma kilku znanych sponsorów na rok 2023, w tym Intel, Mercedes-Benz, firmę zajmującą się smartfonami OnePlus, firmę e-commerce Jing Dong i chińską firmę odzieżową Li-Ning.

Turniej MSI 2023 w Londynie

Turniej League of Legends MSI 2023 odbędzie się w Londynie w dniach 2-21 maja i będzie pierwszym miejscem, w którym zaprezentowana zostanie marka Durex. Ponieważ podpisała również umowy partnerskie z LPL, marka prawdopodobnie będzie współpracować z zespołami LPL MSI, w tym Jing Dong Gaming (JDG) i Bilibili Gaming (BLG).

Durex i Jing Dong Gaming

Zanim Durex wszedł na scenę e-sportową League of Legends, wraz z Jing Dong sponsorował pierwsze mistrzostwa świata NetEase Naraka Bladepoint w styczniu 2022 roku.

Ponadto inna marka prezerwatyw, JISSBON, podpisała umowę sponsorską z chińską drużyną Dota 2 PSG.LGD.

Stowarzyszenie pozostawiło kilka „dziwnych” komentarzy fanów w sieciach społecznościowych. „Pionier podróży przez całe życie. Kujon jedzenia. Wielokrotnie nagradzany miłośnik muzyki. Guru Twittera”.

Źródło: SmallCapNews.