Aktualizacja Nexus Blitz: Nowe funkcje i ulepszenia League of Legends

Długo oczekiwany powrót Nexus Blitz wreszcie nadszedł! Po jego ostatnim pojawieniu się w patchu 11.11, aby ponownie wprowadzić ten ukochany tryb, konieczne były znaczne zmiany w mechanice rozgrywki League i zmiany technologiczne. Riot pilnie pracował za kulisami, aby wskrzesić ten ulubiony przez fanów tryb gry, zapewniając wszystkim graczom przyjemne wrażenia.

Reset balansu bohaterów

Wraz z powrotem Nexus Blitz wszyscy bohaterowie przeszli całkowite zresetowanie procentowych wartości salda. Biorąc pod uwagę liczne zmiany przedmiotów, przeróbki bohaterów i aktualizacje wytrzymałości od ostatniej wersji Nexus Blitz, Riot zamierza ponownie skalibrować równowagę i ustanowić nowe podstawy. Jeśli jednak niektórzy bohaterowie staną się zbyt potężni, Riot dostosuje ich, odpowiednio ich wzmacniając lub osłabiając.

Zwierzęta w dżungli i zmiany

Zwierzęta z dżungli przeszły z Summoner’s Rift do Nexus Blitz. Warto zauważyć, że te potwory są bardziej pożywne w Nexus Blitz, a do zabicia kolejnego poziomu potrzeba tylko połowy zwykłej liczby potworów. Zmiany pomiędzy Summoner’s Rift i Nexus Blitz obejmują zmniejszenie liczby potworów potrzebnych do przejścia do etapu 2 do 10 (poprzednio 20) i do awansu do etapu 3 do 20 (poprzednio 40). Jednak gracze nie będą już otrzymywać dodatkowych smakołyków, jeśli w pełni ulepszyli swoich towarzyszy.

Zmiany w pojawianiu się wydarzeń

Pojawianie się wydarzeń było problemem w Nexus Blitz od jego debiutu. Wcześniej można było zostać w tyle, mając wydarzenia sprzyjające drużynie na czele. Aby rozwiązać ten problem, wprowadzono zmiany mające na celu promowanie bardziej uczciwej rozgrywki. W szczególności wydarzenia takie jak Łup Veigara, Łup Teemo, wszystkie warianty Bardle Royale, Król wzgórza i Wyścig DPS będą teraz wyglądać neutralnie lub faworyzować drużynę, która jest z tyłu. Wprowadzono także poprawki błędów w walce o nagrody i deathmatchu URF, aby zapewnić prawidłowe resetowanie czasów odnowienia umiejętności na początku i na końcu każdej rundy.

Dostosowania mistrza

Akszan

Mechanika wskrzeszenia Akshana nie była tak korzystna dla jego kolegów z drużyny, szczególnie podczas poruszania się po ognistej mapie podczas deathmatchu. W rezultacie, aby zrekompensować skrócenie czasu podróży, członkowie drużyny będą teraz wskrzeszać ze znacznie mniejszą ilością zdrowia, gdy zostaną zabici poza pierścieniem zamykającym w Bardle Royale.

Bel’Veth

Postęp Bel’Veth w formę Cesarzowej Pustki był utrudniony przez to, że wcześniej miała dostęp jedynie do Epickiego Koralowca Pustki od Herolda Szczeliny. Teraz ulepszony Koral Pustki wypadnie ze strażników dżungli wroga, zapewniając jej szansę na osiągnięcie jej Prawdziwej Formy o wysokim ryzyku i wysokiej nagrodzie.

Ivern

Pasywny styl Iverna w dżungli powodował problemy w poprzednich wersjach Nexus Blitz, szczególnie w środowisku dżungli składającej się z dwóch graczy. Riot wprowadził zmiany, aby umożliwić Ivernowi walkę z potworami w dżungli w bardziej konwencjonalny sposób, przenosząc go z powrotem do Nexus Blitz, wyłączając jednocześnie jego umiejętność „Przyjaciel lasu”.

Korekty pozycji

Wprowadzono zmiany w kilku przedmiotach, w tym skrócono czas odnowienia aktywnej Linii Życia i Widmowego Kordessa oraz aktualizację Klucza Energizującego, który teraz przywraca brakujące zdrowie i manę po użyciu „zdolności”.

Korekty potworów z dżungli

Aby uwzględnić ogólny wzrost obrażeń spowodowany dodaniem zwierząt z dżungli, w obozach w dżungli wprowadzono kilka zmian. Obejmuje to dostosowanie zdrowia i obrażeń różnych potworów z dżungli, takich jak Scuttler, Skaniaki, Mroczne Wilki, Raptory, Krzewogrzbiety, Niebieskie i Czerwone Strażniczki, a także Herold Szczeliny.

Źródło: www.zleague.gg