Aktualizacja League of Legends 14.8: Wszystkie wzmocnienia i osłabienia dla trybu ARAM

Aktualizacja 14.8 League of Legends jest już dostępna, a wraz z wprowadzeniem aktualizacji na serwery aktywne zmiany w balansie wpływają na kilkunastu bohaterów. Oprócz zmian w Summoner’s Rift, ARAM otrzyma własny zestaw aktualizacji, co jest typowe dla Banishing Bridge. Gracze ARAM-u nie powinni tym razem spodziewać się zbyt dużej aktualizacji, ponieważ tylko siedmiu bohaterów otrzyma zmiany w aktualizacji 14.8. Więcej bohaterów zostało wzmocnionych (pięć) niż osłabionych (dwa) w łatce 14.8, ponieważ Riot pracuje nad upodobnieniem niektórych bohaterów do tych, którymi są na Summoner’s Rift.

Wzmocnienia i osłabienia w ARAM-ie w aktualizacji League of Legends 14.8

Niektórzy bohaterowie nękania otrzymają niewielkie wzmocnienie na Moście Wygnania w aktualizacji 14.8.

Illaoi: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.

Leona: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.

Łodzik: Otrzymywane obrażenia zmniejszone o pięć procent.

Xerath: Wszystkie zadawane obrażenia zwiększone o dwa procent.

Ziggsa: Wszystkie zadawane obrażenia zwiększone o pięć procent.

Dwoma bohaterami, którzy otrzymali premie do obrażeń bezpośrednich w aktualizacji 14.8, byli Xerath i Ziggs, którzy otrzymali odpowiednio dwuprocentowy i pięcioprocentowy wzrost wszystkich zadawanych przez siebie obrażeń. Xerath i Ziggs zawsze byli dwoma najbardziej niezawodnymi bohaterami nękającymi w ARAM-ie, więc fakt, że zadają jeszcze więcej obrażeń w tej aktualizacji, z pewnością sprawi, że walka z nimi stanie się jeszcze bardziej irytująca.

Osłabienia ARAM-u w aktualizacji LoL 14.8

Począwszy od aktualizacji 14.8, Zyra będzie miała teraz ujemny czas odnowienia umiejętności w trybie ARAM.

Tylko dwóch bohaterów otrzymało osłabienia ARAM w patchu 14.8, Zyra i Vi, obaj mieli osłabione czasy odnowienia umiejętności. Obaj bohaterowie zostali osłabieni w wysokości 10 procent czasu odnowienia umiejętności, przy czym Vi zmniejszyła swój czas z 10 do zera, a Zyra z zera do minus 10 procent. „W zeszłym patchu przesadziliśmy ze wzmocnieniami Zyry, co spowodowało, że jej kontrola obszaru była nieco bardziej frustrująca niż w przypadku innych magów, więc to zmniejszamy” – stwierdził Riot w oficjalnych informacjach o łatce 14.8. „W międzyczasie Vi skorzystała ze swoich obecnych wzmocnień, dlatego staramy się powoli usuwać dodatkowe. »

VI: Czas odnowienia umiejętności podstawowej skrócony o 10

Zira: Czas odnowienia umiejętności podstawowej skrócony o 10

Nierzadko zdarza się, że bohaterowie w ARAM-ie mają zawyżone lub za małe statystyki podstawowe, które przekraczają typową skalę od zera do 100. Zasady równoważenia w ARAM są ogólnie luźniejsze, ponieważ tryb gry nie jest tak sztywny ani techniczny jak w trybie Przywoływacza Strzelanina.

Dot Esports jest wspierany przez naszą publiczność. Dokonując zakupów za pośrednictwem linków na naszej stronie, możemy otrzymać niewielką prowizję partnerską. Ucz się więcej

Źródło: www.bing.com