Czy ci bohaterowie należą do klas MMO League of Legends?


Fani na całym świecie z niecierpliwością czekają na grę MMO Runeterra od Riot Games, ale jakie będą zajęcia w MMO League of Legends?

Studio Riot Games już od jakiegoś czasu zapowiadało, że pracuje nad grą MMORPG osadzoną w świecie Runeterry, czyli fikcyjnej krainie stworzonej na potrzeby studia MOBA. To wciąż długa droga, ale wiele informacji można wywnioskować na ten temat z innych właściwości i tytułów Riot Games. Klasy są ogromną częścią gier RPG i chociaż deweloper niczego nie ogłosił, istnieje już zdefiniowany system klas, który można łatwo przenieść do nowej gry MMO. Oto nasze najlepsze przypuszczenia, jakie będą klasy MMO League of Legends, kiedy gra w końcu się pojawi.

Mogą to być zajęcia MMO League of Legends

Niektórzy gracze mogą nie zdawać sobie z tego sprawy, ale League of Legends ma już bardzo dobrze zdefiniowany system klas dla swoich bohaterów, który można łatwo przenieść do MMO. Mają one na celu pogrupowanie postaci w MOBA według tego, w czym są najlepsze i co wnoszą do zespołu. Oto klasy, co robią i jak mogą przenieść się do MMO.

Kontrolery

Kontrolerzy to defensywne postacie skupione na rzucaniu, które koncentrują się na obronie sojuszników, chroniąc ich i przeszkadzając wrogom. Kontrolerzy zwykle skupiają się na wspieraniu i najlepiej pomagają innym postaciom, zamiast skupiać się na sobie. Kontrolery mają dwie podklasy: Zaklinacze i Łapacze.

Zaklinacze

Zaklinacze to klasa najbardziej skoncentrowana na sojusznikach, a ich mocną stroną jest leczenie i ochrona sojuszników. Te postacie mają bardzo niskie obrażenia i są łatwe do zabicia, ponieważ ich siła zmienia specjalizacje sojuszników do 11, w grze MMO byłyby to uzdrowiciele i postacie skupione na wzmocnieniach, które stoją z tyłu i utrzymują swoją drużynę przy życiu.

Łapacze

Łapacze to kontrolerzy, których obrona jest bardziej proaktywna niż zaklinacze. Łapacze skupiają się na blokowaniu poszczególnych zagrożeń, a nawet obszarów mapy, aby kupić miejsce dla swoich nosicieli. W grze MMO byłyby to miękkie postacie skupione na osłabianiu, kontroli tłumu i użyteczności, a nie na bezpośrednim wzmacnianiu sojuszników.

Bojownicy

Wojownicy są dokładnie tym, jak brzmią, indywidualnie potężnymi postaciami, które mogą zarówno przyjmować poważne ciosy, jak i je rozdawać. Podobnie jak w wielu klasycznych grach RPG i stołowych grach RPG, Fighters to wcielenie brutalnej siły, stojące ramię w ramię z najtwardszymi wrogami. Wojownicy dzielą się na dwie podklasy: Juggernauts i Divers.

Molochy

Juggernauty rezygnują z wszelkiej finezji na rzecz niesubtelnej brutalności, zamieniając jakąkolwiek mobilność na zdolność do biegania twarzą do wrogów i przebijania się przez nich. W grze MMO Juggernauts byliby postaciami z pierwszej linii, które są w stanie przełamać obronę, samodzielnie zabijać mniejszych wrogów i przyczyniać się do zadawania obrażeń bez poświęcania wytrzymałości.

Nie jeden

Nurkowie są bardziej mobilnymi odpowiednikami molochów, zamieniając wytrzymałość na umiejętność znajdowania się w niebezpiecznych okolicznościach i wychodzenia z nich bez żadnej pomocy. Nurkowie mogą nie być w stanie stawić czoła czołgom tak dobrze, jak Juggernautom, ale dzięki zwiększonej użyteczności są w stanie lepiej „nurkować” w obliczu zagrożeń zadanych przez wroga i eliminować je bez żadnej pomocy. W grze MMO byliby to liniowcy zadający duże obrażenia, którzy nie mogą pokonać bossa w pojedynkę, ale mogą unikać jego ataków i rywalizować z innymi klasami o DPS.

