Aktualizacja LoL 14.2: ulepszone podpowiedzi, zmiany przedmiotów i nie tylko

Jakie zmiany w przedmiotach wprowadza patch 14.2 League of Legends?

W końcu jesteśmy w samym sercu 14. sezonu League of Legends. Łatka 14.1 przyniosła wiele zmian w grze, jedną z nich była przeprojektowana funkcja najechania myszką, która ma miejsce po najechaniu kursorem na przedmiot w sklepie z przedmiotami. Co więcej, Riot dokonał poważnych zmian w sposobie działania przedmiotów w League of Legends. Nigdy więcej konstrukcji liniowych z usuwaniem mitycznych obiektów. ESTNN jest tutaj, aby omówić wszystkie wzmocnienia, osłabienia i zmiany przedmiotów w łatce League of Legends 14.2. Aby zapoznać się z analizą zmian bohaterów, zapoznaj się z naszym artykułem o łatce LoL 14.2 tutaj.

Od początku sezonu 14 Riot próbował uprościć podpowiedź. Czasy esejów uniwersyteckich dobiegły końca. W sezonie 14 tekst wyświetlany po najechaniu kursorem na obiekt został znacznie zmniejszony. Riot uważa, że ​​„za bardzo” uprościł podpowiedź, usuwając informacje i statystyki śledzenia. Dlatego na razie Riot powraca do poprzedniego systemu i będzie go dostosowywał w miarę upływu czasu.

Zmiany w przedmiotach:

Bloodsong: Riot wierzy, że Bloodsong znacząco przyczynił się do ilości obrażeń od wybuchów występujących obecnie w League of Legends. Chcą wprowadzić poprawki do tego elementu, aby był mniej uciążliwy. Zwiększone obrażenia Odsłonięcie Słabości: 12% (w zwarciu) / 8% (na dystans) > 10% (w zwarciu) / 6% (na dystans).

Eksperymentalna HexPłyta: W notatkach o aktualizacji Riot wyjaśnia, że ​​Hexplate buduje się z Południowego Kołczanu, nie zadając w rzeczywistości żadnych obrażeń przy uderzeniu. Dlatego Riot nieznacznie dostosowuje ścieżkę budowania, aby uczynić ten przedmiot nieco bardziej intuicyjnym. Przepis na przedmiot: Południowy Kołczan + Tunelowanie + 600 sztuk złota > Niesforny Topór + Tunelowanie + 700 sztuk złota. Szybkość ataku: 20% > 25%. Pasywna – Overdrive: 35% dodatkowej prędkości ataku > 30% dodatkowej prędkości ataku.

Frozen Heart: Frozen Heart to jeden z najpotężniejszych przedmiotów na początku gry dla bohaterów z górnej alei, zwłaszcza dla bohaterów takich jak Udyr. Riot uważa, że ​​koszt tego przedmiotu może być zbyt niski jak na ich gust, dlatego nieznacznie podnosi koszt, aby był bardziej porównywalny z innymi. Koszt całkowity: 2300 > 2400.

Horizon Focus: Horizon Focus to jeden z najbardziej unikalnych przedmiotów w League of Legends, który Riot uważa za stosunkowo słabszy od innych przedmiotów w swojej kategorii. Ten przedmiot stanie się bardziej dostępny dzięki ulepszeniom, które otrzyma. Pasywny – Wymagany zasięg hiperstrzału i skupienia: 700 > 600. Pasywny – Promień objawienia skupienia obszarowego: 1200 jednostek > 1400 jednostek.

Phantom Dancer: Riot przyznaje, że popełnił błąd, zmieniając ścieżkę budowania Phantom Dancer. W patchu 14.2 Riot przywraca przedmiot na ścieżkę budowania Zapału. Przepis na przedmiot: Niesforny Topór + Płaszcz Zwinności + 1000 sztuk złota > Zapał + Rectrice + 800 sztuk złota.

Twórca Szczelin: Twórca Szczelin to jeden z najpotężniejszych przedmiotów dla bohaterów AP z górnej linii, szczególnie dla bardziej wytrzymałych bohaterów, takich jak Mordekaiser i Singed, ale także dla bohaterów skalujących się, takich jak Kayle. Aby temu przeciwdziałać, Riot sprawia, że ​​przedmiot jest nieco droższy w nadziei, że ci bohaterowie będą mieli większą różnorodność przy cenie 3000 sztuk złota. Koszt całkowity: 3000 > 3100.

Stalowy Pieczęć: Jest to prosta zmiana kosztu przedmiotu dla Stalowej Pieczęci w nadziei, że stanie się ona w 100% skuteczna. Całkowity koszt: 1200 > 1100.

Stormsurge: Podobnie jak Bloodsong, Stormsurge w ogromnym stopniu przyczynił się do wzrostu obrażeń od wybuchów obecnych obecnie w League of Legends i jest czynnikiem wpływającym na czas zabijania dla zabójców z mocą umiejętności. Nawet po osłabieniu Riot uważa, że ​​ten przedmiot jest nadal zbyt potężny, więc ponownie osłabia Stormsurge. Moc: 100 > 90. Pasywna – Obrażenia wybuchowe: 100-200 (+30% AP) (wręcz) / 75-150 (+22,5% AP) (dystansowy) > 100-200 (+20% AP) (wręcz) / 75-150 (+15% AP) (dystansowy).

Stridebreaker: Stridebreaker był w poważnych tarapatach od początku sezonu 14. Stridebreaker to przedmiot, który ma służyć jako przedmiot wypełniający lukę dla osiłków o niskiej mobilności, takich jak Darius. I chociaż Riot potwierdza, że ​​ten przedmiot jest bardzo mocny w przypadku bohaterów takich jak Garen i Sett, dla pozostałych jest rozczarowujący. Szybkość ataku: 25% > 30%. Koszt całkowity: 3100 > 3000.

Przedmioty wsparcia: Podwojone przedmioty wsparcia pojawiły się na początku sezonu 14. Było to wyraźnie widoczne w grze profesjonalnej, szczególnie w przypadku Luciana. Riot chce natychmiast wyeliminować tę strategię, wprowadzając zmiany w przedmiotach pomocniczych. Jeden po drugim: Kara w złocie obowiązuje teraz globalnie każdego, kto ma przedmiot wsparcia w swoim ekwipunku. Dodatkowo każdy bohater posiadający przedmiot wspierający przyczynia się teraz do osiągnięcia kary za stwory.

Bądź na bieżąco z ESTNN, aby otrzymywać najnowsze wiadomości i aktualizacje League of Legends. Aby zapoznać się z pełnym harmonogramem aktualizacji, zapoznaj się z naszym artykułem tutaj.

Źródło: www.bing.com