Aktualizacja łatki 14.5 League of Legends: wszystkie informacje o łatce

Sezon 14 League of Legends trwa już od kilku miesięcy i biorąc wszystko pod uwagę, nie wygląda na to, żeby Riot miał w planach zaprzestanie aktualizacji w najbliższym czasie. Wkrótce ukaże się aktualizacja 14.5, a fani nie mogą się doczekać, aby zobaczyć, co przyniesie. Przyjrzyjmy się razem wszystkim znanym do tej pory opisom aktualizacji.

Aktualizacja League of Legends 14.5 Wszystkie informacje o aktualizacji: wzmocnienia bohaterów, osłabienia i nie tylko

Następna aktualizacja League of Legends wprowadzi zmiany w kilku bohaterach i jak zwykle w Riot Games, tym razem jest kilku ekscytujących bohaterów, na których warto zwrócić uwagę. Jednakże informacje o łatce mogą ulec zmianie, ponieważ do wydania pełnej łatki pozostało jeszcze około tygodnia, więc bądź na bieżąco z przyszłymi aktualizacjami.

Mistrz

Diana

Reset E: 0,5 s -> 0,25 s

Keisha

Zmiany maksymalnego zasięgu w wersji 14.4 nie zostały zastosowane do wskaźnika zasięgu, chociaż poza tym działa on poprawnie. Wskaźnik zasięgu został teraz zaktualizowany, aby był zgodny.

Serafina

Dane statystyczne:

Przyrost many: 50 -> 25

Wzrost regeneracji many: 0,4 -> 0,95

Podstawowy AD: 55 -> 50

Prędkość podstawowa: 325 -> 330

Zapytać

Uszkodzenia według oceny:

Baza: 5/10/18/30 @ 1/6/11/16 -> 4-25 Liniowa

Skalowanie AP: 5% -> 4%

Obrażenia zadawane stworom: x3,0 -> x1,0

Obrażenia w adnotacji sojuszników: x0,25 (bez zmian)

Zapytać

Podstawowe obrażenia: 55-155 -> 60-160

Brakujący wzmacniacz obrażeń: x1,5 -> x1,4 x1,6

Są tu sprzeczne dane, w innym miejscu jest napisane x1.5 -> x1.6, ale x1.4 wydaje się bardziej „niezawodne”? (to wszystko)

edycja: Teraz, gdy PBE zostało przywrócone, mogę potwierdzić, że x1.4 jest używany tylko w podpowiedziach i jest obecnie zmieniony na x1.6

Czas regeneracji: 10 s-5 s -> 8 s-6 s

Koszt: 65-85 -> 60-100

Prędkość pocisku: 1200 -> 1300

Szerokość

Podstawowa tarcza: 50-150 -> 60-160

Skalowanie prędkości AP: 4% -> 2%

Czas regeneracji: 28 sekund-16 sekund -> 22 sekund-18 sekund

Koszt: 80-100 -> 70-90

I

Obrażenia: 60-200 +35% AP -> 70-190 +50% AP

Czas trwania CC: 1,25 sek. stale -> 1,1 sek. – 1,5 sek. (na poziom)

Obrażenia zadawane stworom: x1,0 -> x0,7

Czas odnowienia: stałe 10 sekund -> 11 sekund – 9 sekund

Koszt: 60-80 -> 60 bez zmian

MA

Skalowanie AP: 60% -> 40%

Czas regeneracji: 160 sekund/130 sekund/100 sekund -> 160 sekund/140 sekund/120 sekund

Źródło: sparkchronicles.com