Magowie

Magowie są dokładnie tym, co jest napisane na puszce, postaciami, których głównym celem są potężne zdolności magiczne, które zadają obrażenia, blokują cele lub oczyszczają drogę sojusznikom. Magowie dzielą się na trzy podklasy: Burst, Battlemage i Artillery.

Pękać

Burst Mages są najbardziej bezpośrednimi podklasami Magów, dzieląc część swojej tożsamości z podklasą Zabójców Zabójców. Burst magowie skupiają się na nagłych i potężnych seriach obrażeń, jak sama nazwa wskazuje. W MMO League of Legends byłyby to prawdopodobnie postacie DPS skupione na budowaniu pojedynczych potężnych umiejętności, by rozszarpywać wrogów na strzępy.

Mag bitewny

Magowie bitewni to bardziej wytrzymali magowie, którzy skupiają się na wkroczeniu do akcji i konsekwentnym używaniu potężnych umiejętności. Nie mają takich samych obrażeń jak magowie wybuchowi i nigdy nie będą tak wytrzymali jak wojownicy czy obrońcy, ale mają potężny środek, który zapewnia im samowystarczalność zarówno w zadawaniu obrażeń, jak i utrzymywaniu się przy życiu. W grze MMO byłyby to elastyczne postacie skupione na częstych rotacjach umiejętności i potężnych wewnętrznych synergiach, które pozwolą im odgrywać hybrydową rolę.

Artyleria

Magowie artylerii to niewiarygodnie dalekosiężni i podatni na ataki magowie, którzy zapewniają sobie bezpieczeństwo nawet na odległość. Te postacie zwykle skupiają się na powolnym niszczeniu wrogów, zanim użyją kluczowych umiejętności, aby ich wykończyć. Magowie artylerii prawdopodobnie przyjęliby formę klasycznych rzucających w grze MMO, stojących daleko z tyłu, by rzucić ogromne zaklęcia obszarowe i potężne zdolności obierania, aby pomóc swojej drużynie.

Snajper

Strzelec wyborowy to jedyna klasa League of Legends, która nie ma żadnych podklas. Postacie strzelców wyborowych konsekwentnie zadają obrażenia, a ich podstawowe ataki dystansowe zapewniają zdecydowaną większość obrażeń. Często postacie strzelców wyborowych mają niewielką mobilność i mało sposobów na ochronę i polegają na sojusznikach, którzy zapewnią im przestrzeń potrzebną do zadawania obrażeń i zapewnienia im bezpieczeństwa. W grze MMO postacie te byłyby bardziej spójnym odpowiednikiem magów artyleryjskich, z mniejszym naciskiem na potężne zdolności i bardziej pasywnymi synergiami obrażeń.

pogromca

Kiedyś w League of Legends Zabójcy byli znani po prostu jako Zabójcy, ale ta definicja została rozszerzona, by objąć archetypy z mniejszą liczbą wybuchów. Zabójcy to łagodni, ale wszechstronni zadający obrażenia, których zadaniem jest radzenie sobie z różnymi celami, od wrogich czołgów po zadających obrażenia. Zabójcy mają dwie podklasy: zabójców i harcowników.

Zabójcy

Zabójcy to prostolinijne, miękkie postacie z mnóstwem obrażeń z przodu, które mają rozbić miękkie cele w mgnieniu oka. Zwykle Zabójcy mają mobilność, aby zamknąć lukę w stosunku do odsłoniętych celów, zabić je i wydostać się. W grze MMO byłyby to postacie podobne do archetypowego Łotrzyka, wślizgujące się i wychodzące z walki, by zadawać absurdalne obrażenia. Zabójcy mają pewne podobieństwa z Magami Wybuchu, ale często wymieniają zasięg na większe obrażenia.

