Co oznaczałoby 20% osłabienie obrażeń, leczenia i osłon dla League of Legends


Wiele osób, w tym wsparcie SK Gaming Erik „Treatz” Wessen, zasugerowali, że League of Legends musi osłabić obrażenia, leczenie i ostatnio osłonę (ten jest rzadziej wychowywany, ale stał się problemem w ciągu ostatnich kilku tygodni).

„Obrażenia nerfów i leczenie/utrzymanie o 20%, a LoL jest w dobrym miejscu” – napisał na Twitterze Treatz.

Więc co by się stało, gdyby Riot faktycznie wprowadził te sugerowane osłabienia?

Główny projektant rozgrywki, Bryan „CatchesAxes” Salvatore, odpowiedział na to odwieczne pytanie, wyciągając wnioski, które zespół League wyciągnął z wewnętrznych testów, z 20% mniejszymi obrażeniami (od bohaterów według bohaterów), leczeniem i osłoną.

Nawet bez opublikowanych danych możemy przyjrzeć się trzem głównym odkryciom tego popularnego eksperymentu.

Leczenie w League of Legends staje się ważniejsze, nawet przy osłabieniach

Mniejsze obrażenia zadawane bohaterom zwiększają znaczenie i użyteczność leczenia, ponieważ ludzie często nie umierają, zanim będą mogli skorzystać z ich leczenia. Krótkie wymiany w alei, które zwykle kończą się śmiercią jednego z bohaterów, teraz powodują rany obu stron, faworyzując tego, który może się uleczyć, aby wygrać w następnej wymianie.

Fazy ​​gry czekają drastyczne zmiany

Faza gry w alei, w której zdarzają się krótkie transakcje, również się zmienia. Według CatchesAxes wzrasta liczba pasów, „gdzie nic się nigdy nie dzieje”, ale w wyniku tej zmiany niektóre pasy osiągają szczyt zainteresowania. Przy większej przeżywalności nie jest zaskakujące, że mniej prób podjęcia ryzykownych ruchów jest możliwe, gdy możesz bezpiecznie farmić i budować, aby zadawać obrażenia w walkach w późnej fazie gry. Ale dla niektórych bohaterów oznacza to również większe szanse na podjęcie ryzyka, ponieważ nie są to szklane armaty, którymi kiedyś były.

Typy czempionów zyskują nowe tożsamości, wracają do starych lub stają w obliczu upadku

Zmiany te najbardziej wpłynęły na typy bohaterów — zwłaszcza te, które opierają się na obrażeniach, tarczach i leczeniu. Czołgi są pierwszą myślą i tak, stają się bardzo obezwładnione. Aby odgrywać swoje role, muszą głównie po prostu pozostać przy życiu, a te zmiany ułatwiają im to.

Po drugiej stronie medalu magowie eksplozywni zamieniają się w absolutny makaron do puli, w szczególności ci, którzy polegają na pojedynczej rotacji, aby zadawać obrażenia (jak Lux lub Syndra). Riot nie ma sposobu na uratowanie ich przed nieuniknioną egzekucją, poza cofnięciem redukcji obrażeń.

Trzecią rolą, która zmienia się znacząco przy mniejszych obrażeniach, są zabójcy z obrażeniami od ataku. W przeciwieństwie do magów eksplozywnych, którzy szybko wypadają z meta, zabójcy AD wciąż mogą zadawać obrażenia eksplozywne, aby wyeliminować ważnego wroga. Aby to zrobić, muszą jednak postawić na czyste, nieograniczone kompilacje obrażeń. Nigdy więcej Gruboskórności Steraka, Tańca Śmierci czy Goredrinkera na Kha’Zixie i Szponie; teraz to śmiertelność lub popiersie.

Czy kiedykolwiek zobaczymy tak drastyczną zmianę w grze? Prawdopodobnie nie. Ale daje mi nadzieję, że zobaczę takie eksperymenty, jak te, które podjęto, i takie oświadczenia dostarczone przez Rioter:

„To prowadzi nas do przekonania, że ​​prawdopodobnie istnieje lepsza gra, do której można strzelać, ale jest wiele sposobów, w jakie może to potoczyć się naprawdę źle. Stąd ostrożność w jej zgłębianiu”. RiotAxes powiedział na Reddit.





Źródło : https://www.upcomer.com/what-a-20-nerf-to-damage-healing-and-shielding-would-mean-for-league-of-legends/