League of Legends tak naprawdę nie robi wielu crossoverów w środku Liga samą w sobie, ale na tym blogu zobaczymy wyjątek, przynajmniej na profesjonalnej scenie gry. Na dzisiejszym blogu porozmawiamy o wszystkich kolaboracjach, które League of Legends zrobiło w ciągu ostatniego roku.
League of Legends
League of Legends, powszechnie określana jako League, to wieloosobowa gra wideo na arenie bitew online z 2009 roku opracowana i opublikowana przez Riot Games. Zainspirowani Defense of the Ancients, niestandardową mapą do Warcrafta III, założyciele Riot starali się stworzyć samodzielną grę z tego samego gatunku. Od momentu wydania w październiku 2009 r. Liga jest darmowy i można na nim zarabiać dzięki personalizacji postaci, które można kupić. Gra jest dostępna dla systemów Microsoft Windows i macOS.
Współpraca w League of Legends
- League of Legends X Tiffany i spółka
Zaledwie kilka tygodni po ogłoszeniu sprzedaży biletów na Mistrzostwa Świata League of Legends 2022, Riot Games ujawniło również, że Tiffany & Co. połączyło siły ze swoim oddziałem e-sportowym League of Legends w ramach nowych, wieloletnich relacji na całym świecie. The Puchar Przywoływacza, szczyt LoL Esports w tym roku, został teraz całkowicie przeprojektowany przez Tiffany & Co. Trofeum jest również znakiem historii, a dzięki partnerstwu Tiffany oznacza renomowaną nagrodę w branży e-sportu, według globalnego szefa LoL Esports Naz Aleteha, „Puchar Przywoływacza to symbol wielkości w e-sporcie i ukoronowanie osiągnięć w League of Legends”. „Cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z League of Legends Esports i możliwości uczestniczenia w rozwoju marki najpopularniejszego e-sportu na świecie” – powiedział Alexandre Arnault, wiceprezes wykonawczy ds. produktu i komunikacji w Tiffany & Co.
Piłka nożna, koszykówka i baseball to tylko niektóre z głównych sportów, dla których Tiffany & Co. ma historię tworzenia ręcznie robionych trofeów honorujących najwyższe poziomy sukcesów sportowych. Puchar Przywoływacza jest teraz wyświetlany obok innych znakomitych nagród. Nowy Puchar Przywoływacza był stworzona wspólnie przez Riot Games i Tiffany & Co. Waży 44 funty i mierzy około 27 cali wysokości. Doskonały, nowoczesny projekt zajęło w sumie 277 godzin.
- „League of Legends” Pro League x Nike Dunk Low
W sieci pojawiło się kolejne zdjęcie League of Legends Pro League (LPL) x Nike (NYSE: NKE +1,22%) Dunk Low, która zadebiutowała na początku tego miesiąca. Para rozwijała swoje współpraca od 2019 roku, który wcześniej wypuścił zestaw e-sportowy, Air Jordan 1 Zoom CMFT, a także kilka bardziej kultowych kształtów i linii odzieży. Największa na świecie firma produkująca odzież sportową stworzyła projekt wyłącznie dla graczy, dzięki czemu została oficjalnym sponsorem obuwia i odzieży dla najlepszej chińskiej ligi gier online.
- League of Legends X Netflix
Arcane, niecierpliwie wyczekiwana seria League of Legends Netflix, uzyskała 98% oceny publiczności, a także doskonały wynik 100% na Tomatometer Rotten Tomatoes. Sześć odcinków, które zostały wydane do tej pory, wywarło trwałe wrażenie zarówno na graczach LoL, jak i nie-graczach, dzięki połączeniu pięknej animacji, wciągającej fabuły i ekscytującej ścieżki dźwiękowej / projektu dźwiękowego.
Po ogromnym sukcesie pierwszego sezonu — który zadebiutował z dużym uznaniem z 98% wynikiem publiczności Zgniłe pomidory – Riot Games i Netflix League of Legends animowany spin-off Tajemna jest już drugi sezon na zielono.
Dla upamiętnienia debiutu Netflixa Serial animowany League of Legends TajemnaSecretlab i Riot Games współpracowały, aby stworzyć specjalne krzesło Jinx Edition.
Krzesło Secretlab Jinx Edition Gaming, które jest dostępne w małych, regularnych i dużych rozmiarach, jest pokryte aksamitną i elastyczną hybrydową skórą i ma wszystkie ergonomiczne ulepszenia, które można znaleźć w zupełnie nowym krześle TITAN Evo 2022. Boczne skrzydła i obramowania krzesła ozdobione są różnymi kulami i chmurkami, a akcenty wykończone są niebiesko-różową kolorystyką. Z tyłu znajduje się natryśnięty sprayem wyrzutnia rakiet typu Fishbones Jinx, a na przodzie widnieje efektowne graffiti „Jinx”.
To wszystko o niektórych z tych interesujących kolaboracji między League of Legends a różnymi firmami, markami, domami produkcyjnymi itp. Mamy nadzieję, że ten blog dał ci wgląd w strategie marketingowe Lola z wykorzystaniem współpracy.
Możesz także udać się na kanał YouTube Tournafest, aby obejrzeć filmy związane z branżą e-sportową.
Jeśli podobało Ci się czytanie tego bloga, możesz również przeczytać o innych blogach z Tournafest z różnych gatunków branży gier.
Jeśli lubisz grać w gry wideo, możesz pobrać Aplikacja Tournafest z Google Play lub App Store rywalizować w turniejach e-sportowych i meczach o gry takie jak BGMI, Free Fire MAX, Pokemon unite, CS:GO, CODM:MP, Valorant i Call of Duty i wygraj ekscytujące nagrody! Możesz także organizować turnieje i zdobywać niezrównane korzyści.
Czekajcie na więcej, a do zobaczenia później!
Do następnego razu,
#liveitforgaming
Źródło : https://tournafest.com/blog/all-collaborations-in-the-last-year/