Aktualizacja League of Legends 14.15: Pełne szczegóły dotyczące nadchodzących wzmocnień i osłabień

Ulepszenia i dostosowania wprowadzone do Swarm wraz z aktualizacją 14.15

Riot wypuści pierwszą aktualizację dla Swarm 31 lipca wraz z łatką 14.15 League of Legends. Ta łatka koncentruje się na ulepszeniach wydajności, naprawie błędów i wzmocnieniach dla słabszych bohaterów i kompilacji, ze szczególnym naciskiem na wzmocnienia, a nie osłabienia. Riot woli wzmocnienia od osłabień w tej łatce Swarm, twierdząc, że „celowo unika osłabień”, z wyjątkiem cech, mechaniki lub postaci, które wpływają na wydajność serwera lub klienta lub są „poza kontrolą”. Takie podejście ma na celu poprawę ogólnych wrażeń z gry i zwiększenie konkurencyjności słabszych elementów. Przyjrzyjmy się bliżej wszystkim wzmocnieniom i niektórym osłabieniom, które pojawią się w Swarm wraz z łatką 14.15.

Zmiany szefa

Rozwścieczeni bossowie będą wyraźnie świecić na czerwono. Największą zmianą nadchodzącą w Swarmie są zmiany w bossach i ich trybie wściekłości. Wcześniej bossowie wpadali w niewidzialną wściekłość po pięciu minutach, powodując natychmiastową śmierć graczy. Jednak po tej łatce wściekli bossowie będą wyraźnie świecić na czerwono, zadając o 20% więcej obrażeń przez 30 sekund, po czym wyzwolą śmiercionośną nova na graczy.

Ten nowy system wściekłości sprawi, że mechanika będzie bardziej przejrzysta i da graczom lepsze zrozumienie, kiedy należy działać szybko, aby uniknąć niszczycielskiego ostatecznego ataku. Bądź jednak ostrożny na mapie Przyczółek, ponieważ licznik wściekłości Aatroxa zostanie zresetowany, gdy przejdzie on do drugiej fazy. Dodatkowo Aatrox zostanie dostosowany w taki sposób, aby jego latające miecze mogły dotrzeć do wszystkich obszarów w fazie drugiej, uniemożliwiając graczom korzystanie z bezpiecznych obszarów, takich jak lewa dolna część mapy Przyczółek. Siła uderzenia Briar zostanie ogólnie zwiększona, co utrudni jej walkę z bossem, podczas gdy atak rakietowy Rek’Sai przypominający karabin zostanie usunięty, a pole trafienia jej rakiety zostanie dostosowane tak, aby pasowało do efektów wizualnych.

Wzmocnienia i osłabienia bohaterów

Kilku bohaterów otrzyma znaczące wzmocnienia, które poprawią ich wydajność, zwiększą ich użyteczność i przeżywalność oraz sprawią, że będą bardziej opłacalnymi wyborami w Roju, z wyjątkiem Yasuo, który otrzymuje osłabienie. Briar zachowa upuszczanie krwi po śmierci, a redukcja obrażeń od jej Rybiego Szału zostanie podwojona, gdy jej zdrowie spadnie poniżej 50%. Aurora wywoła detonację znaków heksadecymalnych za pomocą swojej umiejętności E i zyska nieśmiertelność podczas skoków z umiejętności R. Długość i rozmiar macek Illaoi będą skalować się wraz z rozmiarem obszaru, dzięki czemu jej umiejętności będą miały większy wpływ.

Yasuo zobaczy, jak strefy wędrujących burz skalują się wraz z czasem trwania i rozmiarem strefy, ale jej podstawowy rozmiar i czas trwania zostaną zmniejszone. Seraphine będzie mogła prawidłowo rzucać swoje umiejętności, a pasywna prędkość ruchu Jinx nie będzie się już kumulować, uniemożliwiając jej utratę kontroli. Czas odnowienia Leony również zostanie skrócony, a jej współczynnik pancerza i obrażenia od światła słonecznego zostaną znacznie zwiększone.

Zmiany i ulepszenia broni

Łatka wprowadza także zmiany w broniach i ulepszeniach. Płonący Krótki Łuk nie przestanie już zadawać obrażeń po śmierci. Zadawane przez Gatling Bunny Gun obrażenia będą zwiększone, a ich przemiana będzie zadawać większe obrażenia ogłuszonym wrogom. Bot Yuumi odczuje najwięcej zmian, ponieważ dostosowanie jego czasu odnowienia i czasu trwania pozwoli na jednoczesne odradzanie się wielu botów, a obrażenia zadawane przez TIBBERSA zostaną zwiększone przy skróconym czasie odnowienia.

Zadawane przez Blaster UwU obrażenia zostaną nieznacznie zmniejszone na najwyższym poziomie, aby zrównoważyć jego wydajność i zapewnić, że broń pozostanie potężna, ale nie przytłaczająca. Ulepszenia również zostaną ulepszone, począwszy od Szklanego Działka i Immobile Immolation, które zapewnią graczom większy potencjał obrażeń i przeżywalności. Zwiększenie obrażeń od Szklanego Działka zostanie zwielokrotnione. Redukcja obrażeń Bullet-Manii zostanie nieznacznie obniżona. Immobile Immolation nie będzie już kumulować się ani zadawać obrażeń po śmierci lub przerywniku filmowym, a po śmierci zresetuje licznik do zera.

Źródło: www.bing.com