Aktualizacja League of Legends 14.5: zmiany w Seraphine i nie tylko

League of Legends: Patch 14.5 przynosi duże zmiany

Łatka 14.5 dla League of Legends wprowadza wiele nowych zmian do MOBA, w tym duże zmiany w Piltovskej Popstar Seraphine.

Kiedy zostanie udostępniona aktualizacja League of Legends 14.5?

Zgodnie z harmonogramem aktualizacji Riot aktualizacja League of Legends 14.5 ma zostać udostępniona 6 marca 2024 roku. Łatka 14.5 najpierw trafi na serwery oceaniczne, a inne serwery będą ją stopniowo otrzymywać w ciągu dnia.

Oto najważniejsze czasy aktualizacji 14.5 dla Twojego serwera:

3:00 czasu PT (Ameryka Północna)

5:00 czasu GMT (EUW)

3:00 czasu środkowoeuropejskiego (EUNE)

8:00 KST (Korea)

Po rozpoczęciu aktualizacji nastąpi kilka godzin przestoju, a kolejki do dobierania graczy zostaną wyłączone na około trzy godziny wcześniej.

Jakie zmiany w LoL Patch 14.5?

Zmiany Serafiny

Piltvian Popstar Seraphine od chwili premiery zawsze stanowiła zagadkę. Pierwotnie opisywana jako mil-lanerka, mistrzyni odniosła umiarkowany sukces w tej roli, a wielu graczy wypróbowało ją jako wsparcie. Ostatecznie Seraphine okazała się jedną z najlepszych strzeleczek w grze, co skłoniło Riot do ponownej zmiany postaci w aktualizacji 14.5.

Wczesne notatki dotyczące aktualizacji LoL Patch 14.5

Mistrzowie:

Diana:

E: Księżycowy Pęd

Skrócony czas odnowienia resetu: 0,5 sekundy >>> 0,25 sekundy

Kalista: R: Zew losu

Zaktualizowano wskaźnik zasięgu, aby dopasować go do zmiany zasięgu rzucania w aktualizacji 14.4

Serafina:

Podstawowe statystyki

Zmniejszony przyrost many: 50 >>> 25

Wzrost regeneracji many: 0,4 >>> 0,95

Zmniejszone podstawowe AD: 55 >>> 50

Zwiększona podstawowa prędkość ruchu: 325 >>> 330

Pasywnie: obecność na scenie

Zmieniono obrażenia na ocenę: 5/10/18/30 (1/6/11/16) >>> 4-25 (liniowo)

Zmniejszenie skali AP: 5% >>> 4%

Zmniejszone obrażenia zadawane stworom: x3 >>> x1

P: Wysoka ocena

Zwiększone obrażenia podstawowe: 55-155 >>> 60-160

Zwiększona ilość brakującego zdrowia: x1,5 >>> x1,6

Zmieniono czas odnowienia: 10-5 sekund >>> 8-6 sekund

Zmieniono koszt many: 65-85 >>> 60-100

Zwiększona prędkość pocisku: 1200 >>> 1300

W: Dźwięki otoczenia

Zwiększona podstawowa tarcza: 50-150 >>> 60-160

Redukcja prędkości ruchu AP: 4% >>> 2%

Zmieniono czas odnowienia: 28-16 sekund >>> 22-18 sekund

Zmniejszony koszt: 80-100 >>> 70-90

E: Upuść uderzenie

Zmieniono obrażenia: 60-200 (+35% AP) >>> 70-190 (+50% AP)

Zmieniony czas trwania kontroli: stały 1,25 sekundy >>> 1,1-1,5 sekundy na rząd

Zmniejszone obrażenia zadawane stworom: x1 >>> x0,7

Zmieniono czas odnowienia: stałe 10 sekund >>> 11-9 sekund

Koszt zmieniony: 60-80 >>> 60 stały

O: Znowu

Redukcja skali AP: 60% >>> 40%

Zmieniono czas odnowienia: 160/130/100 sekund >>> 160/140/120 sekund

Źródło: www.dexerto.com