Sezon 14 League of Legends trwa już od kilku miesięcy i biorąc wszystko pod uwagę, nie wygląda na to, żeby Riot miał w planach zaprzestanie aktualizacji w najbliższym czasie. Wkrótce ukaże się aktualizacja 14.5, a fani nie mogą się doczekać, aby zobaczyć, co przyniesie. Przyjrzyjmy się razem wszystkim znanym do tej pory opisom aktualizacji.
Aktualizacja League of Legends 14.5 Wszystkie informacje o aktualizacji: wzmocnienia bohaterów, osłabienia i nie tylko
Następna aktualizacja League of Legends wprowadzi zmiany w kilku bohaterach i jak zwykle w Riot Games, tym razem jest kilku ekscytujących bohaterów, na których warto zwrócić uwagę. Jednakże informacje o łatce mogą ulec zmianie, ponieważ do wydania pełnej łatki pozostało jeszcze około tygodnia, więc bądź na bieżąco z przyszłymi aktualizacjami.
Mistrz
Diana
Reset E: 0,5 s -> 0,25 s
Keisha
Zmiany maksymalnego zasięgu w wersji 14.4 nie zostały zastosowane do wskaźnika zasięgu, chociaż poza tym działa on poprawnie. Wskaźnik zasięgu został teraz zaktualizowany, aby był zgodny.
Serafina
Dane statystyczne:
Przyrost many: 50 -> 25
Wzrost regeneracji many: 0,4 -> 0,95
Podstawowy AD: 55 -> 50
Prędkość podstawowa: 325 -> 330
Zapytać
Uszkodzenia według oceny:
Baza: 5/10/18/30 @ 1/6/11/16 -> 4-25 Liniowa
Skalowanie AP: 5% -> 4%
Obrażenia zadawane stworom: x3,0 -> x1,0
Obrażenia w adnotacji sojuszników: x0,25 (bez zmian)
Zapytać
Podstawowe obrażenia: 55-155 -> 60-160
Brakujący wzmacniacz obrażeń: x1,5 -> x1,4 x1,6
Są tu sprzeczne dane, w innym miejscu jest napisane x1.5 -> x1.6, ale x1.4 wydaje się bardziej „niezawodne”? (to wszystko)
edycja: Teraz, gdy PBE zostało przywrócone, mogę potwierdzić, że x1.4 jest używany tylko w podpowiedziach i jest obecnie zmieniony na x1.6
Czas regeneracji: 10 s-5 s -> 8 s-6 s
Koszt: 65-85 -> 60-100
Prędkość pocisku: 1200 -> 1300
Szerokość
Podstawowa tarcza: 50-150 -> 60-160
Skalowanie prędkości AP: 4% -> 2%
Czas regeneracji: 28 sekund-16 sekund -> 22 sekund-18 sekund
Koszt: 80-100 -> 70-90
I
Obrażenia: 60-200 +35% AP -> 70-190 +50% AP
Czas trwania CC: 1,25 sek. stale -> 1,1 sek. – 1,5 sek. (na poziom)
Obrażenia zadawane stworom: x1,0 -> x0,7
Czas odnowienia: stałe 10 sekund -> 11 sekund – 9 sekund
Koszt: 60-80 -> 60 bez zmian
MA
Skalowanie AP: 60% -> 40%
Czas regeneracji: 160 sekund/130 sekund/100 sekund -> 160 sekund/140 sekund/120 sekund
Źródło: sparkchronicles.com





