Aktualizacje zleceń za zabijanie w aktualizacji League of Legends 14.2

League of Legends: zmiany w systemie nagród w patchu 14.2

System nagród od dawna jest integralną częścią League of Legends. Jest to niezbędny mechanizm, który pozwolił przegrywającej drużynie wrócić do gry poprzez zdobycie nagród.

Rozszerzenie zleceń: znaczący dodatek do gry

Do tej pory nagrody dotyczyły tylko zabójstw. Ktokolwiek miał najwięcej zabójstw, otrzymał premię zależną od liczby uzyskanych zabójstw. Jednak w aktualizacji 11.23 Riot dodał do gry nagrody za cele, które nie tylko pozwoliły przegrywającej drużynie na powrót poprzez wykonanie zabójstw zamykających, ale także umożliwiły im zbieranie nagród poprzez przejmowanie celów. Zatem zabranie Smoków, Wież, Baronów i Heroldów Szczeliny będzie wliczać się do premii obiektywnych.

Był to świetny dodatek do gry, który znacznie ograniczył efekt kuli śnieżnej i pozwolił przegrywającej drużynie niezawodnie wrócić do gry. Ale ten system miał też pewne wady. Dzięki jego implementacji, jeśli gracz z przegrywającej drużyny miał przewagę w CS lub miał kilka zabójstw, dawało mu to premię. Jest to powszechny problem od jakiegoś czasu, ale Riot w końcu go rozwiązuje.

Zmiany nagród w patchu 14.2

Oto wszystkie zmiany w nagrodach wprowadzone w patchu 14.2:

Od teraz 30 do 90% bonusów graczy zostanie obniżonych zamiast 20 do 80%. Oznacza to, że graczom drużyny przegrywającej, którzy osiągają stosunkowo dobre wyniki, na wszystkich etapach gry zostanie przyznana stała 10% obniżka.

To bardzo dobra zmiana, zwłaszcza dla graczy, którzy chcą samodzielnie ponosić porażki. Na przykład, jeśli próbujesz poprowadzić przegrywającą drużynę, nagroda za twoją głowę będzie znacznie mniejsza. Możesz także próbować ryzykownych ruchów bez obawy, że rozdasz dużą nagrodę.

Wniosek

Zatem po tych zmianach system nagród w League of Legends powinien zapewnić większą uczciwość w grze i dać walczącym drużynom szansę na powrót. Na tę zmianę czeka zatem społeczność graczy z niecierpliwością.

Źródło: gameriv.com