Harcownicy

Harcownikom często brakuje swobodnej mobilności swoich kuzynów Asasynów, ale wymieniają ten śliski aspekt na zdolność do przebijania się przez każdy cel, który stanie im na drodze, w tym czołgi z mnóstwem zdrowia i obrony. W grze MMO Harcownicy byliby środkowymi graczami zadającymi obrażenia, którzy walczą kilka kroków od Juggernautów i Tanków, wykorzystując swoich wytrzymałych kolegów z drużyny, aby pochłaniać obrażenia, których nie mogą, jednocześnie zadając poważne obrażenia. Harcownikom często brakuje możliwości bezpiecznego wyjścia z walki, zamiast tego polegają na narzędziach warunkowych.

czołgi

Praktycznie każdy rodzaj gry RPG, MMO lub innej, ma archetyp czołgu. Czołgi zamieniają obrażenia, mobilność i użyteczność na całkowitą wytrzymałość i narzędzia przetrwania. Czołgi to niezniszczalne mięsne tarcze, które stoją między ich drużyną a najbardziej przerażającymi wrogami, powstrzymując zagrożenie obrażeniami i rozprawiając się z twardymi bossami i elitarnymi wrogami. Czołgi polegają na swojej drużynie w zakresie obrażeń i leczenia, kupując przestrzeń i czas dla sojuszników, będąc pierwszą osobą w walce i ostatnią.

Awangarda

Awangarda to proaktywne, ofensywne czołgi, które podejmują walkę z wrogami. Awangarda namierza cele, które zagrażają ich sojusznikom, i unieruchamia je, zajmując ich kontrolą tłumu i debuffami, dzięki czemu przeciwnik skupia się wyłącznie na Awangardzie. W MMO League of Legends większość graczy wyobraża sobie to jako typowy czołg, odbierający agresję wrogom i bossom walczącym twarzą w twarz.

Strażnicy

Jeśli Strażnicy Przedniej są proaktywnymi Czołgami, Strażnicy są ich reaktywnymi, defensywnymi kuzynami. Strażnicy doskonale radzą sobie z usuwaniem zagrożeń z wrażliwych sojuszników, chroniąc ich przed zagrożeniami, które próbują odszukać ich delikatnych członków drużyny za pomocą doskonałych narzędzi obronnych. Strażnicy nie są w stanie izolować wrogów i angażować się w walki tak łatwo jak Strażnicy Przedni, ale są bezkonkurencyjni w ochronie wrażliwych klas, takich jak Magowie i Strzelcy. W grze MMO Wardens przybierałby postać czołgów zorientowanych na użyteczność, które mogą powstrzymywać hordy i elitarnych wrogów przed krzywdzeniem kluczowych członków drużyny.

Specjaliści

Specjaliści są ostatnią klasą i brakuje im spójnych wspólnych tożsamości innych klas. Specjalista to ogólny termin w League of Legends określający postacie, które nie do końca pasują do innych klas lub podklas. Wiele z tych postaci należało kiedyś do innych kategorii, ale zostały przeklasyfikowane do bardziej ogólnej rodziny Specjalistów. Obejmuje to wiele postaci wcześniej oznaczonych jako kontrolery stref, które używają mechaniki telegraficznej do blokowania części przestrzeni za pomocą obrażeń, kontroli tłumu i innych negatywnych efektów. Ta klasa jest najmniej prawdopodobna do przetłumaczenia na rzeczywistą klasę w MMO League of Legends, ale możliwe jest, że tego rodzaju postacie należą do własnych klas, które nie istnieją w MOBA.




Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63bfb02389f04926ab7e4c40ac678b5d&url=https%3A%2F%2Fwin.gg%2Fnews%2Fare-these-champ-types-the-league-of-legends-mmo-classes%2F&c=14707224184902428418&mkt=fr-fr