Aktualizacja League of Legends 14.11: Znaczące zmiany w przedmiotach AD w celu zrównoważenia gry

League of Legends: Aktualizacja 14.11 – Zaktualizowano przedmioty AD dla większej różnorodności strategicznej

Znaczące zmiany w obiektach AD

Łatka 14.11 wprowadziła znaczące zmiany w kilku przedmiotach AD w League of Legends, mając na celu zrównoważenie rozgrywki i poprawę strategicznej różnorodności. Zmiany te wynikają z meta wysokich obrażeń krytycznych. Dostosowując poziomy mocy przedmiotów i promując różnorodne ścieżki tworzenia przedmiotów, Riot Games ma na celu zapewnienie graczom bardziej dynamicznych i wciągających wrażeń z gry.

Korekty głównych elementów

Ta łatka wprowadza zmiany w przedmiotach AD, wpływając na kluczowe przedmioty, takie jak Kolekcjoner, Ostrze Nieskończoności, Łupieżca Esencji, Łup Nieśmiertelności i Łopata Statikka. Godne uwagi zmiany obejmują redukcję obrażeń krytycznych Ostrzem Nieskończoności oraz ulepszenia Nieśmiertelnego Łuku Tarczowego i Ostrza Statikka. Zmiany te mają na celu zrównoważenie bohaterów nadużywających meta obrażeń krytycznych i zróżnicowanie ścieżek tworzenia przedmiotów.

Potencjalny wpływ na grę

Poniżej szczegółowo opisujemy zmiany w każdym przedmiocie i ich wpływ na grę.

Kolekcjoner: Śmiertelność Kolekcjonera została zmniejszona z 15 do 12, zmniejszając jego skuteczność w zabezpieczaniu zabójstw za pomocą biernej egzekucji. To zmniejszenie śmiertelności sprawia, że ​​Kolekcjoner jest słabszy na początku gry, co potencjalnie zmienia wybór przedmiotów dla bohaterów polegających na natychmiastowych obrażeniach.

Esencja Łupieżcy: Łupieżca Esencji kosztuje teraz 3100 sztuk złota, 100 monet mniej. Ta obniżka ceny może znacząco wpłynąć na ścieżki budowania dla bohaterów korzystających z zatrzymywania many i dodatkowych obrażeń. Niższy koszt pozwala na szybsze osiągnięcie maksymalnej mocy, umożliwiając bohaterom szybsze zdobycie głównych przedmiotów i utrzymanie many na potrzeby długotrwałych walk.

Nieśmiertelny łuk tarczowy: Zwiększono wytrzymałość tarczy zapewnianą przez Nieśmiertelny Łuk Tarczy z 320-530 do 320-720, przy czym skala zaczynała się wcześniej, od poziomu 8 zamiast poziomu 11. To ulepszenie zwiększa przeżywalność snajperów i innych bohaterów polegających na Łuku Tarczy jako sile i ochronie . Wcześniejsza skala zapewnia większą odporność w środkowej fazie gry, pomagając graczom stawić czoła natychmiastowym obrażeniom i długotrwałym potyczkom.

Krawędź nieskończoności: Bonus do obrażeń krytycznych Infinity Edge został zmniejszony z 50% do 40%, podczas gdy jego atak pozostaje niezmieniony. Ta zmiana ma na celu zmniejszenie ogólnych obrażeń zadawanych przez snajperów korzystających z trafień krytycznych. Obniżając obrażenia krytyczne, Riot Games stara się zrównoważyć siłę bohaterów, którzy w dużym stopniu polegają na trafieniach krytycznych, czyniąc ich mniej dominującymi w późnej fazie gry.

Statikk Shiv: Statikk Shiv przeszedł kilka zmian:

  • Plan wytwarzania obejmuje teraz Rectrix zamiast Topora Hearthbound.
  • Łączny koszt zwiększono z 700 do 1000 sztuk złota.
  • Całkowity koszt zmniejszono z 2900 do 2800 sztuk złota.
  • Przedmiot zapewnia teraz 5 dodatkowych obrażeń od ataku, 5% większą prędkość ataku i 7% większą prędkość ruchu.
  • Zwiększono obrażenia od błyskawic zadawane stworom z 90 do 120.

Te ulepszenia czynią Statikk Shiv bardziej atrakcyjnym, oferującym lepsze statystyki i większą mobilność. Ulepszone obrażenia od błyskawic dodatkowo zwiększają potencjał usuwania fal i nękania, dzięki czemu jest to wszechstronny wybór dla różnych bohaterów.

Wpływ na rozgrywkę

Zmiany w aktualizacji 14.11 powinny mieć kilka wpływów na rozgrywkę:

  • Zróżnicowana pozycja: Dzięki osłabieniom Kolekcjonera i Ostrza Nieskończoności oraz wzmocnieniom Statikk Shiv i Immortal Shieldbow gracze będą mogli odkrywać alternatywne ścieżki zdobywania przedmiotów. Bohaterowie, którzy polegali na dużych obrażeniach krytycznych, mogą szukać innych przedmiotów, aby utrzymać swoją skuteczność.
  • Dynamika od początku do połowy gry: Wcześniejsze skalowanie tarczy Nieśmiertelnego Łuku Tarczy i niższa cena Łupieżcy Esencji przesuną dynamikę mocy we wczesnej i środkowej fazie gry, zapewniając bohaterom szybszy dostęp do kluczowych przedmiotów i zwiększoną przeżywalność.
  • Korekty strategiczne: Ograniczanie kumulacji Ząbkowanego Sztyletu i ulepszenia Statikk Shiv zachęcają do bardziej strategicznego tworzenia przedmiotów i tworzenia bohaterów, tworząc bardziej zrównoważone i konkurencyjne środowisko.

Ostatecznie aktualizacja 14.11 wprowadza zmiany, które zachęcają do strategicznej różnorodności i równowagi, znacząco wpływając na prowadzących i bohaterów opierających się na trafieniach krytycznych. Zmiany wymagają od tych mistrzów zbadania alternatywnych konfiguracji i strategii, poprawiając ogólne wrażenia z rozgrywki poprzez promowanie zróżnicowanego wyboru przedmiotów i bardziej zrównoważonej dynamiki zespołu.

Źródło: eloking.com