League of Legends: Patch 14.5 przynosi duże zmiany
Łatka 14.5 dla League of Legends wprowadza wiele nowych zmian do MOBA, w tym duże zmiany w Piltovskej Popstar Seraphine.
Kiedy zostanie udostępniona aktualizacja League of Legends 14.5?
Zgodnie z harmonogramem aktualizacji Riot aktualizacja League of Legends 14.5 ma zostać udostępniona 6 marca 2024 roku. Łatka 14.5 najpierw trafi na serwery oceaniczne, a inne serwery będą ją stopniowo otrzymywać w ciągu dnia.
Oto najważniejsze czasy aktualizacji 14.5 dla Twojego serwera:
3:00 czasu PT (Ameryka Północna)
5:00 czasu GMT (EUW)
3:00 czasu środkowoeuropejskiego (EUNE)
8:00 KST (Korea)
Po rozpoczęciu aktualizacji nastąpi kilka godzin przestoju, a kolejki do dobierania graczy zostaną wyłączone na około trzy godziny wcześniej.
Jakie zmiany w LoL Patch 14.5?
Zmiany Serafiny
Piltvian Popstar Seraphine od chwili premiery zawsze stanowiła zagadkę. Pierwotnie opisywana jako mil-lanerka, mistrzyni odniosła umiarkowany sukces w tej roli, a wielu graczy wypróbowało ją jako wsparcie. Ostatecznie Seraphine okazała się jedną z najlepszych strzeleczek w grze, co skłoniło Riot do ponownej zmiany postaci w aktualizacji 14.5.
Wczesne notatki dotyczące aktualizacji LoL Patch 14.5
Mistrzowie:
Diana:
E: Księżycowy Pęd
Skrócony czas odnowienia resetu: 0,5 sekundy >>> 0,25 sekundy
Kalista: R: Zew losu
Zaktualizowano wskaźnik zasięgu, aby dopasować go do zmiany zasięgu rzucania w aktualizacji 14.4
Serafina:
Podstawowe statystyki
Zmniejszony przyrost many: 50 >>> 25
Wzrost regeneracji many: 0,4 >>> 0,95
Zmniejszone podstawowe AD: 55 >>> 50
Zwiększona podstawowa prędkość ruchu: 325 >>> 330
Pasywnie: obecność na scenie
Zmieniono obrażenia na ocenę: 5/10/18/30 (1/6/11/16) >>> 4-25 (liniowo)
Zmniejszenie skali AP: 5% >>> 4%
Zmniejszone obrażenia zadawane stworom: x3 >>> x1
P: Wysoka ocena
Zwiększone obrażenia podstawowe: 55-155 >>> 60-160
Zwiększona ilość brakującego zdrowia: x1,5 >>> x1,6
Zmieniono czas odnowienia: 10-5 sekund >>> 8-6 sekund
Zmieniono koszt many: 65-85 >>> 60-100
Zwiększona prędkość pocisku: 1200 >>> 1300
W: Dźwięki otoczenia
Zwiększona podstawowa tarcza: 50-150 >>> 60-160
Redukcja prędkości ruchu AP: 4% >>> 2%
Zmieniono czas odnowienia: 28-16 sekund >>> 22-18 sekund
Zmniejszony koszt: 80-100 >>> 70-90
E: Upuść uderzenie
Zmieniono obrażenia: 60-200 (+35% AP) >>> 70-190 (+50% AP)
Zmieniony czas trwania kontroli: stały 1,25 sekundy >>> 1,1-1,5 sekundy na rząd
Zmniejszone obrażenia zadawane stworom: x1 >>> x0,7
Zmieniono czas odnowienia: stałe 10 sekund >>> 11-9 sekund
Koszt zmieniony: 60-80 >>> 60 stały
O: Znowu
Redukcja skali AP: 60% >>> 40%
Zmieniono czas odnowienia: 160/130/100 sekund >>> 160/140/120 sekund
Źródło: www.dexerto.com